Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android

Data: 2011-06-19 09:54:27
Autor: geos
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android
piotrpo wrote:
Obie aplikacje są dostępne wyłącznie dla telefonów z androidem, obie są darmowe i wyświetlają reklamy. Zachęcam do testowania. Oczywiście jestem otwarty na sugestie.

w niektórych telefonach udostępniono możliwość komunikacji z urządzeniami zewnętrznymi korzystającymi z ANT+. czy planujesz uwzględnić to rozwiązanie w swoim programie?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-19 09:07:00
Autor: piotrpo
geos <geos@nowhere.invalid> napisał(a):
piotrpo wrote:
> [...]

w niektórych telefonach udostępniono możliwość komunikacji z urządzeniami zewnętrznymi korzystającymi z ANT+. czy planujesz uwzględnić to rozwiązanie w swoim programie?
Te niektóre modele to jak na razie 2(?) sztuki SE - nie mam w tej chwili dostępu do takiego urządzenia, co niestety nie wróży w najbliższym czasie zrobienia takiej funkcjonalności.

--

Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android