Trochę Sci-Fi. Czy w czerwcu będziemy mieć l ukę ?.

Data: 2009-04-24 12:21:55
Autor: Jan Werbiński
Trochę Sci-Fi. Czy w czerwcu będziemy mieć l ukę ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsqgor$1ft$1news.interia.pl...
Czy w czerwcu będziemy mieć lukę, podobną np. do tej z 11.09 ?.

Kiedy wybuchnie III Wojna Światowa?
http://urbas.blog.onet.pl/2,ID374662128,RS1,index.html

"Chińscy chłopcy w wieku do 20 lat nie będą mieli specjalnych trudności z ożenieniem się, gdyż tej dysproporcji po prostu nie będzie. Jedynym sposobem jej ustąpienia jest masowe zwiększenie śmiertelności mężczyzn. Historia zna na to jedną metodę. Wojnę. Chińczycy bez napięć demograficznych są przygotowani do 25 mln ofiar śmiertelnych wśród mężczyzn w służbie wojskowej. Mają już ich następców na czas pokoju. Właśnie ich pierwsze pokolenia wchodzą w dorosłe życie... ".

Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009
http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

Czytuję czasem Urbasia i jestem pod wrażeniem jego artykułów. Zauważ, że dopuszcza on też pokojowe przejęcie Tajwanu przez zaszachowanie USA stworzonymi przez Zachód regułami. Takie coś wydaje mi się najbardziej prawdopodobne i miejmy nadzieję, że to sie wydarzy, a nie wersja nuklearna. Co by nie było, to jestem przekonany, że do końca lutego mieliśmy dopiero cykl A Eliotta.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Trochę Sci-Fi. Czy w czerwcu będziemy mieć l ukę ?.