Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android

Data: 2011-06-20 22:24:19
Autor: Jan Górski
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android
Siema! W czym programujesz pod Androida? Java + Android SDK ? Też
myślałem o tym jakiś czas temu. Jak zaopatrzę się w telefon z
androidem wkrótce, to może zacznę.

Jak wygląda dostęp do hardware telefonu (np GPS, bluetooth, kamera) -

do tego jakieś biblioteki ogólne, czy trzeba szukać u producentów
sprzętu?

Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android