[Market] Troche sprzetu

Data: 2011-07-13 12:49:33
Autor: majer
[Market] Troche sprzetu
Witam

Mam trochę sprzętu do sprzedania:

- Suchy skafander XCD2 Pro Dry rozmiar XLS - kupiony w Divezione na
wiosnę 2008 roku (http://divezone.pl/bare-xcd2-p-1055.html) - cena 2500
zł. Skafander jest w bardzo dobrym stanie. Do skafandra wklejona została
kieszeń na nogawce. Dodatkowo dodaję ocieplacz szyty na miarę z
polartecu w kolorze niebieskim - nigdy w nim nie zmarzłem.
Co do rozmiaru skafandra - ja mam 80 kg wagi i 170 cm wzrostu - pasuje
idealnie.

- Twinset - butle 12 litrów o wadze 14 kg, ciśnienie 232 bar, manifold
Halcyon - kupiony jesieną 2008 roku w Deepstop
(http://www.deepstop.de/dir-d12-halcyon-p-795.html) - cena 1700 zł.
Do Twina dodaję balast pokryty warstwą plastiku (od Włodka) + balast na
słoną wodę. Twin jest w bardzo dobrym stanie.

- Płyta Anhinga wraz z uprzężą DIR i wyściółką na plecy - kupiona w
Divezione na jesień 2008 roku
(http://divezone.pl/anhinga-plyta-uprzaz-p-2455.html) cena 300 zł. Płyta
jest w bardzo dobrym stanie.

- Worek Dive Rite classic wing - kolor czarny - kupiony w Divezione na
jesień 2008 roku (http://divezone.pl/dive-rite-classic-wing-p-515.html)
- cena 600 zł.
Worek jest w bardzo dobrym stanie.

Sprzęt nie był używany od roku czasu. Co do skafandra to cały ten okres
jest przetrzymywany w stanie rozwieszonym.
W skafandrze zrobiłem około 45 nurkowań a w pozostałym sprzęcie około 35
nurkowań. Wszystkie nurkowania w słodkiej wodzie.

Sprzęt to obejrzenia/przymierzenia/odebrania w Zielonej Górze.

Mogę wysłać fotki na priv.
Kontakt do mnie p_1974@tlen.pl

pozdrawiam
Piotr