Trójka odzyskana!

Data: 2010-01-13 17:41:01
Autor: u2
Trójka odzyskana!
W dniu 2010-01-13 15:56, Hans Kloss pisze:
Z okazji wywalenia pełówki Jethon(ciekawe jak to się czyta: Dżeton? Żeton?
Yeton? a moze jeszce inaczej?)

Podobne mam odczucia co do byłego wicepremiera Grzesia.

kwik straszny podniosły pełomedia i dyżurna
komuszeria, zwłaszcza że na stanowisku dyrektora III Programu Polskiego Radia
zastąpił ja "czarnosecinny" Jacek Sobala.

Smutne, że media, radio i telewizja, są obecnie traktowane przez
polityków jak ich zdobycz, co świadczy o ich leninowskim zadęciu.
Jesteśmy skazani na gadające bez sensu głowy.

Data: 2010-01-13 17:03:56
Autor: Hans Kloss
Trójka odzyskana!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Smutne, że media, radio i telewizja, są obecnie traktowane przez
polityków jak ich zdobycz, co świadczy o ich leninowskim zadęciu.
Traktowane tak były ZAWSZE a nie tylko "obecnie". Skończyć z tym można chyba
tylko ustawową likwidacją państwowych przekaziorów i konstytucyjnym zakazem
ich reanimacji. Podobnie jak spółki skarbu państwa są one paśnikiem dla
politycznych mianowańców, w ten sposób spłaca sie polityczne długi i
odwdzięcza najemnym cynglom za ich usługi.
Jesteśmy skazani na gadające bez sensu głowy.
Oby nie, mam nadzieje ze Sobala odzyska to radio DLA MUZYKI (z wyłączeniem
ordynarnego popu, dysko i hiphopowych rapowanek rzecz jasna). Dam mu miesiąc
czasu i sprawdzę- może znów, po latach, zacznę słuchać "trójki"?
J-23

Data: 2010-01-13 18:22:12
Autor: u2
Trójka odzyskana!
W dniu 2010-01-13 18:03, Hans Kloss pisze:

[...]

Jestem za zupełnie innym modelem. Media publiczne powinny być, jeśli
chcemy zachować narodową tożsamość. Zupełnie mnie nie kręcą tańce z
gwiazdami itp. Farfał poszedł w dobrym kierunku stworzenia cyfrowej
platformy, ale usłużne merdia go zagryzły, a następca okazał się być idiotą.

[...]

Trójka jest najambitniejsza i najciekawsza jeśli chodzi o muzykę.
Kompletnie mnie odpychają komercyjne stacje grające komputerowe playlisty.

Data: 2010-01-14 20:37:08
Autor: the_foe
Trójka odzyskana!
W dniu 2010-01-13 18:22, u2 pisze:
[...]

wiec to cud ze przetrwalismy zabory bez TVPiS i TVTRWAM?

--
the_foe

Data: 2010-01-15 13:15:20
Autor: u2
Trójka odzyskana!
W dniu 2010-01-14 20:37, the_foe pisze:

Farfał poszedł w dobrym kierunku stworzenia cyfrowej
platformy, ale usłużne merdia go zagryzły, a następca okazał się być
idiotą.

wiec to cud ze przetrwalismy zabory bez TVPiS i TVTRWAM?

Ale o co tobie chodzi ? Politycy traktują media publiczne jak swoją
zdobycz. Mógłbym wskazać również parę innych instytucji, które nie są
medialne, ale również są traktowane jak zdobycz partii rządzących. A wg
mnie powinny decydować kompetencje merytoryczne a nie polityczne, czyli
kolesiostwo w najgorszym stylu.

Trójka odzyskana!