Trochę w kwestii odrdzewiania

Data: 2015-12-09 23:58:07
Autor: TheGhost
Trochę w kwestii odrdzewiania
Witam!

Czy ktoś z was ma jakies  doswiadczenia w kwestii odrdzewiania chemicznego (odrdzewiacz) wobec elektrolitycznego? Do tej pory w ciężkich przypadkach (teraz np. renowacje dość wiekowego już "Jubilata") używałem odrdzewiacza. Ostatnimi czasy miałem jednak przypadek, że zostawiłem w odrdzewiaczu zardzewiałe czesci na kilka godzin i po prostu o nich zapomniałem. Efekt był taki, że z butelki wspomniana substancja "wyparowała", zaś zardzewiałe czesci były całe oblepione jakimś obrzydliwym, śmierdzacym białym syfem (o konsystencji kremu nivea). W zwiazku z powyższym mam nastepujące pytanie - jak odrdzewianie elektrolityczne (póki co nie próbowałem) miałoby sie z punktu widzenia efektów do dotychczas stosowanego przeze mnie chemicznego i co to własciwie za biały syf?

Pozdrawiam, M.

Trochę w kwestii odrdzewiania