Trójmiejska sitwa Platformy

Data: 2012-08-29 04:57:05
Autor: u2
Trójmiejska sitwa Platformy
.... czyli pełomafia :

http://niezalezna.pl/32323-trojmiejska-sitwa-platformy

Działacze Platformy Obywatelskiej, którzy dzięki partii zajmuj± finansowane z budżetu państwa stanowiska, s± jednocze¶nie hojnymi darczyńcami PO. Widać to zwłaszcza w pomorskiej PO, mateczniku premiera Donalda Tuska.

Nazwiska radnych i działaczy, którzy s± jednocze¶nie darczyńcami Platformy Obywatelskiej, można bez trudu znaleĽć w oficjalnych rejestrach. Trójmiejsk± listę PO otwiera prezydent Paweł Adamowicz, który to stanowisko piastuje nieprzerwanie od 1998 r. Jak lukratywn± synekur± jest zajmowanie samorz±dowego stanowiska z partyjnego nadania, można się przekonać, czytaj±c jego o¶wiadczenia maj±tkowe. Paweł Adamowicz, darczyńca Platformy Obywatelskiej, posiada m.in. 7 mieszkań, dwie działki i papiery warto¶ciowe o warto¶ci ponad 500 tys. zł. Stanowisko prezydenta nie jest dla Pawła Adamowicza jedynym Ľródłem utrzymania - zasiada on także w radach nadzorczych Zarz±du Morskiego Portu Gdańsk SA oraz Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej, za co w sumie otrzymał ponad 117 tys. zł, a jego wynagrodzenie z tytułu stanowiska prezydenta Gdańska wyniosło w ubiegłym roku ponad 176 tys. zł.

W¶ród pomorskich radnych PO, którzy zajmuj± stanowiska w spółkach będ±cych własno¶ci± skarbu państwa lub samorz±dów i które finansuj± PO, s± m.in. Małgorzata Chmiel, Tomasz Skłodowski, Piotr Skiba czy Mirosław Zdanowicz. Radna Małgorzata Chmiel, która zasłynęła jazd± samochodem pod wpływem alkoholu (s±d warunkowo umorzył postepowanie w tej sprawie), pracuje w gdańskiej pracowni architektonicznej Teatr, która opracowała koncepcje rozbudowy Teatru Muzycznego w Gdyni (jego wła¶cicielem jest samorz±d).

Z kolei Piotr Skiba, dyrektor biura zarz±du regionu pomorskiego PO, członek rady programowej Radia Gdańsk oraz członek rady nadzorczej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Słupsku, tylko w ubiegłym roku z tytułu zajmowanych stanowisk zarobił w sumie ponad 100 tys. zł.

Piotr Skiba zasłyn±ł m.in. z nielegalnej agitacji wyborczej. W czerwcu 2010 r. w czasie kampanii wyborczej podczas sesji Rady Miasta założył koszulkę z napisem "Głosuję na Bronka". Nielegalna agitacja nie zaszkodziła radnemu Skibie, o czym ¶wiadcz± jego dochody.

Darczyńc± PO jest także prawnik Szymon Mo¶, radny Gdańska, b. dyrektor biura posła Sławomira Nowaka i doradca Ewy Kopacz. Według nieoficjalnych informacji obecnie Mo¶ jest współpracownikiem Sławomira Nowaka w Ministerstwie Transportu.

- W Platformie Obywatelskiej obowi±zuje nieformalna zasada: dostajesz stanowisko w spółce samorz±dowej albo skarbu państwa, to płacisz na partię i w ten sposób PO jest finansowana z państwowych pieniędzy. To ewidentne łamanie prawa, tylko nikt się nie chce tym zaj±ć - mówi± nasi rozmówcy z PO.

Data: 2012-08-29 12:45:08
Autor: b0ni
TrĂłjmiejska sitwa Platformy
Dnia 29.08.2012 u2 <u_2@o2.pl> napisał/a:
... czyli pełomafia :

http://niezalezna.pl/32323-trojmiejska-sitwa

Wypad z tÄ… pisowskÄ… partyjnÄ… szczekaczkÄ….
Zacytuj coś z "niezależnych" mediów o pośle Jaworskim (etnograf), który dzisiaj tropi "układ gdański", a sam byl prezesem Stoczni Gdańskiej (którą doprowadził ostatecznie do ruiny) i miał ciepłą posadkę w radzie nadzorczej Energii.
Zapewne nikogo nie znał bidulek, nie miał żadnych układów i tak po prostu z ulicy się dostał na te stołeczki.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-08-29 05:55:02
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 08:45, b0ni <b...@chello.pl> wrote:
Dnia 29.08.2012 u2 <u...@o2.pl> napisał/a:

> ... czyli pełomafia :

>http://niezalezna.pl/32323-trojmiejska-sitwa

Wypad z t± pisowsk± partyjn± szczekaczk±.
Zacytuj co¶ z "niezależnych" mediów o po¶le Jaworskim (etnograf), który
dzisiaj tropi "układ gdański", a sam byl prezesem Stoczni Gdańskiej
(któr± doprowadził ostatecznie do ruiny) i miał ciepł± posadkę w radzie
nadzorczej Energii.
Zapewne nikogo nie znał bidulek, nie miał żadnych układów i tak po

to NIE jest pisowska szczekaczka. Nadal nie dociera?

Data: 2012-08-29 13:24:08
Autor: b0ni
TrĂłjmiejska sitwa Platformy
Dnia 29.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaĹ‚/a:
> [...]

Zapewne nikogo nie znał bidulek, nie miał żadnych układów i tak po

to NIE jest pisowska szczekaczka. Nadal nie dociera?

Nie umiesz czytać czy kłamiesz w żywe oczy?
Prawda aĹĽ tak strasznie boli?

"Geranium zostało wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego w lipcu br. (kapitał założycielski spółki wynosi 150 tys. zł.).
Jej wspólnikiem jest spółka Srebrna, związana z Instytutem Lecha Kaczyńskiego, właściciel biurowców w Al. Jerozolimskich i przy ul. Srebrnej w Warszawie. Ma w Geranium 149 udziałów.

Spółka córka Srebrnej, Słowo Niezależne, jest z kolei właścicielką miesięcznika "Nowe Państwo" i portalu Niezalezna.pl.

Związany z PiS jest też prezes Geranium Jacek Cieślikowski, radny Warszawy i asystent prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Srebrną wiąże też z Geranium osoba Janiny Goss, bliskiej znajomej prezesa Kaczyńskiego i byłej szefowej rady nadzorczej TVP z nadania PiS, która jest także członkiem zarządu spółki Srebrna - wylicza "Press"."

Całość:
http://www.tvn24.pl/zwiazana-z-pis-spolka-inwestuje-w-gazete-polska-codziennie,273168,s.html

Data: 2012-08-29 06:44:56
Autor: emailstuffname@gmail.com
Trójmiejska sitwa Platformy
On 29 Sie, 09:24, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

Cało¶ć:http://www.tvn24.pl/zwiazana-z-pis-spolka-inwestuje-w-gazete-polska-c...

inwestowac to nawet pisowiec moze np. w GW, ale jest tylko
udzialowcem. O polityce medialnej decyduje jego kierownictwo.
Pomyslcie, czy o polityce lansowanej np. przez GW decyduja udzilowcy?

NIE - decyduje kierownictwo.

Data: 2012-08-29 13:58:22
Autor: b0ni
[...]

Rozczula mnie twoja głęboka wiara w "niezależność" tych mediów, cóż - naiwnych nie sieją - zupełnie jak prawdziwych lemingów właśnie.
Całe to towarzystwo zupełnie otwarcie przyznaje się do pisu, ale ty wierszy, że oni są obiektywni w tym co mówią i piszą.
ROTFL.

Data: 2012-08-29 07:13:27
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 09:58, b0ni <b...@chello.pl> wrote:
Dnia 29.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisał/a:

> [...]
> udzialowcem. O polityce medialnej decyduje jego kierownictwo.
> Pomyslcie, czy o polityce lansowanej np. przez GW decyduja udzilowcy?

Rozczula mnie twoja głęboka wiara w "niezależno¶ć" tych mediów, cóż -
naiwnych nie siej± - zupełnie jak prawdziwych lemingów wła¶nie.
Całe to towarzystwo zupełnie otwarcie przyznaje się do pisu, ale ty
wierszy, że oni s± obiektywni w tym co mówi± i pisz±.
ROTFL.

fakt, naiwnych nie sieja - sami sie rodza nawet na kamieniu:)))

Data: 2012-08-29 16:25:28
Autor: u2
W dniu 2012-08-29 16:13, emailstuffname@gmail.com pisze:
[...]

Co ty mi te esbecka mende wyciagasz z kanalu ? :-)

Data: 2012-08-29 07:35:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 10:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Co ty mi te esbecka mende wyciagasz z kanalu ? :-)

e tam , zaraz esbecka i jeszcze menda.....raczej niedokladnie
poinformowany. To normalne, przy takich postubeckich masmediach ktore
sa w Polsce, to ludzie sa po prostu zdezinformowani. Ja go rozumiem..

Data: 2012-08-29 17:36:44
Autor: u2
W dniu 2012-08-29 16:35, emailstuffname@gmail.com pisze:
On 29 Sie, 10:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Czyli typowa esbecka lemingoza. A do kanalu trafil nieprzypadkowo :-)

Data: 2012-08-29 18:31:52
Autor: b0ni
On 29 Sie, 10:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Ależ wy jesteście żałośni. Jak głęboko trzeba mieć wyprany mózg, albo być czystej wody fanatykiem, żeby pisać takie rzeczy.

Data: 2012-08-29 19:10:17
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 14:31, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

> Czyli typowa esbecka lemingoza. A do kanalu trafil nieprzypadkowo :-)

Ależ wy jeste¶cie żało¶ni. Jak głęboko trzeba mieć wyprany mózg, albo
być czystej wody fanatykiem, żeby pisać takie rzeczy.

przykro mi ale to wy jestescie ewidentnym fanatykiem. Fanatyk nie
przyjmuje do wiadomosci zadnych faktow.

Wasze komentarze do tekstu rozpoczynajacego ten watek to kolejny raz
potwierdzaja.

To jest niepojete i przerazajace.

Data: 2012-08-30 06:05:37
Autor: b0ni
TrĂłjmiejska sitwa Platformy
Dnia 30.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaĹ‚/a:
> [...]

być czystej wody fanatykiem, żeby pisać takie rzeczy.

przykro mi ale to wy jestescie ewidentnym fanatykiem. Fanatyk nie

Jesteś pewno jeszcze baradzo młody i nie wiesz, że liczby mnogiej używali w komunistycznym ZSRR, podobnie jak z upodobaniem robili to bolszewicy. Rozumiem, że tobie to imponuje i ich naśladujesz.
A co do "faktów", to żadnych nie przedstawiłeś.

Data: 2012-08-29 16:51:54
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 29 Aug 2012 04:57:05 -0700 (PDT), u2 napisał(a):

[...]

Kaczyńscy też s± zwi±zani 3-miastem. Martunia, córka Lecha tam sobie
mieszka z 2-gim mężem i 2 dziećmi. Z Dubienickimi tworz± gdański układ.

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-08-31 19:29:08
Autor: pluton_
[...]

A co, zazdroscisz im ? To ich kasa i moga sobie z nia robic, co im sie
podoba.

Nullification

Trójmiejska sitwa Platformy