Trójgarb

Data: 2009-03-14 10:57:51
Autor: robert pajda
Trójgarb
Czy macie wiadomości odnośnie bacówki pod Trójgarbem? Czy to
schronisko istnieje? Nie mogę się tam dodzwonic.I warto powłóczyc się
po Górach Wałbrzyskich? Pozdrawiam

Data: 2009-03-14 19:46:27
Autor: Piotr [trzykoty]
Trójgarb
<robert_pajda@poczta.onet.pl> wrote
message news:c20aa46c-b117-45c0-a343-863f0a1f2026a39g2000yqc.googlegroups.com...
Czy macie wiadomości odnośnie bacówki pod Trójgarbem? Czy to
schronisko istnieje?

Byłem tam kilkakrotnie mniej więcej co kilka tygodni, to było jakieś 2-4 miesiące temu. Zawsze zamknięte, żadnego przejawu życia, wygląda, że dawno gospodarz tam nie zaglądał.

Data: 2009-03-15 18:24:39
Autor: Waldek Brygier
Trójgarb
Użytkownik wrote:
Czy macie wiadomości odnośnie bacówki pod Trójgarbem? Czy to
schronisko istnieje? Nie mogę się tam dodzwonic.I warto powłóczyc się
po Górach Wałbrzyskich?

Powłóczyć się zawsze warto. Góry Wałbrzyskie są dość ciakawe, zwłaszcza że śniegu teraz niewiele w niższych partiach i chodzi się dobrze. Jeśli chodzi o Bacówkę pod Trójgarbem, to chyba dawno przestała ona być "bacówką", raczej było to miejsce dla miejscowego kwiatu, który samochodami docierał pod sam niemal budynek. Noclegi były drogie, zbyt drogie jak na obiekt PTTK. Polecałbym Ci raczej jakąś agroturystykę w okolicy - czasami taniej niż w obiektach PTTK, a znacznie przyjemniej i warunki lepsze. Czy Bacówka jest czynna - nie wiem, dawno nie byłem...

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-03-16 16:20:24
Autor: Mihajlo
Trójgarb

Użytkownik "Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> napisał w wiadomości news:gpjdlm$ed0$1news.onet.pl...

[...]

A propo Gor Walbrzyskich - bedac w styczniu na Chelmcu, zauwazylem ze do istniejacej tam budwoli (wyglada to na dawna wieze obserwacyjna z czasow jeszcze niemieckich)
dobudowuja cos.Czy oznacza to ze powstaje jakis obiekt noclegowy (schronisko)? czy ino bufet tam stawiaja, a moze cos innego?

Ozdrawiam marcowo,
Mihajlo

Data: 2009-03-16 16:41:09
Autor: Waldek Brygier
Trójgarb
Mihajlo wrote:
A propo Gor Walbrzyskich - bedac w styczniu na Chelmcu, zauwazylem ze
do istniejacej tam budwoli (wyglada to na dawna wieze obserwacyjna z
czasow jeszcze niemieckich)

To wieża widokowa zbudowana w formie ruiny zamku w 1888 roku

dobudowuja cos.Czy oznacza to ze powstaje jakis obiekt noclegowy
(schronisko)? czy ino bufet tam stawiaja, a moze cos innego?

Miał powstać bufet, więc to pewnie to
http://naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=4781