Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?

Data: 2009-11-28 18:18:57
Autor: falco
Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?
Siema,

jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Czy ktoś z Was zna miejsce gdzie można zamówić gotowe dystanse-przejściówki do felg samochodowych lub sprawdzonego, ale nie kosmicznie drogiego tokarza (Wawa i okolice), który mógłby wykonać coś takiego jak poniżej...?

Potrzebuję 2 szt dystansów-przejściówek do założenia felg z obecnego rozmiaru 4 x 96 (rozstaw otworów na przykręcenie przejściówek do piasty z tarczówek VW Passata) na 4 x 130 (szpilki do przykręcenia oryginalnej felgi garbusowej, stalowej).

Sprawa pilna, za wszelkie namiary z góry dziękuję!
Szukałem w sieci, ale bez wielkich sukcesów, tokarz powiedział mi 200/2 szt, wydaje mi się, że to dość drogo, chyba, że się mylę...?

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Zajrzyj -> www.koniecpzpn.pl <- Popierasz? Przekaż dalej!

Data: 2009-11-28 23:02:28
Autor: Jasio
Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub toka rz...?
Użytkownik "falco" apisał w wiadomości news:herm57$hdv$6mx1.internetia.pl...
[...]

NTG

pl.misc.samochody  będzie OK

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-30 19:58:41
Autor: Henio

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dystanse-przejściówki do felg samochodowych lub sprawdzonego, ale
> nie kosmicznie drogiego tokarza (Wawa i okolice), który mógłby

gdzie by nie pytał to i tak będzie to durny pomysł, kup na złomowcu dwie
felgi po 50zeta i nie kombinuj bo jescze krzywdę sobie albo komuś zrobisz.

Data: 2009-12-01 12:29:59
Autor: falco
Henio pisze:

gdzie by nie pytał to i tak będzie to durny pomysł, kup na złomowcu dwie
felgi po 50zeta i nie kombinuj bo jescze krzywdę sobie albo komuś zrobisz.

Kupowanie (z)użytych felg na złomie i ich polecanie, to dopiero ułańska fantazja... ;)

Auto z dystansami śmiga już ponad 10 lat (z silnikiem, który jest o wiele mocniejszy od największego seryjnego 1.6), ma wzmocnione heble, zawieszenie, jeździ na normalne przeglądy, itp., więc jak Kolega nie zna szczegółów tematu, to prosiłbym o stonowanie, bo daleko mi do "mądrych" pomysłów. Tyle ode mnie.

P.S. Jasio dzięki za wskazówki na innych grupach też pytałem, bo zawsze warto mieć namiar na dobrego tokarza, zwłaszcza gdy się grzebie w starych sprzętach. ;)

EOT.

Data: 2009-12-01 11:18:52
Autor: AZ
On 2009-12-01, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

P.S. Jasio dzięki za wskazówki na innych grupach też pytałem, bo zawsze warto mieć namiar na dobrego tokarza, zwłaszcza gdy się grzebie w starych sprzętach. ;)

Ja od siebie moge jeszcze dorzucic namiar na tokarza z ktorego uslug
korzystalem (wytoczyc dwie srubki a jeszcze na miejscu udostepnil
mi wiertarke i gwintowniki :-)):
Tadeusz Mucha
22 868 21 98
Lopuszanska 32 --
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-01 13:26:24
Autor: falco
AZ pisze:

Ja od siebie moge jeszcze dorzucic namiar na tokarza z ktorego uslug
korzystalem

Będę wdzięczny za każdy namiar, który prosiłbym o podesłanie na pryw, albo umieszczenie w temacie, bo może komuś też się w przyszłości przyda... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Zajrzyj -> www.koniecpzpn.pl <- Popierasz? PrzekaĹź dalej!

Data: 2009-12-01 13:38:49
Autor: Kuczu
falco pisze:

P.S. Jasio dzięki za wskazówki na innych grupach też pytałem, bo zawsze warto mieć namiar na dobrego tokarza, zwłaszcza gdy się grzebie w starych sprzętach. ;)

No to ja tak od siebie poniewaz jestem "z branzy". 200 pln za kilka godzin roboty (toczenie, wiercenie, gwintowanie) to nie jest duzo. Stowka od sztuki z materialem i robocizna to bardzo rozsadna cena. Aczkolwiek wiem ze sa firmy co biora takie roboty taniej. Mi by sie nie chcialo :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-01 13:50:59
Autor: falco
Trochę (ot) dystanse-przejściów ki lub tokarz...?
Kuczu pisze:

No to ja tak od siebie poniewaz jestem "z branzy". Stowka od sztuki z materialem i robocizna to bardzo rozsadna cena. Aczkolwiek wiem ze sa firmy co biora takie roboty taniej.

Dzięki Kuczu! ;)
Z zebranych wiadomości też do tego doszedłem a przy tego typu robocie nie mam zamiaru "zaoszczędzić", bo wiadomo czym to może się skończyć...
Pytałem na początku o cenę, bo nie znałem wcześniej realiów, chcę też zrobić u kogoś sprawdzonego.
Muszę tylko skorygować wymiary, bo VW ma 4x100, więc nie bardzo wiem skąd tokarz podał mi 4 x 96, ale to już sobie sam sprawdzę.

Data: 2009-12-01 21:08:01
Autor: zbigi
falco pisze:
Kuczu pisze:

[...]

Ano.

Muszę tylko skorygować wymiary, bo VW ma 4x100, więc nie bardzo wiem skąd tokarz podał mi 4 x 96, ale to już sobie sam sprawdzę.

No zem sie zdziwil, ze taki wymiar podajesz dla VW. Z kolei Fiat ma 4xfi98mm, wiec ten 96 to moze jakis japonczyk?
--
zbigi (z sygnaturka zastepcza) ;)

Data: 2009-12-01 21:44:17
Autor: Tytus
Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub toka rz...?
Siemka
*** "zbigi"
No zem sie zdziwil, ze taki wymiar podajesz dla VW. Z kolei Fiat ma
4xfi98mm, wiec ten 96 to moze jakis japonczyk?

No way'n (byc moze fuking) :
98 wloszczyzna
100 spadkobiercy Hitlera (w wersji standard) i to co udalo im sie zagarnac podczas SWW
sport 108
ford 114 z tego co pamietam.
Sa jeszcze jakies posrednie dziwactwa - europejskie.
Ciekawe sa sposoby pomiaru przy 5 mocowaniach

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-02 05:55:05
Autor: zbigi
Trochę (ot) dystanse-przejściów ki lub tokarz...?
Tytus pisze:
Siemka
*** "zbigi"
No zem sie zdziwil, ze taki wymiar podajesz dla VW. Z kolei Fiat ma
4xfi98mm, wiec ten 96 to moze jakis japonczyk?

No way'n (byc moze fuking) :
98 wloszczyzna

Toc mowie! :)

100 spadkobiercy Hitlera (w wersji standard) i to co udalo im sie zagarnac podczas SWW
sport 108
ford 114 z tego co pamietam.

A dziekowac, dziekowac :)

Sa jeszcze jakies posrednie dziwactwa - europejskie.
Ciekawe sa sposoby pomiaru przy 5 mocowaniach

Jakie ciekawe? Zupelnie takie same - podaje sie srednice podzialowa otworow i tela. :P
BTW Te pizze, cos ja chwalil, to jadles w podziemiach remizy w Kamiensku czy raczej w Kleszczowie? ;)
--
zbigi (i stopka zastepcza) ;)

Data: 2009-12-02 07:22:22
Autor: Tytus z fabryki
Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?
Siemka
***"zbigi"
Jakie ciekawe? Zupelnie takie same - podaje sie srednice podzialowa otworow i tela. :P

No i wiadomo skad sie pentagram wzial :)

*** BTW Te pizze, cos ja chwalil, to jadles w podziemiach remizy w Kamiensku czy raczej w Kleszczowie? ;)

Z tylu za remiza - taka troche tajna knajpa, w piwnicy.
Jako jedyny dalem rade - chlopaki pozostawiali po kawalku :)
BTW czemu tyrala tylko jedna kopara???

T.

-- zbigi (i stopka zastepcza) ;)

Data: 2010-01-09 03:39:45
Autor: zbigi
Trochę (ot) dystanse-przejściów ki lub tokarz...?
Tytus z fabryki pisze:
***"zbigi"
[...]

No to nie myl Kleszczowa z Kaminskiem ;)

BTW czemu tyrala tylko jedna kopara???

Weekend, ladna pogoda - wszyscy moturzysci wypruli w plener miast napieprzac w PSP czy inne plajstejszon, to i zapotrzebowanie na szturm sie zmniejszylo ;)
--
zbigi (i stopka zastepcza) ;)

Data: 2010-01-09 08:16:16
Autor: Tytus
Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub toka rz...?
Siemka

***"zbigi"
No to nie myl Kleszczowa z Kaminskiem ;)

Sorki racja - BTW wybieramy sie na narty do Kamienska wiec licz sie z najazdem

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-10 18:03:16
Autor: Arni
W dniu 2010-01-09 08:16, Tytus pisze:
[...]

moze za dwa tygodnie sie wybierasz?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-01-10 18:40:09
Autor: Tytus
Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub toka rz...?
Siemka
*** "Arni"
moze za dwa tygodnie sie wybierasz?

Szukasz kogos do wypychania tylnonapedowca z zasp??? <JOKE>
Tez mam w planach jakby co 660950095.
Ale mamy dzis czad w Warszawie:) a w gorach brak sniegu
Przetykany pizzamenami w bialych adasiach na skutrach.
Szacun dla nich Panowie

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-10 18:53:05
Autor: Arni
Trochę (ot) dystanse-przejściów ki lub tokarz...?
W dniu 2010-01-10 18:40, Tytus pisze:
Siemka
*** "Arni"
moze za dwa tygodnie sie wybierasz?

Szukasz kogos do wypychania tylnonapedowca z zasp??? <JOKE>
Tez mam w planach jakby co 660950095.

mam 2 niezagospodarowane tygodnie ferii dzieciakow, nawet na last minute jest juz za pożno a taki nalot na Zbiga (przy okazji rzecz jasna) nadałby nowy sens mym planom :)

Ale mamy dzis czad w Warszawie:) a w gorach brak sniegu
Przetykany pizzamenami w bialych adasiach na skutrach.
Szacun dla nich Panowie

u nas to samo ale ja spokojnie daje rade. reszta wozów na ulicy stoi :))

Data: 2010-01-11 11:50:10
Autor: zbigi
Arni pisze:
[...]

Konkrety poprosze :)
Bo u mnie w pokoju 'goscinnym' na razie ~4stC... Za to snieg pieknie sypie :D

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-01-11 12:47:25
Autor: Tytus z fabryki
[...]

Konkrety via phone beda - w goscinnym 4 C ???
spoko
Ciuchy moto daja rade na stoku dadza i u Zbiga w goscinnym :)

Tytus z fabryki
P.S. Boje sie tylko ze swoim autem moglbym zaklocic lad i harmonie Twojego podworka :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-01-11 13:20:13
Autor: zbigi
Tytus z fabryki pisze:
[...]

Tak tylko uprzedzam - ze juz nie trzeba piwa chowac w lodowce, coby nie zamarzlo ;)

>Boje sie tylko ze swoim autem moglbym zaklocic lad i harmonie Twojego
>podworka  :)

Nie desperuj - na zime znow je zagracilem czyli przywrocilem stan normalny ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2009-12-03 13:14:46
Autor: mmaurycy
Trochę (ot) dystanse-przejściów ki lub tokarz...?
Tytus pisze:
Siemka
*** "zbigi"
[...]

FORD 108

mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?