Trochę trzęsie przy ruszaniu.

Data: 2010-03-17 22:55:39
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Trochę trzęsie przy ruszaniu.
W dniu 2010-03-17 17:39, marjan pisze:

Co to może być? Ewentualnie jakie działania mogę wykonać żeby w domowych

A sprzeglo to z dociskiem zmieniales? Mnie to zdecydowanie wyglada na uszkodzony docisk sprzegla...

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2010-03-18 15:54:32
Autor: marjan
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
W dniu 2010-03-17 17:39, marjan pisze:

Co to może być? Ewentualnie jakie działania mogę wykonać żeby w domowych

A sprzeglo to z dociskiem zmieniales? Mnie to zdecydowanie wyglada na uszkodzony docisk sprzegla...

Tak, kompletne sprzęgło wraz z dociskiem.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Trochę trzęsie przy ruszaniu.