Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)

Data: 2018-04-12 21:15:38
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Sorki, ale motocykle chyba umarły, jak większość grup, więc nie bardzo wiem gdzie wiarygodnie zapytać.

Potrzebuję kupić "od ręki" skuter dla kobiety bez PJ. Kryteria najważniejsze to jakość/wygoda/trwałość, dopiero później cena. Może ktoś używa i może polecić jakiś model? Kobieta niezbyt duża, przejazdy do pracy z małą torbą, powiedzmy 2x10km dziennie.

THX.
Irek.N.

Data: 2018-04-12 21:56:45
Autor: T.
W dniu 2018-04-12 o 21:15, Irek.N. pisze:
[...]

Tylko nie kupuj Zippów (oryginalnie - Wangye). Mam taki - więcej stoi w serwisie niż jeździ. Nie wymieniona była jeszcze rama, koła i plastiki.
T.

Data: 2018-04-12 22:09:16
Autor: Jacek
W dniu 12.04.2018 o 21:15, Irek.N. pisze:
[...]

Kolega jeździ skuterem Kymco i niedawno kupił podobny żonie. Twierdzi, że są niezawodne, nie korodują. Przy tym oszczędne i wygodne.
Chwalił też silniki dwusuwowe, jako bardziej dynamiczne.
Jacek

Data: 2018-04-12 22:58:49
Autor: Poldek
[...]

Jak dla kobiety, to może Vespa?

Data: 2018-04-13 17:29:01
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Jak dla kobiety, to może Vespa?

Też mi przyszło do głowy, ale one >4KM mają i nie wiem czy się załapują. Jutro się dowiem.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 21:45:18
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-13 o 17:29, Irek.N. pisze:
Jak dla kobiety, to może Vespa?

Też mi przyszło do głowy, ale one >4KM mają i nie wiem czy się załapują. Jutro się dowiem.

Te, które mają 49 cm3, to raczej na dowód osobisty.

Data: 2018-04-13 21:50:46
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Te, które mają 49 cm3, to raczej na dowód osobisty.

No właśnie do 50cm3 i 4KM z tego co wyczytałem w sieci (jeszcze prędkość do 45km/h). Chyba faktycznie tak jest, bo jakoś dziwnie wszystkie oficjalnie kończą się właśnie na 4KM :)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 05:34:30
Autor: lpalczynski
W dniu czwartek, 12 kwietnia 2018 21:15:42 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
[...]

Piaggio Liberty z 2012 roku, około 15 kkm nalotu i żadnych problemów poza regularną konserwacją.

Podstawą wygodnej, bezpiecznej i komfortowej jazdy są duże koła (nie patrz na żadne chińczyki na małych kółkach z grubaśnymi oponami) - jak kobitka zaliczy dziurę, to przynajmniej ma szanse, że jej kierownicy z rąk nie wyrwie i szlifa nie zaliczy ;-)

Wszystko oczywiście w granicach rozsądku ;-)

No i blokadę z 50 ccm zdjąć, żeby drogi nie blokowała :P

Data: 2018-04-13 06:14:37
Autor: WS
On Friday, April 13, 2018 at 2:34:32 PM UTC+2, lpalc...@gmail.com wrote:

No i blokadę z 50 ccm zdjąć, żeby drogi nie blokowała :P

z jednej strony sensowne (z blokada to nawet mniej bezpiecznie, bo wszyscy wyprzedzaja), z drugiej wtedy jest to juz motocykl i jazda bez PJ OC... grozi regresem w razie powaznego wypadku

BTW lista rekordzistow: https://www.scigacz.pl/Pijany,nastolatek,bez,prawa,jazdy,na,motocyklu,i,bez,OC,oto,polscy,rekordzisci,regresow,UFG,31057.html

Data: 2018-04-16 20:03:39
Autor: sirapacz
OT: Regres

BTW lista rekordzistow: https://www.scigacz.pl/Pijany,nastolatek,bez,prawa,jazdy,na,motocyklu,i,bez,OC,oto,polscy,rekordzisci,regresow,UFG,31057.html

"(...) A może jeździsz pod wpływem alkoholu, albo _nie masz aktualnych badań technicznych_? Jeżeli tak, to możesz znaleźć się na tej liście(...)"

Coś się zmieniło czy to babol w artykule? Od kiedy brak przeglądu jest podstawą do regresu?

Data: 2018-04-16 20:48:45
Autor: Cavallino
OT: Regres
W dniu 16-04-2018 o 20:03, sirapacz pisze:

[...]

Jeśli stan techniczny był przyczyną wypadku.....

Data: 2018-04-16 21:25:27
Autor: Tomasz Pyra
OT: Regres
Dnia Mon, 16 Apr 2018 20:48:45 +0200, Cavallino napisał(a):

Coś się zmieniło czy to babol w artykule? Od kiedy brak przeglądu jest podstawą do regresu?

Jeśli stan techniczny był przyczyną wypadku.....

Nie ma znaczenia.
Lista podstaw do regresu jest zamknięta i wymieniona w ustawie - alkohol,
kradziony pojazd, brak uprawnień, szkoda celowa.
I co ciekawe - samo wystąpienie krótegoś z tych kryteriów, nawet jeśli nie
miało wpływu na powstanie szkody, wystarczy do skutecznego regresu od
sprawcy.

Data: 2018-04-17 18:57:51
Autor: Cavallino
OT: Regres
W dniu 16-04-2018 o 21:25, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Nie ma rażącego niedbalstwa?

Data: 2018-04-18 00:41:06
Autor: Tomasz Pyra
OT: Regres
Dnia Tue, 17 Apr 2018 18:57:51 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Jeśli chodzi o OC to nie ma - jedynie celowe spowodowanie szkody.
Jakieś takie wykręty za "brak przeglądu" tylko w AC.

Data: 2018-04-18 13:08:50
Autor: sirapacz
OT: Regres
czyli dobrze kojarzyłem a autor artykułu pieprzy... już myślałem, że się przepisy w międzyczasie zmieniły:)

Data: 2018-04-13 06:28:59
Autor: lpalczynski
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 15:14:38 UTC+2 użytkownik WS napisał:

z jednej strony sensowne (z blokada to nawet mniej bezpiecznie, bo wszyscy wyprzedzaja), z drugiej wtedy jest to juz motocykl i jazda bez PJ OC... grozi regresem w razie powaznego wypadku

> [...]

Po zdjęciu blokady ryzyko uczestnictwa w jakimkolwiek (a zwłaszcza poważnym) wypadku/kolizji znacząco spada (bo jak napisałeś, nie wszyscy już wyprzedzają...) - a zdjętej blokady przecież nie widać, więc...

No i jak wcześniej wspomniałem - jeździć w granicach rozsądku (podobno kobiałki są bardziej rozsądne od samców - więc tym bardziej można zdjąć).

Co do rekordzistów z linka - jak ktoś jeździ nawalony, bez OC i potrafi wydziergać takie kwiatki na drodze - to obecność lub brak blokady na 50 ccm ma naprawdę marginalne znaczenie ;-)

Data: 2018-04-13 06:50:27
Autor: WS
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 15:29:01 UTC+2 użytkownik lpalc....@gmail.com napisał:

- a zdjętej blokady przecież nie widać, więc...

Przy powaznieszym wypadku juz moga sprawdzic... np. ja stalem na moto przy prawej krawedzi jezdni, wjechal mi w d... nawalony (ponad 2 prom) kierowca samochodem. Policja zabezpieczyla moj motocykl do badania przez rzeczoznawce, za 2-3 dni dostalem info, ze jest wszystko jest OK (a raczej bylo, bo moto do kasacji) i moge go odebrac z policyjnego parkingu.

WS

Data: 2018-04-13 07:04:14
Autor: lpalczynski
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 15:50:29 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]

Przy powaznieszym wypadku juz moga sprawdzic... np. ja stalem na moto przy prawej krawedzi jezdni, wjechal mi w d... nawalony (ponad 2 prom) kierowca samochodem. Policja zabezpieczyla moj motocykl do badania przez rzeczoznawce, za 2-3 dni dostalem info, ze jest wszystko jest OK (a raczej bylo, bo moto do kasacji) i moge go odebrac z policyjnego parkingu.

No ale to są promile sytuacji - całe stada skuterków śmigają bez blokady i nic się nie dzieje - poza tym, jak mówiłem, tego nie widać.

Zawsze można się tłumaczyć (zwłaszcza przy sprzęcie z drugiej lub kolejnej ręki), że taki już był :P

Albo że z fabryki taki wyjechał, bo kogoś na taśmie oczy bolały na widok kastracji sprzętu.

Bo tak naprawdę to jest psucie przemyślanej konstrukcji jakiegoś inżyniera...

IMO - kwestia nie do udowodnienia, a za działanie nieumyślne wysokiej kary nie dają :P

Data: 2018-04-13 07:44:12
Autor: WS
On Friday, April 13, 2018 at 4:04:16 PM UTC+2, lpalc...@gmail.com wrote:

No ale to są promile sytuacji -

nawet ulamki prolmila ;) ale jak sie ma pecha...

Zawsze można się tłumaczyć (zwłaszcza przy sprzęcie z drugiej lub kolejnej ręki), że taki już był :P
IMO - kwestia nie do udowodnienia, a za działanie nieumyślne wysokiej kary nie dają :P

Tu bym sie juz nie zgodzil, bo nawet nie majac PJ PoRD trzeba znac, a tam jak byk jest, ze motorower to ma miec blokade do max 45km/h , wiec trudno sie wykrecic jadac ponad 70 ;)

A nie mowie o karze (bo te sa zazwyczaj male), ale o regresie ubezpieczeniowym. Np. wjedziesz w rowerzyste / dziecko... zostaje inwalida. Normalnie dozywotnia rente / odszkodowanie wyplaca ubezpieczyciel. Ale jak ma podstawy (np. prowadzenie pojazdu bez uprawnien) to wystepuje o zwrot kosztow... a tu sumy juz moga byc astronomiczne, jak w podanym przykladzie... im wieksza, tym chcetniej beda sie sadzic, a wygrana maja raczej pewna (prawnikow tez maja)

WS

http://www.jednoslad.pl/czy-teraz-mozna-jezdzic-motorowerem-wiecej-niz-45-kmh-z-kat-b/

http://mojafirma.infor.pl/moto/jednoslad/prawo/318507,Motorower-bez-ogranicznika-predkosci-konsekwencje-i-kary.html

Data: 2018-04-13 07:52:31
Autor: lpalczynski
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 16:44:14 UTC+2 użytkownik WS napisał:
On Friday, April 13, 2018 at 4:04:16 PM UTC+2, lpalc...@gmail.com wrote:

> No ale to są promile sytuacji - nawet ulamki prolmila ;) ale jak sie ma pecha...

To nie jeździć dzisiaj (znaczy w piątek 13-ego)

;-)

> [...]

Tu bym sie juz nie zgodzil, bo nawet nie majac PJ PoRD trzeba znac, a tam jak byk jest, ze motorower to ma miec blokade do max 45km/h , wiec trudno sie wykrecic jadac ponad 70 ;)

Licznik oszukuje :P

A przez garnek nie czuć wiatru we włosach (i wydaje się, że jedziemy 45...)

[...]

No tak - ale z zachowaniem umiaru szanse są mikroskopijne ;-)

Bo jak nie, to co - z łóżka strach się podnieść :P

Data: 2018-04-13 16:51:43
Autor: J.F.
Użytkownik "WS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02791d56-8a78-430b-bf8f-e7b105184e8e@googlegroups.com...
[...]

Przeciez wiadomo, ze licznik zawyza, wiec 55 nie dziwi.
A policjanci z suszarka zlapali na wiecej ? :-)

A nie mowie o karze (bo te sa zazwyczaj male), ale o regresie ubezpieczeniowym.
Np. wjedziesz w rowerzyste / dziecko... zostaje inwalida.

Ryzyko jest, tylko jak wykazac, ze bylo 70km/h na liczniku ... albo naprawde ?

[...]

I moga skonczyc tak, ze owszem wygraja, ale obywatel ma tylko kieszonkowe od rodzicow :-)

Gorzej, jak niepelnoletni ... rodzice odpowiadaja materialnie ?

J.

Data: 2018-04-13 19:52:39
Autor: kk
W dniu 2018-04-13 o 16:44, WS pisze:
[...]

Co to znaczy "trzeba znać" ?

Data: 2018-04-13 17:37:34
Autor: Irek.N.
[...]

Kobieta raczej szaleć nie będzie. Jestem wręcz przekonany, że 45 to dobre dla niej ograniczenie (dla samochodów niestety nie, wiem o tym).

Raczej nie zaryzykuję zdjęcia, bo nawet jak nie jej wina będzie, to istnieje ryzyko regresu i nie chodzi mi tutaj o czyjeś zdrowie i milionowe kary, ale nawet zwyczajną kolizję z jakimś droższym wózkiem.

THX za porady, na razie kobieta mi się "miga" od wyboru.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 19:53:14
Autor: kk
W dniu 2018-04-13 o 17:37, Irek.N. pisze:
[...]

Czemu nie Twizy ? :-)

Data: 2018-04-13 21:46:19
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
THX za porady, na razie kobieta mi się "miga" od wyboru.

Czemu nie Twizy ? :-)

Bo cena jest od czapy, a poza tym wymaga PJ.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 22:09:12
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Właśnie doczytałem, że accu się wynajmuje od producenta i płaci co miesiąc. Jeżeli tak faktycznie jest, to niezłe przegięcie.

Irek.N.

Data: 2018-04-14 00:16:42
Autor: kk
W dniu 2018-04-13 o 22:09, Irek.N. pisze:
Właśnie doczytałem, że accu się wynajmuje od producenta i płaci co miesiąc. Jeżeli tak faktycznie jest, to niezłe przegięcie.

I tak i nie. Do tego roku było tak, że tylko można było wynająć od dostawcy akumulatorów, w cenie OC było z dojazdem jak braknie prądu. Od tego można kupić akumulator, ale .. kosztuje 20 tysięcy.

Data: 2018-04-14 00:14:30
Autor: kk
W dniu 2018-04-13 o 21:46, Irek.N. pisze:
THX za porady, na razie kobieta mi się "miga" od wyboru.

Czemu nie Twizy ? :-)

Bo cena jest od czapy, a poza tym wymaga PJ.

Jakkolwiek żartowałem to:
1. na pewno bezpieczniej jest w Twizy niż skuterem
2. wersja 45 jest chyba tak jak skuterami
3. używane Twizy da się kupić za dyszkę

Data: 2018-04-14 06:43:28
Autor: Cavallino
W dniu 14-04-2018 o 00:14, kk pisze:
[...]

Z aku czy bez?
Jaki koszt wynajmu?
I ile kosztuje OC? ;-)

Data: 2018-04-14 11:39:22
Autor: kk
W dniu 2018-04-14 o 06:43, Cavallino pisze:
[...]

Akumulator ... gość składa za 5 tys. więc bym nie demonizował. OC kosztuje więcej niż Seicento, ale grubo mniej niż Leaf. Poza tym to było z porównywarki, może naprawdę da się choćby w cenie Seicento. To dowodzi jak bezsensowna jest obowiązkowość OC.

Data: 2018-04-15 06:15:06
Autor: Cavallino
W dniu 14-04-2018 o 11:39, kk pisze:
[...]

Co znaczy "gość składa"?
Podjeżdżam do kogoś Twizzy kupionym za 10 tys i ktoś mi tam włoży nowe aku za 5 tys i to będzie działać?

Data: 2018-04-15 23:50:18
Autor: kk
W dniu 2018-04-15 o 06:15, Cavallino pisze:
[...]

Tak twierdzi, nie próbowałem. Jeśli wymiana akumulatora w 110-konnym Leafie kosztuje w ASO 30 tys. to czemu akumulator do 11-konnego Twizy nie miałyby kosztować ... 3 tysiące.

Data: 2018-04-16 18:07:45
Autor: Cavallino
W dniu 15-04-2018 o 23:50, kk pisze:
[...]

Bo tyle to kosztuje regeneracja aku do Toyoty Prius, starczającego na 5 km, a nie cały aku.

Twizzy zapewne ma większą pojemność.

Data: 2018-04-14 08:44:37
Autor: Poldek
W dniu 2018-04-13 o 14:34, lpalczynski@gmail.com pisze:
[...]

To co robisz, to się nazywa podżeganie do przestępstwa i jest karalne.

Jeżeli ktoś chce jeździć na motocyklu, to może to robić i nie musi łamać w tym celu prawa.
Wystarczy zdać egzamin kat. A.

Data: 2018-04-13 08:44:26
Autor: ToMasz
[...]

a może takie cudactwo:

https://www.otomoto.pl/oferta/barton-energy-skuter-elektryczny-raty-transport-0zl-gliwice-ID6zukBS.html

W tym przypadku trwałośc moze mieć potencjał, o ile sprzedawca ma w ofercie akumulatory. może poszukaj takich pojazdów?

ToMasz

Data: 2018-04-13 17:30:23
Autor: Irek.N.
[...]

Niewiele droższe, może nie są takie złe? Do sprawdzenia.
THX, o tym nie pomyślałem.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 13:22:19
Autor: Kris
[...]

Auto kup
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/

Data: 2018-04-13 22:59:03
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Auto kup
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 21:56:48
Autor: Kris
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 22:59:00 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
> Auto kup
> https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

Data: 2018-04-14 13:56:44
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

Ale jajca, nie wiedziałem że takie coś robią. Muszę poczytać o co chodzi z tym AM.

THX.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-18 05:46:12
Autor: Matt
On Saturday, April 14, 2018 at 6:56:50 AM UTC+2, Kris wrote:
> Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

Na te microcary potrzeba prawka AM. Bez PJ tylko motorowery. --
Regards
Matt

Data: 2018-04-14 00:19:59
Autor: kk
W dniu 2018-04-13 o 22:59, Irek.N. pisze:
Auto kup
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

No ale po co jej prawko jak to auto jest na dowód

Data: 2018-04-16 11:33:55
Autor: T.
W dniu 2018-04-13 o 22:22, Kris pisze:
[...]

Zdecydowanie ładniejsze są Aixamy: aixam.pl
T.

Data: 2018-04-13 21:23:30
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Powitanko,

skuter dla kobiety bez PJ

Irku, chyba kobiety nie lubisz. Straciła PJ, czy nie ma "od urodzenia"?
Ja sam bym się bał w normalnym ruchu jechać 1-śladem jakimkolwiek.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-04-13 13:15:01
Autor: Kris
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 21:23:38 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
Powitanko,

> skuter dla kobiety bez PJ

Irku, chyba kobiety nie lubisz. Straciła PJ, czy nie ma "od urodzenia"?
Ja sam bym się bał w normalnym ruchu jechać 1-śladem jakimkolwiek.

Ty jakis strachliwy musieć być
Jak o Smarta pytałem to tez mądrzyłes się że bys się bał jeżdzic;)

Data: 2018-04-14 00:42:05
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Powitanko,

Ty jakis strachliwy musieć być
Jak o Smarta pytałem to tez mądrzyłes się że bys się bał jeżdzic;)

No bo ja już stateczny pan 50+;-)
2 razy w życiu miałem dzwona. Widziałem, gdzie się kończył po tym mój samochód. W smarcie nie miałbym juz swoich zgrabnych nóżek. Na skuterze w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-04-14 10:28:06
Autor: spider
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
W dniu 2018-04-14 o 00:42, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,
 Na skuterze
w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

Drugiego już byś nie miał ;) W samochodzie jesteś statystycznie bardziej wypadkowy ;)

Data: 2018-04-14 13:39:16
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Apr 2018 10:28:06 +0200, spider napisał(a):
[...]

No nie, bo liczymy na samochod czy pojazd, a nie na obywatela :-)

J.

Data: 2018-04-14 10:56:11
Autor: kk
[...]

No przecież Smart ma klatkę i właśnie nie ma problemu nóżek. Jest kwestia udaru. Poszukaj sobie na YT albo gdzieś tam

Data: 2018-04-14 11:00:24
Autor: spider
W dniu 2018-04-14 o 10:56, kk pisze:

No przecież Smart ma klatkę i właśnie nie ma problemu nóżek. Jest kwestia udaru. Poszukaj sobie na YT albo gdzieś tam

No właśnie w razie uderzenia w ścianę ciało może i będzie w jednym kawałku, ale narządy wewnętrzne będą zmasakrowane. Jedyna nadzieja w takim samochodzie to że w razie grubszej kolizji przekoziołkuje i w ten sposób wytraci energię.

Data: 2018-04-14 12:08:05
Autor: kk
W dniu 2018-04-14 o 11:00, spider pisze:
[...]

Rajdowe też mają i jakoś wszyscy kierowcy nie giną.

Problem małego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0o
Problem dużego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0p

Data: 2018-04-14 19:31:07
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Powitanko,

Problem małego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0o

Jakaś ta klatka taka sobie, w miejscu nóg jakaś blaszana mielonka, kierownica wjechała do środka. Krótko mówiąc, praw fizyki się nie oszuka. Choć niektórzy próbują zawzięcie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-04-13 21:47:20
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Jeszcze nie zyskała :)

Wiesz, na wsi spokojniej trochę jednak.

Miłego.
Irek.N.
ps. kupiłeś?

Data: 2018-04-16 11:28:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Irek.N."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:paob8s$v6i$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Do jesieni zdazy zrobic PJ ?

Bo taki news wyskoczyl
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/warszawcy-listonosze-już-wkrótce-przesiądą-się-na-polskie-skutery-elektryczne/ar-AAvUaS2

TrybEco
jedenslad.pl

Tylko ... cena moze byc jak na dużą panstwową instytucje przystało.

J.

Data: 2018-04-16 03:03:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/warszawcy-listonosze-już-wkrótce-przesiądą-się-na-polskie-skutery-elektryczne/ar-AAvUaS2

dramat :-) czym to bylo ciosane ? siekiera ? w Niemczech listonosze na rowerach z wspomaganiem zasuwaja a tu skuter ? w dupach im sie od tego dobrobytu poprzewracalo :-)

Data: 2018-04-16 12:35:06
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1385900a-ba6d-4bcb-8e7c-ade0e1ea8d11@googlegroups.com...

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/warszawcy-listonosze-już-wkrótce-przesiądą-się-na-polskie-skutery-elektryczne/ar-AAvUaS2
dramat :-) czym to bylo ciosane ? siekiera ?

Kto wie - laminat na drewnianym kopycie to jedna z najprostszych, a wiec i najtanszych metod.
Poza tym to musi byc ladne tylko z zewnatrz :-

w Niemczech listonosze na rowerach z wspomaganiem zasuwaja a tu skuter ?
w dupach im sie od tego dobrobytu poprzewracalo :-)

No coz, pogoda dzis taka, ze niemieckim listonoszom nie zazdroszcze.
A jak warszawscy zaskarza PP o uszczerbek na zdrowiu przez pedalowanie w smogu ?
Kaczynski moze nas nie zdazyc z Unii wypisac :-)

J.

Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)