Data: 2011-06-19 19:46:33 | |
Autor: Franc | |
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android | |
Ja bym wolał aplikację która by bazowała na sczytywaniu danych z kontaktronów
przy kole i pedałach, na bazie transmisji po kabelkach via kontroler USB do telefonu pod Symbianem, tak, żeby zupełnie nie angażować do jazdy GPS. GPS zżera za dużo prądu, więc nie nadaje się na długie wypady. Pzdrw Franc "Rowery Poziome Rule" -- niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB, ASS szary Modus z D4F zielona Xantia 2, kombi, 2.0HDi -- |
|
Data: 2011-06-19 19:56:51 | |
Autor: piotrpo | |
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android | |
Franc <czolk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Ja bym wolał aplikację która by bazowała na sczytywaniu danych z kontaktronów1. IMHO bez sensu - czym taka aplikacja miała by się różnić od licznika? 2. "Nie da się" największą bolączką telefonów jest kompletny brak jakiegoś taniego i domowego sposobu podłączenia peryferiów - zastanawiałem się nad zrobieniem takiego modułu na BT,niestety koszt w domowej produkcji to lekko licząc ~200zł a baterię żłopie równie chętnie, jeśli nie intensywniej niż GPS. -- |
|
Data: 2011-06-20 07:13:54 | |
Autor: Franc | |
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android | |
Niczym się nie różni od licznika. Jedynym powodem jest to, że nie mam miejsca
na kierownicy jednocześnie na licznik i na telefon. Mieści się i to z trudem albo jeden albo drugi i wolałbym mieć telefon (radio, odtwarzacz, komunikacja głosowa, ostatecznie nawigacja + opcja licznik) niż licznik (tylko licznik). Pzdrw Franc "Rowery Poziome Rule" -- niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB ASS szary Modus z D4F zielona Xantia 2, kombi, 2.0HDi -- |
|