Troche z innej strony o kosciele

Data: 2011-08-07 21:38:08
Autor: swstr
Troche z innej strony o kosciele
http://www.youtube.com/watch?v=D-Me6deovAs

Cos mi sie wydaje ze inni maja zdania podobne tylko z racji zajmowanego urzedu
im nie wypada lub tez nie maja jaj , lub tez :)  najzwyczajniej zwatpili .

W kazdym badz razie ciekawa postac ks. Natanek  . Oczywiscie patrzac z bardziej
obiektywnego punktu widzenia niz telewizornia gdzie material musi byc
odpowiednio obrobiony tak aby nie myslec tylko oceniac na podstawie
10sekundowego wycinka gdzie "ksiezyna" wali w gebe  dziennikarza ktorego to
wczesniej ugoscil i z nim jadl a ktory to dziennikarz to zwykla tania sprzedajna
dziwka , TVN owa zreszta .

Ale jednego nie rozumiem co na to Breivik ? Niby mason , kosciol nie lubi
masonow ? masoni kosciola ?, Breivik chrzescijanski fundamentalista  , ja tego
nie pojmuje
czy mozna byc jednoczesnie chrzescijaninem i masonem , co tu jest grane ?
Zrobil sie wiekszy pier...nik niz w krajach gdzie jest 80% ateistow .

Pozdrawiam.

--

Troche z innej strony o kosciele