Data: 2018-03-03 01:54:41 | |
Autor: Kris | |
Trojlebus zasilany baterią li-jon | |
Taki npis na trojlebusie w okolicach Trójmiasta widziałem
O co biega? Skoro na "kablu" jedzie to czemu "zasilany baterią li jon"? |
|
Data: 2018-03-03 10:59:43 | |
Autor: Adam | |
Trojlebus zasilany baterią li-jon | |
W dniu 2018-03-03 o 10:54, Kris pisze:
Taki npis na trojlebusie w okolicach Trójmiasta widziałem Hybrydowy ;) -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2018-03-03 12:03:12 | |
Autor: P.B. | |
Trojlebus zasilany baterią li-jon | |
Dnia Sat, 3 Mar 2018 01:54:41 -0800 (PST), Kris napisał(a):
Taki npis na trojlebusie w okolicach Trójmiasta widziałem To taki, który można porwać do Wejherowa :) A na serio, to bardzo przydatny patent. Gdy remontowali w Gdyni Kartuską-Jaskółczą, to częściowo zdemontowana była trakcja. Trolejbusy jeździły do pętli Pustki Cisowskie normalnie: na jednym przystanku opuszczały odbieraki prądu, przejeżdżały remontowany odcinek na akumolatorach i na którymś kolejnym przystanku znów podłączały się do trakcji. Dzięki "daszkom" naprowadzającym i elektrycznie zwijanym linkom odbieraków, cała operacja trwała tyle, co normalny postój na przystanku i odbywała się bez wysiadania kierowcy z trolejbusu. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2018-03-03 12:16:38 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Trojlebus zasilany baterią li-jon | |
W dniu 2018-03-03 o 10:54, Kris pisze:
Taki npis na trojlebusie w okolicach Trójmiasta widziałem Może chodzi o odzyskiwanie energii? Łatwiej wpompować w akumulator niż do sieci? Robert |
|
Data: 2018-03-03 13:47:08 | |
Autor: tck | |
Trojlebus zasilany baterią li-jon | |
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c2c96a9-7549-48dc-884e-e6f92d40076bgooglegroups.com... Taki npis na trojlebusie w okolicach Trójmiasta widziałem O co biega? Skoro na "kablu" jedzie to czemu "zasilany baterią li jon"? w Lublinie są też z dieslem, takie backupowe aku przydatne jest- kiedyś zdarzyło mi się pchać trolejbus pół metra bo stanął w martwym miejscu;) -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |