Trojka - czyli test małego państwa, jak dowalić większym

Data: 2013-03-17 11:47:48
Autor: xan
Trojka - czyli test małego państwa, jak dowalić większym
Nasza kochana Trojka (ECB,MFW,KE) ustaliły, wymusiły na Cyprze jednorazwoą opłatę od oszczędności w bankach na poziomie do 100tyś euro 7,7% (lub coś koło tego) i powyżej na 9,9%.

Czyli kazdy obywatel jak coś ma w banku zostanie okradziony z kasy od której już zapłacił podatki i wszelkie inne daniny.

Wygląda mi to na test, sprawdzajacy przed wdrożeniem takiego czegoś w państwach większych - cel jest jasny, obywatele mają zapłacić za kryzys.

http://fakty.interia.pl/swiat/news-panika-na-cyprze-ludzie-ruszyli-do-bankomatow-po-tym-jak-rza,nId,943444

Jak się uda na Cyprze bez większej zadymy to wtedy plan bedzie stosowany w innych krajach na szybkie pozyskanie kasy.

Wniosek jeden, trzeba z oszczednosciami uciekać z eurokołchozu.

Data: 2013-03-17 14:43:50
Autor: pluton_
Trojka - czyli test małego państwa, jak dowalić większym
Wniosek jeden, trzeba z oszczednosciami uciekać z eurokołchozu.

To co, mam skarpetkę trzymać na Grennlandii ?

Nullification

Data: 2013-03-17 20:40:37
Autor: Krzysztof.

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ki470k$6us$1news.icm.edu.pl...
[...]

Bardzo uderzy wszelkie podejrzane firmy lokujące kapitał na Cyprze...i dobrze, szkoda tylko , ze po tyłku dostaną też najbiedniejsi - oszczędności do 10 tys. euro powinny być zwolnione z podatku.

j.

Data: 2013-03-17 22:37:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysztof." <tonietu@wp.pl> napisał w wiadomości news:ki567i$n7t$1news.task.gda.pl...

[...]

Jeszcze ustawa nie jest uchwalona. Ale forsa jest zablokowana.

rozbawiony

Data: 2013-03-17 22:42:00
Autor: u2
W dniu 2013-03-17 11:47, xan pisze:
Jak się uda na Cyprze bez większej zadymy to wtedy plan bedzie stosowany
w innych krajach na szybkie pozyskanie kasy.

Wniosek jeden, trzeba z oszczednosciami uciekać z eurokołchozu.

Ewentualnie inwestowac, a nie trzymac na kontach...-;)

Trojka - czyli test małego państwa, jak dowalić większym