Troche dziwne pytanie o ksenony

Data: 2011-04-05 23:39:47
Autor: bratPit
Troche dziwne pytanie o ksenony
Nie mialem niestety jak do tej pory okazji jezdzic samochodem wyposazonym w ksenony. I mam pytanie o komfort jazdy z ksenonani. Wiem, ze swieca jasniej, lepiej widac i w ogole. Ale chodzi mi o cos zupelnie innego. Mozna powiedziec, ze o porownanie ze swietlowkami czy zarowkami energooszczednymi. Porownanie w sensie komfortu dla wzroku.

może mam złe doświadczenia ale wolę po nocy jeździć autem ze zwykłymi reflektorami na żarówki H7, jeździłem onegdaj Vectrą B z ksenonami i na początku było OK, ale po jakichś 100kkm był dramat - wyświeciły się jakieś odbłyśniki czy coś? w każdym razie beznadzieja,
innym autem którym jeżdżę jest Laguna II z końca produkcji (reflektory z soczewkami) i też są jakieś kiepskie - mały zasięg choć samo światło mocne,

brat

Data: 2011-04-05 23:59:35
Autor: Adam Adamaszek
On 5 Kwi, 23:39, "bratPit" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:

[...]

Na 99% sie przykurzyly; u mnie po 190kkm jeszcze jakos swiecily, ale
zarowno na odblysniku, soczewce jak i lampie od wewnatrz byla gruba
warstwa przypieczonego kurzu. Po wymyciu wszystkiego - swieca jak
nowe.

pozdr
AA

Troche dziwne pytanie o ksenony