Troche dziwne pytanie o ksenony

Data: 2011-04-06 09:52:05
Autor: MZ
Troche dziwne pytanie o ksenony
jestem ciekaw jakie sa faktyczne odczucia uzytkownikow.

Używam już 5 lat, niebo a ziemia w porównaniu ze zwykłymi lampami. Może to kwestia odbłyśników i kształtu samych reflektorów (nie mam porównania w takim samym modelu z ksenonami i na zwykłych H ileśtam), ale pokrycie światłem jest bardziej równomierne, światło bardziej naturalne. Jak tylko coś ma kawałek warstwy odblaskowej "świeci" jeszcze zanim znajdzie się w zasięgu reflektorów, np, niebieski pasek na samochodach pochowanych w krzakach. A już w czasie opadów śniegu, deszczu czy mgle wogóle nie ma porównania co do zasięgu, jak czasami mi się zdaży np. wyprzedzać w trochę trudniejszych warunkach, np. lekkiej mgle to widzę co widzą inni w świetle swoich lamp, a ile widzę ja (opad wydaje się bardziej "przezroczysty") - to chyba się nazywa mniejsze samooślepianie :).  I  absolutnie nie ma mowy o zmęczeniu z racji używania takich lamp - wręcz przeciwnie - z racji tego że nie trzeba tak dawać w kość oczom (wytężać wzroku) człowiek wolniej się męczy - nawet po całonocnej jeździe...
MZ

Troche dziwne pytanie o ksenony