Trójmorski Zjazd

Data: 2017-07-07 03:42:11
Autor: Stachu Chebel
Trójmorski Zjazd
Zjazd jak zjazd.. Pożarli, popili, coś tam pobździli i tyle... Tymczasem wrażenie zrobiła na mnie Prezydent Chorwacji. Kobita pod 50-kę, ale... !!

Data: 2017-07-07 13:06:44
Autor: Bene Natus
Trójmorski Zjazd
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:bcca98dd-0aa6-4967-b56f-135aed81666dgooglegroups.com...
Zjazd jak zjazd.. Pożarli, popili, coś tam pobździli i tyle.. Tymczasem wrażenie zrobiła na mnie Prezydent Chorwacji. Kobita pod 50-kę, ale... !!

Duda trzepał koło niej piórami, ogon stroszył, gulgotał erotycznie aż slinka mu poszła. Chorwatka to nie Niemka! Gorąca jest!

CL

Data: 2017-07-07 08:12:42
Autor: Stachu Chebel
Trójmorski Zjazd
W dniu piątek, 7 lipca 2017 13:07:16 UTC+2 użytkownik Bene Natus napisał:
[...]

============
SłusznaSłuszność!! niemrawa pomimo Anielskiego imienia, to tzw. "WYPŁOCH". Pod każdym względem.. Gubi się ten aryjsko-honokerowski wypuchły trabant jak jej łapki ktoś nie poda, jako kanclerzyna bądź co bądź mocnego ekonomicznie kraju robi z niego kalifato-pośmiewisko.. Wręcz pośmieChujki z niemców są na całą Planetę !! Tymczasem Pani Prezydent Chorwacji, nie ma co prawda honekorowego doktoratu w dziedzinie Chemii, ale nie tylko chodzi o urodę i prezencję!! I nie tylko chodzi o znakomitą umiejętność posługiwania się językiem Angielskim. Ważne jest co i jak się mówi. Tymczasem niemra PIERDOLI trzy po trzy. A do tego niemcy niech se dalej pierdolą "ordnung mus zajn", czy jakoś tam.. A ten jej "doktorat", to....  Jak dobrze pogrzebiesz, to znajdziesz. CHUJA WART !!  Idę o zakład, że jakbyś podczas grilla poprosił tego wypłocha o chlorek sodu, to nie wiedziała by o czym mamroczesz !!

Nie chce mi się szukać tego w sieci, łatwo znajdziesz, ale na pogrzebie zgwałconej i zamordowanej przez "uchodźców" córki jakiegoś niemieckiego ojroosła, tenże zbierał datki na pomoc dla "uchodźców".

Noszsz....

Data: 2017-07-07 08:56:07
Autor: Zenek Kapelinder
Trójmorski Zjazd
ty pizdziak jak wszystkim wiadomo rzniesz w kotlowni glupa z wytrzeszczem. Nawet jak by zimny glup byl to nie zauwazysz bo w kotlowni cieplo.

Data: 2017-07-07 09:30:19
Autor: Stachu Chebel
Trójmorski Zjazd
[...]

Zdradź nam tutaj jedną TajemnąTajemnicę !! Ile ty synek masz lat? Co to są pióra do trzepania, co to jest ogon do stroszenia? Albo lepiej nie..!! Nawet nie fandzol o piórku do trzepania, niepokazuj tego nikdzie, bo bydzie tukej ino poruta.

Data: 2017-07-07 18:48:01
Autor: Bene Natus
Tempy hebel

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:5137bef6-a6bc-4a8b-8c60-cb92ced023b0googlegroups.com...
[...]

Dziadek. Odpowiem ci  kolejno na twoje wątpliwości. Mam wystarczająco dużo by w głebokim niepoważaniu mieć takich PRL-owskich takich leśnych dziadków jak ty. Co do użytych zwrotów - ubowlewam dziadek, że nie wystarcza ci wyobraźni albo mózgu byś pojął cos więcej niż to co wcisnęła ci do łba komuna. Nie wyslilaj się dziadek na góralski styl boś wieśniak z czworaków, a góry widziałeś u księdza na obrazku kiedy po 1980 roku poszedłeś wyznać swoje winy i stać się wiernym sługą Kościoła.

CL

Data: 2017-07-07 12:36:25
Autor: Stachu Chebel
Tempy hebel
W dniu piątek, 7 lipca 2017 19:00:30 UTC+2 użytkownik Bene Natus napisał:
> [...]

Dziadek. Odpowiem ci  kolejno na twoje wątpliwości. Mam wystarczająco dużo by w głebokim niepoważaniu mieć takich PRL-owskich takich leśnych dziadków jak ty. Co do użytych zwrotów - ubowlewam dziadek, że nie wystarcza ci wyobraźni albo mózgu byś pojął cos więcej niż to co wcisnęła ci do łba komuna. Nie wyslilaj się dziadek na góralski styl boś wieśniak z czworaków, a góry widziałeś u księdza na obrazku kiedy po 1980 roku poszedłeś wyznać swoje winy i stać się wiernym sługą Kościoła.

================
Bingo!! Tak banalnie prosto da się sprowokować dzisiejszą gównia-żerję. Uspokój się, weź chłodny prysznic. Jeżeli owego nie posiadasz, to wyjdź na podwórko i ochłoń trochę. Aha!!  Jesteś młody, to weź się za jakąś sensowną robotę, no chyba że w tym kraju nie ma roboty dla ludzi z Twoim wykształceniem. A Dziadkami, to ty się dziadu nie przejmuj !

Data: 2017-07-08 05:57:49
Autor: Bene Natus
Tempy hebel
dziadyga z kozy i wielbłąda "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e00308b-7a39-44b7-8102-a663f2c3b2c0googlegroups.com...
> [...]

a góry widziałeś u księdza na obrazku kiedy po 1980 roku poszedłeś wyznać
swoje winy i stać się wiernym sługą Kościoła.

=================

Bingo!! Tak banalnie prosto da się sprowokować dzisiejszą gównia-żerję.

Dziadek, metody prowokacji pobierałeś w UB?

Uspokój się, weź chłodny prysznic.

Dziadek, weź wiadro wody i polej swój łysy, rozpalony łeb ;-)))

Jeżeli owego nie posiadasz,

W przeciwieństwie do ciebie nie mieszkam w chlewiku.

to wyjdź na podwórko i ochłoń trochę.

Dziadzia, pospaceruj trochę, gołebie z parapetu zgoń, wypierdź się, "gościem Niedzielnym" główkę przewachluj.

Aha!!  Jesteś młody, to weź się za jakąś sensowną robotę,

Mam pracę, ty miałes robote. Czaisz dziadek nutę?

no chyba że w tym kraju nie ma roboty dla ludzi z Twoim wykształceniem.

Dziadek, jakas robota by dla ciebie się też znalazła. Łańcuch mógłbys opuszczać kiedy wjeżdżam do firmy. Internet ci w budzie się zainstaluje to będziesz mógł flirtować sobie z zenusiem. Czekoladki mu w sklepie wysyłkowym zamówisz, kwiatki wyślesz. ;-)))

A Dziadkami, to ty się dziadu nie przejmuj !

Dziadygo, sądziłem, że jesteś w porządku ale okazuje się, żes tetryk, na dodatek niewykształcony. Trzymajta sie dziadźki! ;-)))

CL

Trójmorski Zjazd