Trójmiasto : Informatyk podejmie wspó łpracę

Data: 2010-01-26 15:18:10
Autor: Krzysztof
Trójmiasto : Informatyk podejmie wspó łpracę
Witam,
Mam wykształcenie informatyczne mieszkam w Gdyni, mam doświadczenie w outsourcingu IT/ telekom, prowadzę działalność gospodarczą, posiadam samochód osobowy oraz potrzebne narzedzia do pracy, możliwość wynajmu magazynu-biura
Podejmę współpracę w IT na terenie woj, pomorskiego oraz sąsiednich, poprowadzę przedstawicielstwo, mogę zostać podwykonawcą Twojej firmy na tym terenie.
kontakt : pastwa@tlen.pl tel. 790 017 421

Trójmiasto : Informatyk podejmie wspó łpracę