Trochę skillsów - nowe filmy AG

Data: 2010-06-29 20:26:52
Autor: SHARMDIVER.PL
Trochę skillsów - nowe filmy AG
On 2010-06-29 2:22MD,  jacekplacek wrote:
http://www.youtube.com/user/andrewgeorgitsis

UTD Essentials of Recreational Diving DVD Skills Preview - S-Drill

Jego znak "brak powietrza" to jakieś drapanie się po gardełku.

Zapytajcie jakiegoś mojego studenta SSI OWD jak się pokazuje ten znak i dlaczego..

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-06-29 18:44:08
Autor: jacekplacek
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
On 2010-06-29 2:22MD,  jacekplacek wrote:
> [...]

Jego znak "brak powietrza" to jakieś drapanie się po gardełku.

Zapytajcie jakiegoś mojego studenta SSI OWD jak się pokazuje ten znak i dlaczego..

A takowi istnieją? Daj namiary.

Ps. To w końcu kiedy zaczyna się to lato w szarmie?

Data: 2010-06-29 19:50:09
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ps. To w końcu kiedy zaczyna się to lato w szarmie?

Zamiast "ekspercie" czepiać się ludzi, odpowiedz dlaczego w NOF.pdf na 17 str.
jest przykład nurkowania wysokogórskiego 6500m npm. Ciśnienie atmosfery to
tylko 0,4 at. A jest proponowany przystanek na 12m tlenowy. Panuje tam
ciśnienie 1,6ata dodatkowo czystego tlenu. Potem mamy wypierniczać na
powierzchnię gdzie jest tylko 0,4 ata. Daje to iloraz ciśnień 4x. Nawet w helioksowych tabelach U.S.Navy 1980 nie ma
takiego ilorazu ciśnień tam jest aż 2,2x. Przeliczając do ciśnienia atmosferycznego oznacza to wyjście z 30m na
powierzchnię. Fajna bzdura, PRAWDA ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-29 20:35:33
Autor: jacekplacek
Trochę skillsów - nowe filmy AG
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Ps. To w końcu kiedy zaczyna się to lato w szarmie?

Zamiast "ekspercie" czepiać się ludzi,

A w którym miejscu ja czepiam się ludzi? Tylko odlicz dwie istoty, pozornie z tym gatunkiem powiązane.

[...]

Nie jestem znawcą NOF, ale z ciekawości: jaką zakładasz dekompresję po nurkowaniu na 30m na tlenie? Bo dokładnie tak przeliczyłeś.

Data: 2010-06-30 05:19:05
Autor:
> [...]
> Nie jestem znawcą NOF, ale z ciekawości: jaką zakładasz dekompresję po nurkowaniu na 30m na tlenie? Bo dokładnie tak przeliczyłeś.

Na egzaminie na LOK III nieco ponad 33 lata temu padło pytanie: co zrobić
jeśli pękła szyba w masce a nurkujemy w aparacie tlenowym na 30m ?

Wracając do podstaw to zauważenie takiej bzdury jest obowiązkiem osoby która
rozumie procesy dekompresji. W szczególności powinni to zrobić kursanci,
instruktorzy również powinni zauważyć taką bzdurę.

Wracając do dekompresji tlenowej to akurat ten gaz jest metabolizowany i nie
ma wpływu na wzrost czasu dekompresji, lecz efektywnie skraca zwiększając .... .
To Powinieneś wiedzieć po znakomitych kursach u .... .
Znowu wyszło że jesteś nie douczony też w OC.
nazywa się to PKP (Pięknie Kurwa Pięknie).
To gdzie sprzedają stopień DM ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-30 10:54:09
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > odpowiedz dlaczego w NOF.pdf na 17 str.

.
To Powinieneś wiedzieć po znakomitych kursach u .... .
Znowu wyszło że jesteś nie douczony też w OC.
nazywa się to PKP (Pięknie Kurwa Pięknie).
To gdzie sprzedają stopień DM ?

Rychu, nie tnij głąba większego niż jesteś. Walnąłeś bzdurę, przeliczyłeś bezmyślnie. Cały kit z maską i lokiem czemu miał służyć? Zaciemnieniu? Tnij głupa dalej, nie masz daleko.

Data: 2010-06-30 12:13:17
Autor:
Trochę skillsów - nowe filmy AG

Rychu, nie tnij głąba większego niż jesteś. Walnąłeś bzdurę, przeliczyłeś bezmyślnie. Cały kit z maską i lokiem czemu miał służyć? Zaciemnieniu? Tnij głupa dalej, nie masz daleko.

To nie jest bezmyślne przeliczenie, to że tak to określasz wynika z faktu że
zupełnie nie rozumiesz o co chodzi.

Może Paweł Poręba załatwić potwierdzenie: prof Komandora Olszańskiego, prof
Komandora Kłosa, Siermontowskiego, Kota, Sićko, czy Krzyżaka że taki skok
ciśnienia jest dobry bezpieczny ?
NIE ma takiej możliwości, podałem najwyższy iloraz ciśnień z tabel
helioksowych, w pozostałych te ilorazy są mniejsze. W typowych powietrznych to 1,3. Paweł Poręba zaproponował 4, to zaproszenie na cmentarz.

pozdrawiam rc

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-30 15:01:35
Autor:
Trochę skillsów - nowe filmy AG
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Cały kit z maską i lokiem czemu miał służyć? Zaciemnieniu?

To nie jest kit, takie pytanie padło na egzaminie. Były jeszcze dwa ciekawe:
podaj klasyfikację sprzętu klasycznego (Puchalski), głębokości o których nurek
musi pamiętać (Komacki).

Tnij głupa dalej, nie masz daleko.

Prosiłem już kilka razy, nie oceniaj innych ze swojej perspektywy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-01 22:38:18
Autor: Wojtek B

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0fm8f$sr$1inews.gazeta.pl...
[...]

On napewno nie zna tych ludzi.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2010-07-01 21:54:13
Autor:
Wojtek B <pacia@polnet.cc> napisał(a):

> [...]
> podaj klasyfikację sprzętu klasycznego (Puchalski), głębokości o których > nurek

Oczywiście że nie zna, ale może się dowiedzieć że Komacki był uczestnikiem
nurkowania saturowanego na Gustlofa. Że Belfegor (Puchalski) pierniczył jak
potłuczony, lecz też mówił o sposobie znanym z nurkowania klasycznego jak
zmniejszyć objawy narkozy azotowej. Nul przedniego gatunku ten "jacekplacek", wierny sługus. Po pytaniach jakie
zadaje widać jego bezmiar niepojęcia.

pozdrawiam rc

--

Trochę skillsów - nowe filmy AG