Troche dziwne pytanie o ksenony

Data: 2011-04-06 16:00:21
Autor: KJ Siła Słów
Troche dziwne pytanie o ksenony
W dniu 2011-04-05 16:27, DJ pisze:
 Zastanawia mnie jak osoby, ktore niespecjalnie dobrze reaguja na te
zarowki energooszczedne odnosza sie do ksenonow.

Ja tez nie lubie innych od naturalnych zarowek oswietlen ale ksenony mi w niczym nie przeszkadzaja. I w porownaniu do wszystkich poprzednich swiatel w roznych samochodach ksenony sa duzo lepsze, a jako solidny okularnik potrzebuje kazdego luksa.

polecam ksenonowicza czy jak to tam sie pisze.

KJ

Troche dziwne pytanie o ksenony