Trójk±t - nie bermudzki, ino polski

Data: 2015-04-03 10:07:36
Autor: dante
Trójk±t - nie bermudzki, ino polski
Dnia Thu, 2 Apr 2015 20:11:50 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

Trójkąt jak wiadomo ma 3 punkty ustalone [x(i),y(i)] (i=1..3)

Znanych pierdulamentów Denikena jest od wacka i trochę.

Cholera, u nas też coś złego może się wydarzyć... W Lublinie jest skrzyżowanie..
Niee ... nie chrystusowe. Aleja JP2 tnie się z ulicą Karola W. Ojca zmarłego syna.

W Piotrkowie T. większość szkółek nosi imę jp2.

Kielce - ikselka + aleja jp2

No i mamy zapisioną figurkę trójkątną figurkę w 3rp.

Złe to się już wydarzyło... niektórzy określają to cudami:

1. Cudowne pomnożenie diecezji, bo do roku 1972 było 17 diecezji. Za
pontyfikatu JP2 ponad dwukrotnie rozmnożyły się do 41. 2. Cudownie rozmnożyły się kościelne metropolie do 15 szt 3. Cudowne rozmnożenie liczby biskupów do 131 szt 4. Cudowne rozmnożenie własności ziemi: dla diecezji i seminarium dostali
po 50 ha, dla parafii po 15 ha no i odzyskanie podobno zabranych gruntów.
Kościół, dzięki JP2 i usłużnym politykom stał sie największym posiadaczem
ziemi w Polsce. 5. Cudowne rozmnożenie terytorium Watykanu na terenie Polski. W Polsce
obszar kościelny przekracza już 22krotnie powierzchnię Watykanu. 6. Cuda na patyku w nauczaniu religii. Za państwowe pieniądze utrzymujemy z
podatków 31 tys. etatów nauczycieli religii co daje koszty około 1,6 mld
złotych rocznie !!!.
7. Za błogosławionym wstawiennictwem JP 2 mamy ponad 150 oficerów kapelanów
Wojska Polskiego z generałami włącznie, suto opłacanych (pensja 5 do 7
tys.) z naszych podatków oraz 96 parafii garnizonowych. W niektórych
miejscowościach wojska już nie ma, ale parafia i kapelani zostali. Pensje
oficerskie nadal im przysługują. Kosztuje nas ta zabawa w katolików
żołnierzyków około 25,5 mln zł rocznie. Dodać do tego ponad 200 kapelanów
więziennych obsługujących 156 jednostek penitencjarnych. Etaty kapelanów w
każdym szpitalu opłacanych z NFZ na poziomie płacowym lekarza. 8. Cudowne cyckanie Polski na bazie wymuszonego konkordatu, o Caritasie nie
wspomnę. A uprzedzając wpisy typu "jak nie chodzisz do kościoła i nie
dajesz na tacę to nie mędrkuj" informuję, że na statystycznego Polaka,
wierzącego i niewierzącego, dorosłego i dziecko, itd. wypada po 1767 zł
rocznie, w gotówce i naturze dla funkcjonariuszy państwa Watykańskiego w
Polsce.

Data: 2015-04-03 12:17:57
Autor: Chiron
Trójkąt - nie bermudzki, ino polski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:mflho7$gr9$1speranza.aioe.org...
[...]

Uważam, że to błąd Kościoła. Błąd, który może się zemścić na Kościele i Jego wiernych. Ilość nie przechodzi w jakość.

[...]

Sprawdź w przedwojennym roczniku, jakie i  ile gruntów posiadaÅ‚ KoÅ›ciół. Wiele z nich- nie odzyskaÅ‚. Niestety- pewne nieruchomoÅ›ci odzyskaÅ‚ KoÅ›ciół nienależnie. CzÄ™sto byÅ‚o to po prostu dziaÅ‚anie wÅ‚adz lokalnych na zasadzie podlizywania siÄ™ KoÅ›cioÅ‚owi.
I tak podana informacja jednak jest informacjÄ… niepeÅ‚nÄ…. Oto na terenie Polski od lat trwa grabież nieruchomoÅ›ci- ze wzglÄ™du na kalekie prawo. Bandy z zagranicy na podstawie np podawania siÄ™ za potomków osób, którzy zginÄ™li podczas wojny i nie zostawili spadkobierców- bez problemów przejÄ™li nieruchomoÅ›ci w Polsce.  Skala, a także to, że ten proceder trwa- jest naprawdÄ™ porażajÄ…ca. KoÅ›ciół- jako latyfundysta w Polsce- to raczej trudno podejrzewać jakieÅ› szkodliwe dla Polski dziaÅ‚ania. Ziemia w rÄ™kach obcych, czÄ™sto wrogich Polsce ludzi- to prawdziwy problem. WrÄ™cz zagrożenie bytu paÅ„stwowego. A nie jest jedynym.

[...]

To czysta demagogia. W każdym chyba wojsku na świecie są kapelani- w Polsce są różnych wyznań. Są też rabini, prawosławni. Ich rola w wojsku jest nie do przecenienia. Szkoły?! Ciekawe, dlaczego nie zauważasz, że przymusowe, państwowe szkoły- to faszyzm? Przecież należało by- może nawet w ogóle zrezygnować z nich- wtedy by w katolickich była religia, w islamskich- islam, w masońskich- darwinizm:-). Tyle, że państwo nie wyrzeknie się rządu dusz, prawda? Ciekawe, czemu tego nie zauważasz?

[...]

Zaraz- Panie Szanowny. Wrzuciłeś Caritas- organizację kościelną, utrzymywaną z datkow i przez Kościół- a hucpiarski Owsiak i jego przekręciarnia Ci nie szkodzi?!
Wracając do świętopietrza- zastanów się, czy za te pieniądze coś Polska dostaje. Zauważ może, że Watykan nas reprezentuje na forum międzynarodowym- działając dla naszego dobra. Za cały okres komuny- gdyby Polska była tak zateizowana jak np Czechy- czy ktoś by się nami zajmował? Ktoś by powołał papieża z Polski? A dobro, które On dla nas uczynił- jest naprawdę nie do przecenienia

--

Chiron

Data: 2015-04-03 08:51:03
Autor: Stachu Chebel
Trójk±t - nie bermudzki, ino polski
W dniu pi±tek, 3 kwietnia 2015 12:17:58 UTC+2 u¿ytkownik Chiron napisa³:

> Z³e to siê ju¿ wydarzy³o... niektórzy okre¶laj± to cudami:
>
> 1. Cudowne pomno¿enie diecezji, bo do roku 1972 by³o 17 diecezji. Za
> pontyfikatu JP2 ponad dwukrotnie rozmno¿y³y siê do 41.
> 2. Cudownie rozmno¿y³y siê ko¶cielne metropolie do 15 szt
> 3. Cudowne rozmno¿enie liczby biskupów do 131 szt

Uwa¿am, ¿e to b³±d Ko¶cio³a. B³±d, który mo¿e siê zem¶ciæ na Ko¶ciele i Jego wiernych. Ilo¶æ nie przechodzi w jako¶æ.

.... i Jego wiernych. "Jego" napisane z du¿ej litery, "wiernych" z ma³ej.. "Ko¶ció³" te¿ z du¿ej. A ca³o¶æ zdania dotyczy wiary w ko¶ció³. O Bogu ani mrumru...

Sprawd¼ w przedwojennym roczniku, jakie i  ile gruntów posiada³ Ko¶ció³.

A po co? A za³ó¿my ¿e nawet 100% powierzchni kraju. A we¼ mi odpowiedz jak siê ten jak±¿ to ciê¿k± robot± ten¿e ko¶ció³ek siê tego dorobi³? Mo¿esz mi odpowiedzieæ, ¿e to nie ma znaczenia, ¿e na przestrzeni wieków tak siê porobi³o i tyle. Z dobrowolnych datków wiernych (czytaj ciemnych)..  Id±c tym tokiem rozumowania, za parê lat bêdzie mo¿na zwracaæ dobra odebrane ³ysym facetom, którzy otrzymywali dobrowolne datki od restauratorów za ochronê ich knajp.

Wiele z nich- nie odzyska³.

A powinien?

 Niestety- pewne nieruchomo¶ci odzyska³ Ko¶ció³
nienale¿nie. Czêsto by³o to po prostu dzia³anie w³adz lokalnych na zasadzie podlizywania siê Ko¶cio³owi.

Tak jak Ty. W ka¿dym zdaniu nazwa tej bandy z du¿ej litery.

I tak podana informacja jednak jest informacj± niepe³n±. Oto na terenie Polski od lat trwa grabie¿ nieruchomo¶ci- ze wzglêdu na kalekie prawo. Bandy z zagranicy na podstawie np podawania siê za potomków osób, którzy zginêli podczas wojny i nie zostawili spadkobierców- bez problemów przejêli nieruchomo¶ci w Polsce.  Skala, a tak¿e to, ¿e ten proceder trwa- jest naprawdê pora¿aj±ca. Ko¶ció³- jako latyfundysta w Polsce- to raczej trudno podejrzewaæ jakie¶ szkodliwe dla Polski dzia³ania. Ziemia w rêkach obcych, czêsto wrogich Polsce ludzi- to prawdziwy problem. Wrêcz zagro¿enie bytu pañstwowego. A nie jest jedynym.

Odwracanie uwagi na drugi,co prawda te¿ patologiczny temat. Uwa¿asz nas tu za idiotów czy co?

To czysta demagogia. W ka¿dym chyba wojsku na ¶wiecie s± kapelani- w Polsce s± ró¿nych wyznañ. S± te¿ rabini, prawos³awni. Ich rola w wojsku jest nie do przecenienia.

Nie do przecenienia.... Nie wiem co powiedzieæ, bo mnie zatka³o. Móg³by¶ ja¶niej?

 Szko³y?! Ciekawe, dlaczego nie zauwa¿asz, ¿e przymusowe,
pañstwowe szko³y- to faszyzm? Przecie¿ nale¿a³o by- mo¿e nawet w ogóle zrezygnowaæ z nich- wtedy by w katolickich by³a religia, w islamskich- islam, w masoñskich- darwinizm:-). Tyle, ¿e pañstwo nie wyrzeknie siê rz±du dusz, prawda? Ciekawe, czemu tego nie zauwa¿asz?

Za¶ mnie zatka³o. P....sz jak potrzaskany.

Zaraz- Panie Szanowny. Wrzuci³e¶ Caritas- organizacjê ko¶cieln±, utrzymywan± z datkow i przez Ko¶ció³- a hucpiarski Owsiak i jego przekrêciarnia Ci nie szkodzi?!

To¶ teraz wdepno³ w GÓWNO. W ¶mierdz±cy pod niebiosa placek. £adnych parê lat temu próbowa³em zrobiæ interes ze sraritasem. Sprawa dotyczy³a zakupu i dostawy m±ki do pewnego kraju w Afryce. Osoba w koloratce po przedstawieniu oferty "porozumiewawczym" mrugniêciem oka zapyta³a, czy nie da siê zrobiæ wy¿szej ceny.
Pierdolne³em drzwiami i tyle z interesu wysz³o. Ale jestem pewien, ¿e kto¶ tam w koñcu to za³atwi³. "hucpiarski" Owsiak i jego przekrêty. Jak je znasz, to na co czekasz? Wal z tym do prokuratury. Wiem co ci siê nie podoba... Zabiera Ci kasê mnichu...

Wracaj±c do ¶wiêtopietrza- zastanów siê, czy za te pieni±dze co¶ Polska dostaje. Zauwa¿ mo¿e, ¿e Watykan nas reprezentuje na forum miêdzynarodowym- dzia³aj±c dla naszego dobra. Za ca³y okres komuny- gdyby Polska by³a tak zateizowana jak np Czechy- czy kto¶ by siê nami zajmowa³? Kto¶ by powo³a³ papie¿a z Polski? A dobro, które On dla nas uczyni³- jest naprawdê nie do przecenienia

Jakie to dobro nieprzecenione dla nas uczyni³ szanowny mnichu?

Data: 2015-04-03 21:47:54
Autor: Chiron
Trójk±t - nie bermudzki, ino polski

U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f65947df-90b9-4dbf-9ef8-78481f1a526dgooglegroups.com...
> [...]

przecenienia

Jakie to dobro nieprzecenione dla nas uczyni³ szanowny mnichu?

======
No có¿- nie bêdê bic piany. A dyskutowaæ- wybacz- nie potrafisz. Nawet nie wiesz, jak widaæ- dlaczego Ko¶ció³ i czym ró¿ni siê od ko¶cio³a. ¯yczê Ci przejrzenia na oczy, wielu £ask Bozych z okazji najwiêkszych, chrze¶cijañskich ¦wi±t Zmartwychwstania Pañskiego

--

Chiron

p.s.
Setnik Longinus przebi³ bok Chrystusa. Gdy z rany wyp³ynê³a krew i woda- spryska³a setnika oczy. I wtedy przewidzia³.

Data: 2015-04-04 02:39:16
Autor: szklanynocnik
Trójk±t - nie bermudzki, ino polski
u¿ytkownik Stachu Chebel napisa³:
[...]

Widaæ wiedz± jak obecnie robi siê biznesy:)
Obecnie to normalka na styku pañstwowe-prywatne.

Data: 2015-04-04 02:41:07
Autor: szklanynocnik

https://docs.google.com/file/d/0B6wAHaf38v77QlJYdWZVWE9FSkE/edit
https://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Data: 2015-04-03 15:11:19
Autor: dante
Dnia Fri, 3 Apr 2015 12:17:57 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Musi jeszcze upłynąć jakieś 30 do 50 i nastąpi koniec KK.

[...]

Sory... "taki mamy klimat". Nie tylko KK stracił.
A najwięcej ziem KK, sądząc po składanych wnioskach, "utracił" w okolicach
Bogatyni ;).

Niestety- pewne nieruchomości odzyskał Kościół nienależnie.
No.

Często było to po prostu działanie władz lokalnych na zasadzie podlizywania się Kościołowi.

No cóż ołtarz zawsze się bratał z tronem przeciwko ludowi.

I tak podana informacja jednak jest informacją niepełną. Oto na terenie Polski od lat trwa grabież nieruchomości- ze względu na kalekie prawo. Bandy z zagranicy

Wasi "starsi bracia w wierze".

[...]

Nie do przecenienia. Bez przesady.

Szkoły?! Ciekawe, dlaczego nie zauważasz, że przymusowe, państwowe szkoły- to faszyzm?

Piszesz jak typowy klecha.

[...]

Nie pisałem o Owsiaku. Nie popieram tego co robi ten pan.
Nie pisałem również o fundacji pewnej pani, która uczyła jak jeść bezę.
A co do Caritasu to miałem okazję się przyglądnąć jak to działa na
żywym organiźmie. Dramat.

Wracając do świętopietrza- zastanów się, czy za te pieniądze coś Polska dostaje. Zauważ może, że Watykan nas reprezentuje na forum międzynarodowym- działając dla naszego dobra.

:)   :)   :)...

Za cały okres komuny- gdyby Polska była tak zateizowana jak np Czechy- czy ktoś by się nami zajmował?

Zapewne myślisz o "darach", które to "były do wzięcia" w kościołach.
Bez przesady.
Ktoś by powołał papieża z Polski? A dobro, które On dla nas uczynił- jest naprawdę nie do przecenienia

"Dobrze uczynił" to przebierańcom śpiącym na styropianie w czasie kiedy ci
z "władzom" jumali Polskę. Niestety on sobie nie zdawał sprawy z tego, że
został wmanewrowany.

Data: 2015-04-04 02:37:06
Autor: szklanynocnik
Trójk±t - nie bermudzki, ino polski
 u¿ytkownik dante napisa³:

1. Cudowne pomno¿enie diecezji, bo do roku 1972 by³o 17 diecezji. Za
pontyfikatu JP2 ponad dwukrotnie rozmno¿y³y siê do 41.

Ojojoj, liczba województw te¿ pewnie siê powiêkszy³a?

2. Cudownie rozmno¿y³y siê ko¶cielne metropolie do 15 szt 3. Cudowne rozmno¿enie liczby biskupów do 131 szt

Ojojoj, liczba urzêdników za komuch 150.000, obecnie 600.000

4. Cudowne rozmno¿enie w³asno¶ci ziemi: dla diecezji i seminarium dostali
po 50 ha, dla parafii po 15 ha no i odzyskanie podobno zabranych gruntów.
Ko¶ció³, dziêki JP2 i us³u¿nym politykom sta³ sie najwiêkszym posiadaczem
ziemi w Polsce.

http://www.bibula.com/?p=27196

5. Cudowne rozmno¿enie terytorium Watykanu na terenie Polski. W Polsce
obszar ko¶cielny przekracza ju¿ 22krotnie powierzchniê Watykanu.

Straszne.

8. Cudowne cyckanie Polski na bazie wymuszonego konkordatu, o Caritasie nie
wspomnê.

Caritas ma pule kasy do wydania, jak biedni nie przychodz±,
w nastêpnej kolejno¶ci dostaj± bogatsi.
A poza tym jest w ch..j rozmaitych fundacji dofinansowanych z pañstwowego
wora.

itd. wypada po 1767 z³
rocznie, w gotówce i naturze dla funkcjonariuszy pañstwa Watykañskiego w
Polsce.

Z bud¿etu idzie 1,6mld podziel se na 16mln pracuj±cych.
Twoje wyliczenie mo¿e byæ prawidlowe dla lat kiedy pañstwo odda³o
ziemie ko¶cio³owi, pewnie zaraz po wojnie.

Trójk±t - nie bermudzki, ino polski