Trójkącik: Jamison jednak do Cavs.

Data: 2010-02-18 16:28:41
Autor: wiLQ
Trójkącik: Jamison jednak do Cavs.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Cavs dostają Jamisona i Telfaira, Clippers dostają Goodena, a Wizards
Thorntona, Ilgauskasa, tegoroczny #1 Cavs i prawa do jakiegoś "Bolka z
lasu".

Z innej strony, zwrociliscie uwage jak fajnie buduje sie napiecie
odnosnie offseason 2010? Bo tak, Cavs sie wzmocnili i wlasciwie sa
faworytami do mistrzostwa, ale w tym samym trejdzie Clippers zwolnili
sobie miejsce na wiecej niz maxa [LA, Baron, Kaman, Blake, Gordon niby
nie moze skusic topowego FAsa?], a i przeciez Wizards nagle maja
mozliwosc powalczenia o jakas gwiazde.

Do tego dojdzie [prawdopodobnie] miejsce na dwa maxe w Knicks i Bulls!
Alez LeBron, Wade i Bosh beda mieli wybor... chociaz oczywiste, ze w gre
raczej beda wchodzili JJ, Boozer [i combo to zla nagroda pocieszenia?].
Co wiecej, zwazywszy na to, ze bedzie wiecej miejsca pod sc niz graczy
wartych duzych pieniedzy bedzie piekny sezon na doslowne rozdawanie
graczy w trejdach by pozbyc sie finansowych zobowiazan.

Na dobrą sprawę to fajna wymiana dla wszystkich poza Wizards.
Clips pozbywają się Telfaira i Throntona (mówiłem, że będzie strzygł
trawniki!?)

Przeciez w Wizards bedzie gral...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 08:25:34
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 16:28, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Oni mają już gwiazdę. :-)

Do tego dojdzie [prawdopodobnie] miejsce na dwa maxe w Knicks i Bulls!
Alez LeBron, Wade i Bosh beda mieli wybor... chociaz oczywiste, ze w gre
raczej beda wchodzili JJ, Boozer [i combo to zla nagroda pocieszenia?].

JJ i Booz obdarowani maksami? No mowilem ze wiele druzyn przegnie pałę
i jak cholera przepłaci zawodników drugiego sortu.

> Na dobrą sprawę to fajna wymiana dla wszystkich poza Wizards.
> Clips pozbywają się Telfaira i Throntona (mówiłem, że będzie strzygł
> trawniki!?)

Przeciez w Wizards bedzie gral...

Czyli dla Clippers strzyże trawniki, bo to był główny wniosek ze
sciagniecia Outlawa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 17:45:19
Autor: wiLQ
Trójkącik: Jamison jednak do Cavs.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>a i przeciez Wizards nagle maja
> mozliwosc powalczenia o jakas gwiazde.

Oni mają już gwiazdę. :-)

Ale tylko w szatni ;-)

> [...]

JJ i Booz obdarowani maksami? No mowilem ze wiele druzyn przegnie pałę
i jak cholera przepłaci zawodników drugiego sortu.

Sadzisz, ze dostana maxy? Zwlaszcza, ze sklad trzeba bedzie uzupelnic
nawet po ich sciagnieciu i nadchodzace zmiany w CBA sa mocnym argumentem
przeciw. Niemniej na dzisiaj zdaja sie byc najlepszymi typami na trzon
jakiejs druzyny z hektarami miejsca pod sc.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 09:04:21
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 17:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Oni mają już gwiazdę. :-)

Ale tylko w szatni ;-)

Nie, nie - w szatni mają tylko szeryfa ;-)
Gwiazdą in spe jest Blatche :-)

> JJ i Booz obdarowani maksami? No mowilem ze wiele druzyn przegnie pałę
> i jak cholera przepłaci zawodników drugiego sortu.

Sadzisz, ze dostana maxy?

Yup. Albo coś bardzo bliskiego. Myślę, że tego lata zobaczymy małe
stado Dumarsów :-D

Zwlaszcza, ze sklad trzeba bedzie uzupelnic
nawet po ich sciagnieciu i nadchodzace zmiany w CBA sa mocnym argumentem
przeciw.

Nie wiemy jeszcze jak te zmiany będą wyglądać.

Niemniej na dzisiaj zdaja sie byc najlepszymi typami na trzon
jakiejs druzyny z hektarami miejsca pod sc.

Inni dostaną deale typu 50/5 - nie max, ale może równie bez sensu jak
w przypadku Gordona.
No i trzeba jeszcze sprawdzić kto poza Amare będzie FA 2011 :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 19:01:04
Autor: wiLQ
> [...]

> przeciw.

Nie wiemy jeszcze jak te zmiany będą wyglądać.

Ale trudno sobie wyobrazic by nie byly istotnie w dol.

Taaa, Gay musi skakac z radosci ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 10:49:38
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 19:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie wiemy jeszcze jak te zmiany będą wyglądać.

Ale trudno sobie wyobrazic by nie byly istotnie w dol.

Wcale nie jestem przekonany. Co prawda linia "właściciele przeżyją
lockout - zawodnicy niekoniecznie" ma sens, ale pewnie skończy się na
skróceniu długości kontraktów do 4 lat i obniżeniu udziału zawodników
w BRI o 5%. Tyle.

> Inni dostaną deale typu 50/5 - nie max, ale może równie bez sensu jak
> w przypadku Gordona.

Taaa, Gay musi skakac z radosci ;-)

Z Tier2 FA - Gay, Felton i Scola. Ktoś jeszcze?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 20:15:45
Autor: wiLQ
> [...]

lockout - zawodnicy niekoniecznie" ma sens, ale pewnie skończy się na
skróceniu długości kontraktów do 4 lat i obniżeniu udziału zawodników

To juz byloby istotnie w dol ;-)

> Taaa, Gay musi skakac z radosci ;-)

Z Tier2 FA - Gay, Felton i Scola. Ktoś jeszcze?

Nie chce mi sie bawic w granice miedzy Tierami, wiec wymienmy jeszcze (w
losowej kolejnosci) Lee, Morrowa, Tyrusa, Haywooda, Millera, Foye'a i
cholera ich wie, ale moze Ginobiliego i TMaca?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 17:44:34
[...]