Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android

Data: 2011-06-19 10:29:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android

Użytkownik "piotrpo " <piotrpo-groups@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itk8l3$ok6$1inews.gazeta.pl...
Jakiś czas temu pytałem o to jak ma wyglądać idealny licznik rowerowy. Po
uwzględnieniu znacznej części tych uwag powstał:
Move! Bike Computer
https://market.android.com/details?id=pl.com.digita.BikeComputer
http://tinyurl.com/5tqxs9t
Możliwości jest całkiem sporo, gorzej z intuicyjnością części rozwiązań, ale
nad tym pracuję i za jakiś czas przewiduję sporą przebudowę właśnie pod kątem
intuicyjności używania aplikacji.

No właśnie tak myślałem, że to Twoja aplikacja :) Powiedz lepiej jaki wpływ na baterię ma jej używanie. Testuje teraz inne rzeczy do robienia śladów i nie ma dramatu z poborem energii. Jak jest u Ciebie?

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-19 08:56:34
Autor: piotrpo
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

No właśnie tak myślałem, że to Twoja aplikacja :) Powiedz lepiej jaki wpływ na baterię ma jej używanie. Testuje teraz inne rzeczy do robienia śladów i nie ma dramatu z poborem energii. Jak jest u Ciebie?
Samo trzymanie pozycji i zapisywanie śladu dramatu nie robi, w sensie kilka(naście) godzin pociągnie :)
Włączenie ekranu powoduje skutki łatwe do przewidzenia 2-3h i koniec zabawy.

--

Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android