Trójmiasto - gdzie szukać skradzionego roweru

Data: 2009-08-16 15:28:37
Autor: kml
Trójmiasto - gdzie szukać skradzionego roweru

Użytkownik "3P" <nospam@serwer.pl> napisał w wiadomości news:op.uyq0isonmsp0fzmcs...
Hej.

Siostrze ukradli nowego GIANTA. Czy są gdzieś jakieś komisy rowerowe, gdzie można by poszukać tego roweru?

Czy komuś kiedykolwiek udało się odzyskać rower? Już drugi rower jej ukradli. Pierwszy był z TESCO, czy innego MAKRO,
ale ten był sporym wydatkiem.

Uciąłbym łapy takim sk....

Nie chce być złośliwy ale czy po kradziez pierwszego roweru jej niczego nie nauczyła?

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-08-16 13:40:09
Autor: Ramein
Trójmiasto - gdzie szukać skradzionego roweru
Ja bym spróbował na rynku na Przymorzu. Spory wybór kradzionych
rowerów, ale te lepsze z tego co widziałem, trzymają w wozach i są na
specjalne życzenie ;(( Sam szukałem tam swojego, z mizernym rezultatem
niestety.

Data: 2009-08-17 03:01:20
Autor: tliti
Trójmiasto - gdzie szukać skradzionego roweru
są dwa targi - jeden w Pruszczu Gdanskim, jeden na Osowej. powodzenia,

sam szukam od wiosny swojego Saracena Ruftraxa II, Tliti

--

Trójmiasto - gdzie szukać skradzionego roweru