Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)

Data: 2018-04-13 13:22:19
Autor: Kris
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
W dniu czwartek, 12 kwietnia 2018 21:15:42 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
Sorki, ale motocykle chyba umarły, jak większość grup, więc nie bardzo wiem gdzie wiarygodnie zapytać.

Potrzebuję kupić "od ręki" skuter dla kobiety bez PJ. Kryteria najważniejsze to jakość/wygoda/trwałość, dopiero później cena. Może ktoś używa i może polecić jakiś model? Kobieta niezbyt duża, przejazdy do pracy z małą torbą, powiedzmy 2x10km dziennie.

Auto kup
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/

Data: 2018-04-13 22:59:03
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Auto kup
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-13 21:56:48
Autor: Kris
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 22:59:00 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
> Auto kup
> https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

Data: 2018-04-14 13:56:44
Autor: Irek.N.
Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)
Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

Ale jajca, nie wiedziałem że takie coś robią. Muszę poczytać o co chodzi z tym AM.

THX.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-04-18 05:46:12
Autor: Matt
On Saturday, April 14, 2018 at 6:56:50 AM UTC+2, Kris wrote:
> Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

Dlatego podlinkowałem auta nie wymagajace PJ

Na te microcary potrzeba prawka AM. Bez PJ tylko motorowery. --
Regards
Matt

Data: 2018-04-14 00:19:59
Autor: kk
W dniu 2018-04-13 o 22:59, Irek.N. pisze:
Auto kup
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Już jest, ale na razie kierowniczka bez PJ!

No ale po co jej prawko jak to auto jest na dowód

Data: 2018-04-16 11:33:55
Autor: T.
W dniu 2018-04-13 o 22:22, Kris pisze:
[...]

Zdecydowanie ładniejsze są Aixamy: aixam.pl
T.

Trochę nietypowo, skuter potrzebny od zaraz :)