Trojstronna wymiana Heat-Jazz-Grizzlies

Data: 2009-07-17 02:58:24
Autor: Leszczur
Trojstronna wymiana Heat-Jazz-Grizzlies
Plotka, ale ciekawa.
Boozer do Miami. Haslem (plus jakis maly kontrakt - np Diawara) do
Utah a Wright do Grizllies (przez Utah) plus kasa i picki.

Jezeli ten deal by przeszedl i dodatkowo Heat udaloby sie sciagnac
Odoma za MLE to fju, fju.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-17 03:02:51
Autor: sooobi
Trojstronna wymiana Heat-Jazz-Grizzlies
Jezeli ten deal by przeszedl i dodatkowo Heat udaloby sie sciagnac
Odoma za MLE to fju, fju.

fju fju odpadka w 2 rundzie:)

Data: 2009-07-17 03:22:04
Autor: L'e-szczur
On 17 Lip, 12:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Jezeli ten deal by przeszedl i dodatkowo Heat udaloby sie sciagnac
> Odoma za MLE to fju, fju.

fju fju odpadka w 2 rundzie:)

Mozliwe. Pewnie na Wschodzie znowu beda dominowac Cavs i Magic, ale
przeciez chodzi o to, zeby zatrzymac Dywana. Pod tym wzgledem podoba
mi sie taka wymiana.
Inna sprawa, ze Haslem moze nie wystarczyc do przekonania Jazz.
Chociaz przy okazji ladna kasa zostanie w kieszeni Jazz (circa 10M$ na
LT i roznicach kontraktow)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-17 03:38:58
Autor: sooobi
Trojstronna wymiana Heat-Jazz-Grizzlies
Inna sprawa, ze Haslem moze nie wystarczyc do przekonania Jazz.
Chociaz przy okazji ladna kasa zostanie w kieszeni Jazz (circa 10M$ na
LT i roznicach kontraktow)

Ihmo jesli Jazz taka oferte maja na stole i naprawde nie chca Boozera
(chcieli zeby zrobil opta i puscili by go za darmo) to Haslem to
b.fajne rozwiazanie. Backup na PF/C jak znalazl na 20-25minut.

Data: 2009-07-17 12:31:03
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jezeli ten deal by przeszedl i dodatkowo Heat udaloby sie sciagnac
> Odoma za MLE to fju, fju.

fju fju odpadka w 2 rundzie:)

Ale moze po tych ruchach Wade podpisze extension?
Bo zdaje sie, ze o to sie toczy gra w Miami, a nie o mistrzostwo 2010.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-17 03:39:45
Autor: L'e-szczur
On 17 Lip, 12:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> fju fju odpadka w 2 rundzie:)

Ale moze po tych ruchach Wade podpisze extension?
Bo zdaje sie, ze o to sie toczy gra w Miami, a nie o mistrzostwo 2010.

Tak sie wlasnie zastanawiam. Przeciez Boozer jest w ostatnim sezonie i
podobno nie tknie oferty ponizej 14M$ za sezon. Czy Riley gotowy bylby
dac maksa Wade'owi i niewiele mniej Boozerowi (juz teraz) w chwili gdy
Beasley ma docelowo grac na PF _oraz_ bylby juz zakontraktowany Odom
na tej samej pozycji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-20 16:35:07
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Tak sie wlasnie zastanawiam. Przeciez Boozer jest w ostatnim sezonie i
podobno nie tknie oferty ponizej 14M$ za sezon.

Tknie, tknie. Wystarczy, ze nikt mu tyle nie zaoferuje.

Czy Riley gotowy bylby
dac maksa Wade'owi i niewiele mniej Boozerowi (juz teraz) w chwili gdy
Beasley ma docelowo grac na PF _oraz_ bylby juz zakontraktowany Odom
na tej samej pozycji.

Gdyby sciagneli Boozera i dali mu extension Beasley stalby sie
materialem trejdowym za C lub PG. Chociaz nie bardzo wiem dlaczego
Chalmers jest traktowany jakby mial wymagac szybkiej wymiany.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-20 07:41:46
Autor: sooobi
> [...]

materialem trejdowym za C lub PG. Chociaz nie bardzo wiem dlaczego
Chalmers jest traktowany jakby mial wymagac szybkiej wymiany.

Ja rowniez nie wiem. Aczkolwiek jakis doswiadczony rasowy pg by mu sie
przydal do nauki i jako backup. np Anthony Carter.

Data: 2009-07-20 10:09:21
Autor: L'e-szczur
On 20 Lip, 16:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tak sie wlasnie zastanawiam. Przeciez Boozer jest w ostatnim sezonie i
> podobno nie tknie oferty ponizej 14M$ za sezon.

Tknie, tknie. Wystarczy, ze nikt mu tyle nie zaoferuje.

Oczywiscie, ale przeciez szalenstwo GM'ow jest dobrze udokumentowane,
wiec poki co mozna snuc takie marzenia.

> [...]

materialem trejdowym za C lub PG. Chociaz nie bardzo wiem dlaczego
Chalmers jest traktowany jakby mial wymagac szybkiej wymiany.

A dlaczego? Przeciez na razie Beasley moze grac jako niski
skrzydlowy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-20 13:11:01
Autor: sooobi
Trojstronna wymiana Heat-Jazz-Grizzlies

> Tknie, tknie. Wystarczy, ze nikt mu tyle nie zaoferuje.

Oczywiscie, ale przeciez szalenstwo GM'ow jest dobrze udokumentowane,
wiec poki co mozna snuc takie marzenia.

Ale obecny sezon temu zaprzecza, wiec ja bym sie przychylal do tego ze
Boozer tknie kontrakt mniejszy niz 14baniek ale nawet mniejszy niz
10baniek.

Data: 2009-07-20 23:16:03
Autor: L'e-szczur
On 20 Lip, 22:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ale obecny sezon temu zaprzecza, wiec ja bym sie przychylal do tego ze
Boozer tknie kontrakt mniejszy niz 14baniek ale nawet mniejszy niz

Obecny sezon jest tylko przygrywką do przyszłorocznej bonanzy.
Widziales ile bedzie pieniedzy na rynku? Zobaczymy wiele debilnych
kontraktow wlasnie dlatego, ze za rok bedzie licytacja wielu dobrych
FA, wiekszosc druzyn przygotowywala sie do niego od kilku sezonow i
zeby kogos zgarnac innym sprzed nosa - trzeba bedzie siegnac bardzo
gleboko do portfela.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-21 09:06:38
Autor: s
[...]

A cholera wie.
Jezeli Heat beda chcieli poglaskac Dywana, a Boozer bedzie najlepszym po temu dostepnym narzedziem - moga go przeplacic.

Pozdr

Data: 2009-07-21 16:29:16
Autor: wiLQ
> [...]

> Chalmers jest traktowany jakby mial wymagac szybkiej wymiany.

A dlaczego? Przeciez na razie Beasley moze grac jako niski

Za Odomem? Nie zakonczyloby sie to haslem "sprzedajcie mnie!"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-21 07:35:43
Autor: L'e-szczur
On 21 Lip, 16:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A dlaczego? Przeciez na razie Beasley moze grac jako niski
> skrzydlowy.

Za Odomem? Nie zakonczyloby sie to haslem "sprzedajcie mnie!"?

Szczeniak ma sie uczyc a nie pyskowac. Poza tym od czego tam jest
Dywan?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-21 16:56:59
Autor: wiLQ
Trojstronna wymiana Heat-Jazz-Grizzlies

> Za Odomem? Nie zakonczyloby sie to haslem "sprzedajcie mnie!"?

Szczeniak ma sie uczyc a nie pyskowac. Poza tym od czego tam jest
Dywan?

Tak czy inaczej stracilby na wartosci, a bez kontuzji mialby male szanse
na startowanie do konca rookie kontraktu. Kiepska sprawa.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-21 12:14:50
Autor: L'e-szczur
On 21 Lip, 16:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Tak czy inaczej stracilby na wartosci, a bez kontuzji mialby male szanse
na startowanie do konca rookie kontraktu. Kiepska sprawa.

Bez przesady. Ostatecznie Heat graja po to, zeby wygrywac, a nie zeby
spelniac marzenia jakiegos nieopierzonego zawodnika.
Jestem pewien, ze Riley nie zastanawialby sie nawet przez sekunde jak
poczuje sie Beasley gdyby wiedzial, ze robiac wymiane lub kupujac
jakiegos zawodnika poprawi szanse Heat na tytul oraz zatrzymanie
Dywana. Kwestia priorytetow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-21 22:20:22
[...]