Troll hjenio znowu uraczył grupę

Data: 2011-07-09 00:39:14
Autor: Hans Kloss
Troll hjenio znowu uraczył grupę
.... masowym wypierdem swojego ętelektu. Od godziny 8 do ok. 8:40 usrał
tego co¶ dwadzie¶cia sztuk. Stachanowiec z hjenia. I bydlę......
J-23

Data: 2011-07-09 10:33:41
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 09:39, Hans Kloss pisze:
... masowym wypierdem swojego ętelektu. Od godziny 8 do ok. 8:40 usrał
tego co¶ dwadzie¶cia sztuk. Stachanowiec z hjenia. I bydlę......
J-23

Bydlaki w końcu same zdechn± :)

Data: 2011-07-09 11:38:20
Autor: jadrys
Troll hjenio znowu uraczył grupę
W dniu 2011-07-09 09:39, Hans Kloss pisze:
... masowym wypierdem swojego ętelektu. Od godziny 8 do ok. 8:40 usrał
tego coś dwadzieścia sztuk.
J-23

No i o to chyba chodzi? Czy nie po to sÄ… grupy dyskusyjne?

Data: 2011-07-09 13:44:17
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 11:38, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-09 09:39, Hans Kloss pisze:
... masowym wypierdem swojego ętelektu. Od godziny 8 do ok. 8:40 usrał
tego co¶ dwadzie¶cia sztuk.
J-23

No i o to chyba chodzi? Czy nie po to s± grupy dyskusyjne?

Trolla hjenia nie należy dokarmiać, w końcu bydlak sam zdechnie, z
powodu żółci, któr± tutaj wylewa :)

Data: 2011-07-09 21:12:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-09 13:44, u2 pisze:
[...]

powodu żółci, którą tutaj wylewa :)

E tam. Jest to trochÄ™ nudziarz, ale raczej nie troll.

Data: 2011-07-09 21:15:05
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 21:12, jadrys pisze:
Trolla hjenia nie należy dokarmiać, w końcu bydlak sam zdechnie, z
powodu żółci, któr± tutaj wylewa :)

E tam. Jest to trochę nudziarz, ale raczej nie troll.

Troll to typowy nudziarz. A nuda jest gorsza niz smierc. Wierz mi :)

Data: 2011-07-10 11:30:12
Autor: [he®sk]
On Sat, 09 Jul 2011 21:12:35 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Trolla hjenia nie należy dokarmiać, w końcu bydlak sam zdechnie, z
> powodu żółci, któr± tutaj wylewa :)

E tam. Jest to trochę nudziarz, ale raczej nie troll.

 prosze, prosze. tluscioch z suwal sie odezwal.  ci szubrawcy nie toleruja pogladow innych niz wlasne.
 zapluwaja swoja zolcia i pomyjami forum calymi dniami.  hans, u2, jaksa, obsrywator,raff - najwieksze gnidy tej grupy.  biedne kreatury cierpiace na kompleks malego czlonka.

Data: 2011-07-10 11:27:14
Autor:
[he?sk] <euro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

kiedy podejmiesz leczenie psychiatryczne Henryku Skalimowski?

Data: 2011-07-10 11:30:11
Autor: [he®sk]
On Sat, 09 Jul 2011 11:38:20 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> tego co¶ dwadzie¶cia sztuk.
> J-23

No i o to chyba chodzi? Czy nie po to s± grupy dyskusyjne?

hansionko jeszcze nie w psychiatryku? ten chlopina powinien byc leczony! widac wyraznie, ze w glowce mu sie popieprzylo jak nie przymierzajac
prezesowi. hans, biedny, zapluty starzec. --

Data: 2011-07-10 11:31:37
Autor:
[...]

Henryku Skalimowski, czy byles esbekiem i donosiles systematycznie na
uczciwych ludzi?

...a teraz jestes nieuleczlnym alkoholikiem?

--

Troll hjenio znowu uraczył grupę