Troche nietypowa sprawa z CAN ;)

Data: 2009-11-16 15:27:43
Autor: Marcin Kici艅ski
Troche nietypowa sprawa z CAN ;)
Sebastian Bia艂y pisze:

Jakie urzadzenie z _dowolnego_ samochodu jest _najta艅szym_ przyk艂adem implementacji magistrali CAN? S膮 juz uklady wykonawcze do pojedynczych 偶arowek? Kto艣 mo偶e mia艂 w reku jakis malutki podzesp贸艂 kt贸ry z reszta samochodu dogaduje sie przez CANa wlasnie? Np. regulator pr臋dko艣ci wentylatora albo sterownik wycieraczek?

U mnie np. wy艂膮cznik kierunkowskaz贸w :) W艂a艣nie jestem um贸wiony w ASO na upgrade softu odpowiedzialnego za prac臋 kierunkowskaz贸w :)

--
Marcin Kici艅ski
Grande Punto 360掳 1.4 77KM

Data: 2009-11-16 16:17:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Marcin Kici艅ski pisze:
Sebastian Bia艂y pisze:

[...]

Bluescreenami rzuca w oczy? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samoch贸d powinien by膰

Data: 2009-11-16 17:53:26
Autor: Marcin Kici艅ski
Troche nietypowa sprawa z CAN ;)
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Bluescreenami rzuca w oczy? :>

D藕wigienka jest zbyt czu艂a i trzeba nieco op贸藕ni膰 czas reakcji kompa na jej wci艣niecie :)

Marcin Kici艅ski
Grande Punto 360掳 1.4 77KM

Data: 2009-11-16 18:44:20
Autor: Sebastian Bia艂y