[foto] Trochę jesieni i dużo pchania

Data: 2013-10-15 08:01:11
Autor: bans
[foto] Trochę jesieni i dużo pchania
Data: 2013-10-15 01:16:19
Autor: Ignac
[foto] Trochę jesieni i dużo pchania
W dniu wtorek, 15 października 2013 08:01:11 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_10_1213SobotniaRomankaINiedzielnaPetlaNadWapienica#slideshow/5934321172686074066

I strzałka w prawo :)

Ty kolego bans,nie dość że przyzwoity jesteś(nie profanujesz tradycji,
nie to co inni) bo zamieszczasz foty,to "jeszsześ" inteligentny-nie
pójdziesz z tym do koła gospodyń wiejskich,przecież,no i jeszcze instrukcję obsługi zamieszczasz.
Nie bez kozery apelowałem do Ciebie-bans rób Ty lepiej zdjęcia.

Data: 2013-10-15 13:27:47
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 15 października 2013 10:16:19 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
W dniu wtorek, 15 października 2013 08:01:11 UTC+2 użytkownik bans napisał:

> https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_10_1213SobotniaRomankaINiedzielnaPetlaNadWapienica#slideshow/5934321172686074066

zamieszczasz foty-nie pójdziesz z tym do koła gospodyń wiejskich,przecież
 No tak to jest,jak się myśli stereotypowo,więc mnie nie słuchaj tylko idz,
do pewnego koła gospodyń wiejskich(bo masz pretekst-ładne foty),gdybyś   uznał,że jestem fajny? koleś? i zabrał mnie ze sobą,nie miałbym nic na przeciw,
zobacz sam:-)
http://jamula.w.interii.pl/kolo_gospodyn_wiejskich.jpg

Data: 2013-10-16 05:41:04
Autor: Iguan_007
On Tuesday, October 15, 2013 4:01:11 PM UTC+10, bans wrote:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_10_1213SobotniaRomankaINiedzielnaPetlaNadWapienica#slideshow/5934321172686074066

Piekna jesien. Az zazdroszcze.

Pozdrawiam,   Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2013-10-16 15:59:02
Autor: bans
W dniu 2013-10-16 14:41, Iguan_007 pisze:

Piekna jesien. Az zazdroszcze.

Mam nadzieję, że jeszcze ze dwa weekendy takiej jesieni złapię.

--
bans

[foto] Trochę jesieni i dużo pchania