Troche fotek Hartowiec

Data: 2009-06-15 10:24:24
Autor: Tytus
Troche fotek Hartowiec
Siemka
Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly (dwie plyty DVD) i przekazac n.p. w 200

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Hartek20090612#

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-06-15 10:39:28
Autor: Piotr May
Troche fotek Hartowiec
Tytus pisze:
Siemka
Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly (dwie plyty DVD) i przekazac n.p. w 200

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Hartek20090612#

super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?

chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10 fotkach.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-15 10:46:41
Autor: (pj)
Troche fotek Hartowiec
Piotr May pisze:
Tytus pisze:
[...]

to wrzuc swoja foto-relacje z Hartka... :-P
dla porównania

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-15 10:48:40
Autor: Piotr May
Troche fotek Hartowiec
(pj) pisze:

to wrzuc swoja foto-relacje z Hartka... :-P
dla porównania

Jakbymbyltobymwrzucil

a inne moje relacje tam gdzie zwykle, mozesz poogladac.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-15 11:09:47
Autor: (pj)
Troche fotek Hartowiec
Piotr May pisze:

Jakbymbyltobymwrzucil

Piotrusiu, takse tylko zażartowałem... ;-)

A foto-relacja Tytusa jest _doskonała_ bo idealnie oddaje ducha imprezy:
setki tych samych sytuacji, ludzi, działań... jednym słowem: nuda, a żeby znaleźć coś naprawdę ciekawego trzeba poświęcić sporo czasu, albo... się zniecierpliwić i porzucić...

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-15 11:19:01
Autor: Piotr May
Troche fotek Hartowiec
(pj) pisze:

[...]

Mozna i podejsc do tego tak filozoficznie jak Ty. To ja (jak w zyciu) wybiore to drugie.

--
piomay
www.piomay.riders.plo

Data: 2009-06-15 10:48:12
Autor: gildor
Troche fotek Hartowiec
Piotr May pisze:
Tytus pisze:
[...]

no co Ty? szybko się ogląda. a to wygląda mi tylko na pierwszy dzień. czekamy na następne kilka dni razy pińcet.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-15 10:49:19
Autor: gildor
Troche fotek Hartowiec
gildor pisze:
Piotr May pisze:
Tytus pisze:
[...]

o kurwa, tam jest więcej dni

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-15 11:19:18
Autor: Wieca
Troche fotek Hartowiec
gildor napisał(a) :
gildor pisze:
Piotr May pisze:
Tytus pisze:
[...]

Ja tam się zabezpieczyłem i zgrałem od Tytusa bezpośrednio, jeszcze w Hartku. Także mam też te, których z litości nie zamieścił....

--
pozdr
Wieca

Data: 2009-06-15 11:25:26
Autor: gildor
Troche fotek Hartowiec
Wieca pisze:
gildor napisał(a) :
gildor pisze:
Piotr May pisze:
Tytus pisze:
[...]

szkoda, że to nie wszystkie :(

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-15 16:00:21
Autor: Terror
Troche fotek Hartowiec
Dnia 15-06-2009 o 11:19:18 Wieca <wieca@poczta.onet.pl> napisał(a):

gildor napisaÂł(a) :
gildor pisze:
Piotr May pisze:
Tytus pisze:
[...]
no co Ty? szybko siĂŞ oglÂąda. a to wyglÂąda mi tylko na pierwszy dzieĂą.
czekamy na nastĂŞpne kilka dni razy piĂącet.
o kurwa, tam jest wiĂŞcej dni

Ja tam siĂŞ zabezpieczyÂłem i zgraÂłem od Tytusa bezpoÂśrednio, jeszcze w
Hartku. TakÂże mam teÂż te, ktĂłrych z litoÂści nie zamieÂściÂł....

hehe, i za to dziękujemy ;)

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-15 10:55:10
Autor: Piotr May
Troche fotek Hartowiec
gildor pisze:

no co Ty? szybko się ogląda. a to wygląda mi tylko na pierwszy dzień. czekamy na następne kilka dni razy pińcet.

No racja.. Pod warunkiem ze sie oglada tylko miniaturki.
ps. tam jest kilka dni :) ja sie doliczylem 6 galerii

milego ... ogladania? :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-15 13:52:39
Autor: Tytus z Fabryki
Troche fotek Hartowiec
Siemka

*** "Piotr May"
super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?

Piotrusiu nie jestes sam na swiecie, mnie naprzyklad bawi 5 fotek pod rzad wskazujacych whelle Lesora - choc sam moment gumowania stal sie za moimi plecami
lub Drutek smigajacy rowerkiem...
Nie wspomne o Mikim jarajacym sie swoimi Akrapami, bo jesli zrobil bym tylko po jednej fotce na wystrzal to fotki zajely by cala galerie - ale skad Ty mozesz o tym wiedziec...
Lubie rowniez robic fotki dzieciakom bo rosna tak szybko...i ich mamom bo zwykle pieknie wygladaja ze swoimi pociechami.

*** chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10 fotkach.

Nie napisze ze mi przykro...bo najlatwiej krytykuje sie to czego sie nie widzialo lub o czym sie nie ma pojecia... wiele sie nie naogladales jakies 1,4 ujecia.
Moze sa lepsi ode mnie ktorzy potrafia zrobic fotke jednym strzalem, ale ja slyszalem ze na jedno dobre foto przypada jakies 1000 kiepawych.

Cieszy rowniez ze mam zamowienia na plyty z tymi fotkami...czyli wyglada na to ze dla kogos moga miec jakies znaczenie...

Dziekuje za uwage

--
    T i żółte
(te najszypsze)

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-15 14:02:49
Autor: de Fresz
Troche fotek Hartowiec
On 2009-06-15 13:52:39 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

Moze sa lepsi ode mnie ktorzy potrafia zrobic fotke jednym strzalem, ale ja
slyszalem ze na jedno dobre foto przypada jakies 1000 kiepawych.

Zgadza się. Tylko sztuka polega na tym, żeby z tego 1000 średnich wybrać i pokazać właśnie to jedno zajebiste ;-)
Mi tam nie przeszkadza rozmiar galerii, ale to pewnie dlatego, że byłem. Sam często jednak męczę się oglądaniem zbyt obszernych i po parunastu daję sobie spokój, więc poniekąd rozumiem Piomaya.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-15 15:26:14
Autor: Tytus z Fabryki
Troche fotek Hartowiec
Siemka
***"de Fresz"

Zgadza się. Tylko sztuka polega na tym, żeby z tego 1000 średnich wybrać i pokazać właśnie to jedno zajebiste ;-)

Ano, na pierwszej stronie gazety czy wystawy, lapiesz roznice???
A w hartku bylo ze 150 osob...

***Mi tam nie przeszkadza rozmiar galerii, ale to pewnie dlatego, że  byłem.

Ciesze sie, wypalic plytke???

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-15 16:09:43
Autor: Jacek Różański
Troche fotek Hartowiec
de Fresz pisze:
On 2009-06-15 13:52:39 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

[...]

Tytus obfotografował wszystko i wszystkich. Dzięki temu można znaleźć fotki na których się jest. A jeśli chodzi o nas to nam się podobają wszystkie foty bo to nasza impreza.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-06-15 17:16:59
Autor: Easy
Troche fotek Hartowiec

Użytkownik "Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> napisał w wiadomości news:h15kn1$g7u$2news2.ipartners.pl...
de Fresz pisze:

[...]

Mnie nie ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-06-15 18:24:16
Autor: de Fresz
Troche fotek Hartowiec
On 2009-06-15 16:09:43 +0200, Jacek Różański <jr@epoczta.pl> said:

Tytus obfotografował wszystko i wszystkich.

Bakap rzeczywistości dobra rzecz ;-) Szkoda że bez dźwięku ;-)

Data: 2009-06-15 10:02:51
Autor: doktorski
Troche fotek Hartowiec
On 15 Cze, 18:24, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

Bakap rzeczywistości dobra rzecz ;-) Szkoda że bez dźwięku ;-)
Z dzwiekiem jest Nemo w swoim pokazowym numerze do "Mam talent". No i
"c*uja tam", of korz.
:)

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-06-16 11:33:30
Autor: Terror
Troche fotek Hartowiec
On 15 Cze, 19:02, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Bakap rzeczywistości dobra rzecz ;-) Szkoda że bez dźwięku ;-)

Z dzwiekiem jest Nemo w swoim pokazowym numerze do "Mam talent". No i

Noooo to dobrze w chooooooooj!!

Data: 2009-06-15 16:07:57
Autor: Jacek Różański
Troche fotek Hartowiec
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

*** "Piotr May"
[...]

Aleś się przejął typowo polskim mędzeniem. Akurat Pjomaj też robi imprezy, które są w jakiś sposób powtarzalne więc nie rozumiem o co mu chodzi. Ale jak widać "własne" nudy są lepsze od cudzych.

Data: 2009-06-15 16:33:36
Autor: Tytus z Fabryki
Troche fotek Hartowiec
Siemka

*** "Jacek Różański"
Aleś się przejął typowo polskim mędzeniem.

Jacus jedynym czym sie przejalem to jak zamkli bar w nocy z soboty na niedziele cosmy wyli pod wiata :)

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-15 17:13:54
Autor: Piotr May
Troche fotek Hartowiec
Jacek Różański pisze:

Aleś się przejął typowo polskim mędzeniem. Akurat Pjomaj też robi imprezy, które są w jakiś sposób powtarzalne więc nie rozumiem o co mu chodzi. Ale jak widać "własne" nudy są lepsze od cudzych.

Zrozumienie tekstu pisanego jak widac to dar dany tylko niewielu. Przepraszam, ze sie odezwalem w tym watku wiecej, nie bede. W koncu to nie moj watek.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-06-15 16:30:50
Autor: Viking
Troche fotek Hartowiec

Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomości news:4a3608bf$1news.home.net.pl...
Tytus pisze:
[...]

V-tkacy.:)
Ale tam.. poczułem sie jakbym tam był:)
P.S. CO ZROBILIŚCIE ALBERCIKOWI!!!! ??? ;)

Pozrd.
Tomek
Kiedyś wróce... jak sie pozbieram.;

Data: 2009-06-15 07:33:18
Autor: doktorski
Troche fotek Hartowiec
On 15 Cze, 16:30, "Viking" <vegaserwisNIESM...@o2.pl> wrote:

Ale tam.. poczułem sie jakbym tam był:)
No wlasnie, geju, dlaczemu Cie nie bylo? :)

P.S. CO ZROBILIŚCIE ALBERCIKOWI!!!! ??? ;)
Zabralismy flaszke. I zemdlal. :)

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-06-16 00:06:38
Autor: fiodor
Troche fotek Hartowiec
cze dzieciaczki

Nawet najstarsi najstarsi nie pamiętają kiedy tu ostatnio pisałem :)
Ale na imprezie byłem i nawet kilka fotek mam z tego tytułu,
a nawet kilka krótkich filmików.
Nie wiem tylko czy mogę je (te filmiki) zamieścić w sieci.
Jacek na jednym jest w roli glównej i nie wiem czy się na to zgadza ;)
fotki tutaj http://picasaweb.google.com/fiodorprecel/09_06_11Rozanscy#

pozdraviam
fiodor

Data: 2009-06-16 13:36:12
Autor: lesor
Troche fotek Hartowiec
fiodor wrote:
[...]

przepraszam, a gdzie uroczyscie wisial uroczysty progam?
pbnw

--
pozdrawiam, lesor

Data: 2009-06-16 13:52:20
Autor: Piotr
Troche fotek Hartowiec
przepraszam, a gdzie uroczyscie wisial uroczysty progam?

dopoki wisial to wisial
uroczyscie na drzwiach do "baru"
tuz pod plakatem
"dzien motocyklisty w lubawie";]

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-16 08:33:20
Autor: Jasio
Troche fotek Hartowiec

Użytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisał w wiadomości news:h150fq$grq$1inews.gazeta.pl...
Siemka
Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly (dwie plyty DVD) i przekazac n.p. w 200

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Hartek20090612#

Dziękuję, Tytusie.

Dzięki Twoim fotkom poczułem się, jakbym tam był w tym roku - nuda, "ziewanko", super impreza.
Bardzo żałuję, że mnie tam nie było. Np. nie słyszałem, jak Mikołaj śpiewał - a widać, że śpiewał. (:

PS
Dwie fotki z 36 klatkowego filmu - czyli jedna na 18 sztuk. Taka proporcja udanych/nieudanych zdjęć _mnie_ zadowala bardzo.

--
Jasio
vx etz

Troche fotek Hartowiec