Trójmiasto - Jelenia Góra - którę dy?

Data: 2009-06-16 10:00:16
Autor: Jakub Witkowski
Trójmiasto - Jelenia Góra - którę dy?
Na mapę patrząc, sensowna wydaje się trasa:
Gdańsk -(A1)- Grudziądz - Bydgoszcz - Gniezno - Września - Jarocin - Krotoszyn - Legnica - Jelenia Góra.
Omija się Poznań i Wrocław. Warto?
Nie wiem jak z Bydgoszczą, może lepiej przez Toruń?
A może w ogóle jakoś inaczej?

Data: 2009-06-16 11:17:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:h17jeg$1fel$1news2.ipartners.pl...
Na mapę patrząc, sensowna wydaje się trasa:
Gdańsk -(A1)- Grudziądz - Bydgoszcz - Gniezno - Września - Jarocin - Krotoszyn - Legnica - Jelenia Góra.
Omija się Poznań i Wrocław. Warto?

Trudno ocenic. Z Krotoszyna do wrocka droga mierna, wrocek .. to zalezy od godziny - moze byc szybki przejazd albo dlugi korek, potem kawalek autostrada, a potem do Bolkowa droga byla swietna .. ale teraz za duzo FR na niej stoi.  Od Bolkowa to juz jak trafisz - droga przyzwoita, ale wyprzedzic nie ma jak. Ale jaki to % calej trasy :-)

Z drugiej strony odcinek Swierzawa-JG jeszcze gorszy - chyba lepiej przez Jawor-Bolkow pojechac.

W ogolnosci z Wrocka do JG jechalo sie bardzo sprawnie, zanim "drogi zaufania" drogi nie zepsuly.
A wrocek - od 7 do 9-tej  i od 15 do 18-tej  omijaj szeroko:-)

Nie wiem jak z Bydgoszczą, może lepiej przez Toruń?

Mozna, ale chyba ciut dalej. Za to mozna odpoczac i zwiedzanko male zrobic.

J.

Data: 2009-06-16 11:48:06
Autor: nadir
Trójmiasto - Jelenia Góra - któ rędy?
Via Belin?
:D

Data: 2009-06-16 11:56:55
Autor: Jakub Witkowski
Trójmiasto - Jelenia Góra - któ rędy?
nadir pisze:
Via Belin?
:D

Może gdyby Szczecin należał do Trójmiasta ;)

Data: 2009-06-16 12:31:56
Autor: nadir
Trójmiasto - Jelenia Góra - któ rędy?
Może gdyby Szczecin należał do Trójmiasta ;)

Napisałem to bardziej dla przekąsu, bo już wiele razy widziałem na tej grupie propozycje przejazdu niemieckimi autostradami, jeżeli chodzi o kierunki N-S lub S-N.
Tobie zaś polecam trasę na Trójmiasto-Wałcz-Gorzów Wlkp-Zielona Góra, potem albo na Legnicę albo Bolesławiec.
Przyznam się, że dawno odcinaka z Gorzowa do Trójmiasta nie pokonywałem, ale starałbym się ominąć Poznań, bo przejechanie go z północy na południe i odwrotnie w czasie porannych i popołudniowych korków to masakra. No chyba, że będziesz pokonywał Poznań w innym czasie, to wtedy będzie chyba najszybsza droga.

Data: 2009-06-16 15:39:54
Autor: Jakub Witkowski
nadir pisze:

Tobie zaś polecam trasę na Trójmiasto-Wałcz-Gorzów Wlkp-Zielona Góra, potem albo na Legnicę albo Bolesławiec.
Przyznam się, że dawno odcinaka z Gorzowa do Trójmiasta nie pokonywałem,

A ja akurat jechałem niedawno z 3M do Piły (prawie jak do Wałcza) i nie było źle,
ale z kolei nie znam z autopsji niczego w lewo i poniżej.

Dzięki za sugestie

Data: 2009-06-16 16:03:57
Autor: nadir
Użytkownik Jakub Witkowski napisał:
nadir pisze:

[...]

Z Wałcza do Gorzowa droga nie jest zła, a i ruch na niej nie powinien być zbyt wielki.
W zasadzie tylko Gorzów w godzinach szczytu może być lekko zakorkowany, ale na pewno nie tak jak Wrocław czy Poznań i spokojnie można się przez niego przebić. Potem z większych miast jest jedynie Zielona Góra, ale tam jest obwodnica i do miasta w ogóle nie zajeżdżasz.
Dalej to już w/g własnego uznania, albo szersza i szybsza trasa na Legnicę, albo bardziej 'lokalna' na Bolesławiec.
Na pewno trasa Trójmiasto-Jelenia Góra przez Wałcz-Gorzów jest dłuższa niż przez Poznań, ale czasowo mogą wyjść podobnie.

Data: 2009-06-16 16:24:25
Autor: Jakub Witkowski
nadir pisze:

Na pewno trasa Trójmiasto-Jelenia Góra przez Wałcz-Gorzów jest dłuższa niż przez Poznań, ale czasowo mogą wyjść podobnie.

I przy tym na mapie wygląda na bardziej "zieloną", co lubię.

Ale moja pierwotna propozycja (Września, Krotoszyn, Legnica)
również omija Poznań :) Niestety zupełnie nie znam tych miejsc

Data: 2009-06-16 17:42:02
Autor: Irokez
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:h189uo$1rc8$1news2.ipartners.pl...
nadir pisze:

[...]

Ale też nadal nie napisałeś o porze dnia kiedy jedziesz.
Ja z Wałbrzycha do Trójmiasta jechałem właśnie na Jarocin-Krotoszyn-Bydgoszcz. W nocy Bydgoszcz ślicznie się przelatuje, po południu powrót to było ciężko, a poza tym reszta cała ok.
Zastanawiam sie tylko czy  lecieć z Krotoszyna na Wrocław i autostradę czy na Legnicę. Zależy od godziny... Wieczorem przez Wrocek może być całkiem fajnie.

--
Irokez

Data: 2009-06-17 10:09:16
Autor: Jakub Witkowski
Irokez pisze:

Ale też nadal nie napisałeś o porze dnia kiedy jedziesz.

A bo to jeszcze nie jest pewne, ale chciałbym dojechać
raczej nie później niż o północy - jadę do rodziny,
nie chcę ich z wyrek podnosić w środku nocy.

Ja z Wałbrzycha do Trójmiasta jechałem właśnie na Jarocin-Krotoszyn-Bydgoszcz. W nocy Bydgoszcz ślicznie się przelatuje,

w nocy to i Warszawę się idealnie przelatuje :)

Trójmiasto - Jelenia Góra - którę dy?