Trójka odzyskana!

Data: 2010-01-14 11:24:06
Autor: zbig
Trójka odzyskana!
On 13 Sty, 15:56, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Z okazji wywalenia pełówki Jethon(ciekawe jak to się czyta: Dżeton? Żeton?
Yeton? a moze jeszce inaczej?) kwik straszny podniosły pełomedia i dyżurna
komuszeria, zwłaszcza że na stanowisku dyrektora III Programu Polskiego Radia
zastąpił ja "czarnosecinny" Jacek Sobala.
Pod rządami Jethona poziom trójki osiągnął podobno dno + 1-metrowa warstwa
mułu, teraz może być już chyba tylko lepiej.
Cała sytuację omawia, z właściwym sobie humorem, FYM:http://freeyourmind.salon24.pl/149380,nie-ma-jak-za-komuny-no
.a ja się z jego wpisu dowiedziałem wreszcie dlaczego w pryloskiej
kaczkosko-gaszyńskiej 3jce sekowano swego czasu Hawkwind. Otóż rzeczywiście
nagrali oni kiedyś płytę &#8222;Bring Me the Head of Yuri Gagarin&#8221; i to wystarczyło
żeby ich całkowicie "zniknąć" ze świadomości pryloskiej młodzieży. Btw. zdanie
FYM-a o "wspaniałej pryloskiej muzyce" (niedawno była na grupie była o tym
dość ozywiona dyskusja) wydaje sie dość zbiezna z moim zapatrywaniem.
Rugować pełostwo i komuszerię skąd tylko się da- jak widać na przykładzie
"trójki" nie jest to niewykonalne, trzeba tylko chcieć.
J-23

Jestem w szoku obserwując "menedżerską" karierę Jacka Sobali. Pamiętam
go doskonale z pierwszej obsady radia TOK FM.
To była paka! Sobala, Maruszeczko, Ogiński (Dziak), Bugalski, Laszuk.
Prawdziwe spektrum politycznych pogladów. Od ultralewaczki Laszuk do
ultraprawicowca Ogińskiego.
Kto jeszcze pamięta te przezabawne rozmowy Sobali ze stukniętym panem
Eugeniuszem, który uparcie  dzwoniąc przedzierał się przez sito
telefonistek podając zmyślone imiona. Sobala rozpoznawał go po dwóch
słowach.
Byłem pełen uznania dla jego redakcyjnej roboty: ostry, kompetentny,
nie oszczędzał nikogo: od prawa do lewa. To on pierwszy odkrył jaki to
z Krzaklewskiego kawał wała i przygłupa.
Potem jeszcze pracował w TV Puls. To juz nie było to samo, ale jego
programy oglądalem z zainteresowaniem.
Byłem zdumiony, ze przyjął propozycję PiS - dyrektorowania w radiu
BiS. Jakos nigdy nie skojarzyłbym go politycznie z tą partią, prędzej
Ogińskiego.
Ale to co wyprawiał w Bisie to szok. Tępy partyjny aparatczyk,
realizujący bez szemrania najgłupsze pomysły mocodawców.
Trójke on rozłoży , to pewne jak amen w pacierzu.

Trójka odzyskana!