Trójkątne przeręble czy kwadratowe

Data: 2016-02-07 06:00:33
Autor: wejnarek12
Trójkątne przeręble czy kwadratowe
Cześć,

Pomijając tę politykę na grupie to mam do was pytanie, o ile to wogóle jeszcze ktoś czyta. Wróciłem do nurkowania po prawie 15 latach od kursu (zrobiłem crosa na PADI) i zauważyłem, że teraz wszyscy robią trójkątne przeręble. Dlaczego przeręble robi się teraz trójkątne, a nie kwadratowe jak kiedyś?

Pozdrawiam,
KW

Data: 2016-02-07 11:37:40
Autor: pnk
W dniu niedziela, 7 lutego 2016 15:00:34 UTC+1 użytkownik wejna...@gmail.com napisał:
[...]

Łatwiej się wycina (małymi trójkątami, łatwiej wyciąga się kawałki lodu, przy użyciu śrub lodowych), trudniej wpaść (przy wycinaniu i wyciąganiu lodu), łatwiej wyleźć. Same zalety. Dotyczy to wszystkich organizacji, które robią szkolenia podlodowe.

PNK

Data: 2016-02-08 00:52:27
Autor: wejnarek12
[...]

No właśnie tę kwestię poruszałem przy tegorocznych podlodowch. Nurkowałem w kwadratowym i w klubie w którym nurkowałem też wspólnie się zgodzilśmy, że to kwadratowe są wygodniejsze. Pole kwadratu o tum samym ramieniu jest większe niż pole trójkąta. Więc kwadratowy jest większy i wygodniejszy. Właśnie dlatego pytam na grupie dlaczego wszyscy ostatnio stosują trójkątne.

KW

Data: 2016-03-06 10:22:38
Autor: pnowinow
Trójkątne przeręble czy kwadratowe
pole trójkąta. Więc kwadratowy jest większy i wygodniejszy.
Właśnie dlatego pytam na grupie dlaczego wszyscy ostatnio stosują trójkątne.

KW

OK, nie nurkowałeś w trójkątnym, ale kwadratowy jest większy i wygodniejszy ..., pole kwadratu o tym samym ramieniu ????. Trójkątów używa się bo jest łatwiej, ale nikt nie zabrania wycinania kół, albo innych figur. Robisz co uważasz.

pnk

Data: 2016-03-06 12:33:45
Autor: wejnarek12
Trójkątne przeręble czy kwadratowe
Trójkątów używa się bo jest łatwiej, ale nikt nie zabrania wycinania kół, albo innych figur. Robisz co uważasz.

Dziękuję za odpowiedź.
No właśnie pytam dlaczego wszyscy uważają, że jest łatwiej, bo moim zdaniem nie jest. W trójkątnym jest mniej miejsca i jest mniej wygodny. Takie jest też zdanie ludzi z którymi nurkowałem. Naszym zdaniem kwadratowe są wygodniejsze.
Po prostu zastanawiam się nad tym pędem, że wszyscy stosują trójkątne. Po co?

KW

Data: 2016-03-06 20:22:45
Autor: Pszemol
<wejnarek12@gmail.com> wrote in message news:0a66c63b-3c2d-4cae-8a5d-d83488a32f31googlegroups.com...
[...]