Troche fotek Hartowiec

Data: 2009-06-16 08:33:20
Autor: Jasio
Troche fotek Hartowiec

Użytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h150fq$grq$1inews.gazeta.pl...
Siemka
Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly (dwie plyty DVD) i przekazac n.p. w 200

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Hartek20090612#

Dziękuję, Tytusie.

Dzięki Twoim fotkom poczułem się, jakbym tam był w tym roku - nuda, "ziewanko", super impreza.
Bardzo żałuję, że mnie tam nie było. Np. nie słyszałem, jak Mikołaj ¶piewał - a widać, że ¶piewał. (:

PS
Dwie fotki z 36 klatkowego filmu - czyli jedna na 18 sztuk. Taka proporcja udanych/nieudanych zdjęć _mnie_ zadowala bardzo.

--
Jasio
vx etz

Troche fotek Hartowiec