Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android

Data: 2011-07-03 14:01:59
Autor: piotrpo
Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android
piotrpo  <piotrpo-groups@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jakiś czas temu pytałem o to jak ma wyglądać idealny licznik rowerowy. Po uwzględnieniu znacznej części tych uwag powstał:
Move! Bike Computer
https://market.android.com/details?id=pl.com.digita.BikeComputer
http://tinyurl.com/5tqxs9t
Możliwości jest całkiem sporo, gorzej z intuicyjnością części rozwiązań, ale nad tym pracuję i za jakiś czas przewiduję sporą przebudowę właśnie pod kątem intuicyjności używania aplikacji.
Opublikowałem właśnie uaktualnienie - zmiany to:
Naprawiony eksport CSV (wartość dla czasu)
Dodany widok satality
Możliwość kontynuowania zapisu trasy
Dodany resetowalny wskaźnik dystansu częściowego
Poprawiony błąd zapisu progu prędkości jałowej

--

Trochę spam - moje aplikacje rowerowe android