Troche o RAMie w Androidzie

Data: 2017-02-03 17:47:11
Autor: Yerine Ictimai
Troche o RAMie w Androidzie
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
http://www.komputerswiat.pl/poradniki/smartfony-i-tablety/smartfony/2017/01/ile-pamieci-ram-potrzebuje-smartfon.aspx

Ale prawdopodobnie te GBajty ponad 2GB są potrzebne raczej
 pasożytniczemu oprogramowaniu Google i producenta (tudzież
 operatora) niż użytkownikowi, wpychają coraz więcej i bardziej
 opasłe KROWY które chodzą w tle i jeden Bóg wie co
 robią!

Przykładowo powiem Wam, Xperia Aqua m4 ze zrobionym ROOTem,
 debloat'em, z modułami Xposed WSPANIALE radzi sobie ze swoimi 2GB
 i żeby nie wiem jakie programy na niej zapuścić to zawsze mam
 minimum ćwierć GBajta wolnego!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-03 18:29:03
Autor: Yerine Ictimai
Troche o RAMie w Androidzie
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Ale podkreślam że taka sytuacja ma miejsce bardzo wyjątkowo, w
 większości przypadków jest 700MB wolnego, czasem dochodzi do
 połowy GB, przy włączonym Faierfoksie z kilkudziesięcioma tabami
 :)

Proszę zauważcie, że jak wziąć nieco taki muzealniejszy model z
 500MB RAMu i Androidem, i zrobić tam aktualizację przez Google
 Play, różnych Google framework'ów itp to telefon się ZATKA - a kiedyś przecież chodził dobrze - a jaką
 mamy wymierną korzyść z tych aktualnych niby framework'ów???

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-03 19:59:07
Autor: z
Troche o RAMie w Androidzie
W dniu 2017-02-03 o 17:47, Yerine Ictimai pisze:

[...]

W artykule napisano że RAMu się nie zwalnia bo wczytanie z pamięci aplikacji jest mniej prądożerne niż uruchomienie aplikacji od nowa.
Tak oszczędzają baterię w myśl hasła: "organ nie używany zanika" :-)
Jako wieloletni użytkownik peceta mam mieszane uczucia na ten temat.
Myślę że porządne napisana aplikacja uruchomiona od nowa przyniosłaby więcej pożytku niż OKUPACJA RAMu na wszelki wypadek :-)

Data: 2017-02-03 20:30:48
Autor: Yerine Ictimai
Troche o RAMie w Androidzie
z <z@z.pl> Wrote in message:
Myślę że porządne napisana aplikacja uruchomiona od nowa przyniosłaby więcej pożytku niż OKUPACJA RAMu na wszelki wypadek :-)

Pewnie, zwłaszcza jeżeli aplikacja ma wycieki do pamięci, co się
 często spotyka

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Troche o RAMie w Androidzie