Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)

Data: 2018-04-13 21:23:30
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Powitanko,

skuter dla kobiety bez PJ

Irku, chyba kobiety nie lubisz. Straciła PJ, czy nie ma "od urodzenia"?
Ja sam bym się bał w normalnym ruchu jechać 1-śladem jakimkolwiek.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-04-13 13:15:01
Autor: Kris
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 21:23:38 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
Powitanko,

> skuter dla kobiety bez PJ

Irku, chyba kobiety nie lubisz. Straciła PJ, czy nie ma "od urodzenia"?
Ja sam bym się bał w normalnym ruchu jechać 1-śladem jakimkolwiek.

Ty jakis strachliwy musieć być
Jak o Smarta pytałem to tez mądrzyłes się że bys się bał jeżdzic;)

Data: 2018-04-14 00:42:05
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Powitanko,

Ty jakis strachliwy musieć być
Jak o Smarta pytałem to tez mądrzyłes się że bys się bał jeżdzic;)

No bo ja już stateczny pan 50+;-)
2 razy w życiu miałem dzwona. Widziałem, gdzie się kończył po tym mój samochód. W smarcie nie miałbym juz swoich zgrabnych nóżek. Na skuterze w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-04-14 10:28:06
Autor: spider
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
W dniu 2018-04-14 o 00:42, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,
 Na skuterze
w I wypadku bym nie żył, w II byłbym sparaliżowany.

Drugiego już byś nie miał ;) W samochodzie jesteś statystycznie bardziej wypadkowy ;)

Data: 2018-04-14 13:39:16
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Apr 2018 10:28:06 +0200, spider napisał(a):
[...]

No nie, bo liczymy na samochod czy pojazd, a nie na obywatela :-)

J.

Data: 2018-04-14 10:56:11
Autor: kk
[...]

No przecież Smart ma klatkę i właśnie nie ma problemu nóżek. Jest kwestia udaru. Poszukaj sobie na YT albo gdzieś tam

Data: 2018-04-14 11:00:24
Autor: spider
W dniu 2018-04-14 o 10:56, kk pisze:

No przecież Smart ma klatkę i właśnie nie ma problemu nóżek. Jest kwestia udaru. Poszukaj sobie na YT albo gdzieś tam

No właśnie w razie uderzenia w ścianę ciało może i będzie w jednym kawałku, ale narządy wewnętrzne będą zmasakrowane. Jedyna nadzieja w takim samochodzie to że w razie grubszej kolizji przekoziołkuje i w ten sposób wytraci energię.

Data: 2018-04-14 12:08:05
Autor: kk
W dniu 2018-04-14 o 11:00, spider pisze:
[...]

Rajdowe też mają i jakoś wszyscy kierowcy nie giną.

Problem małego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0o
Problem dużego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0p

Data: 2018-04-14 19:31:07
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Powitanko,

Problem małego samochodu http://niusy.pl/@youtube.com/a0o

Jakaś ta klatka taka sobie, w miejscu nóg jakaś blaszana mielonka, kierownica wjechała do środka. Krótko mówiąc, praw fizyki się nie oszuka. Choć niektórzy próbują zawzięcie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-04-13 21:47:20
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Jeszcze nie zyskała :)

Wiesz, na wsi spokojniej trochę jednak.

Miłego.
Irek.N.
ps. kupiłeś?

Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)