Trolling w sieci - chleb powszedni Platform y od ponad dekady. Odświeżmy pamięć

Data: 2019-08-26 11:32:33
Autor: Runt
W dniu 2019-08-25 o 16:06, Lord Donald pisze:
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady.

Buuhahhahahhahahahahahhaahaa! To ten minister od Ziobry był z PO?

--
Runt

Data: 2019-08-26 19:44:44
Autor: Cutivate
W dniu 2019-08-26 o 11:32, Runt pisze:
W dniu 2019-08-25 o 16:06, Lord Donald pisze:
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady.

Buuhahhahahhahahahahahhaahaa! To ten minister od Ziobry był z PO?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już czytałem w 2007 r.

Data: 2019-08-26 10:52:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 19:45:02 UTC+2 użytkownik Cutivate napisał:
O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już czytałem w 2007 r.

Teraz są dowody.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:20:14
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już
czytałem w 2007 r.

    -- - Teraz są dowody.

No właśnie..  A @malaEmi ile wtedy miała lat?

JB

Data: 2019-08-26 11:35:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:20:15 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już
> czytałem w 2007 r.

    -- - Teraz są dowody.

No właśnie..  A @malaEmi ile wtedy miała lat?

12 lat mniej. Matematyka siada?

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:41:58
Autor: Jacek Bialy
> [...]
> O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już

Nu - tak dla podtrzymania razgawora..
JB

Data: 2019-08-27 07:52:06
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 20:20, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyja żoną jest teraz? ;-))

--
Runt

Data: 2019-08-27 00:04:42
Autor: Jacek Bialy
[...]

Praktycznie niczyją - kto teraz ją znajdzie, praktycznie może się żenić ;))
Szukaj Szarik!

JB

Data: 2019-08-27 12:18:23
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 09:04, debil Jacek Bialy pisze:
[...]

No to masz szanse ;-)))

Szukaj Szarik!

Szukaj! Szukaj! Dostaniesz w nagrodę karmę dla kotów!

JB

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/605702,kim-jest-emilia-afera-piebiaka-hejt-prawica-pis.html

https://twitter.com/kryztiandk/status/1163522750197174273

"Emilia Szmidt, była partnerka/żona SSR Tomasza Szmidta na pewno nie robiła tego sama z siebie. Dać jej ochronę, żeby nie było kolejnego świadka uciszonego."

Nazwisko jakieś takie ;-)))

Dlatego robicie z niej "wariatkę"

https://www.polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2357614,Afera-hejterska-Maz-Emilii-oskarza-Onet-wykorzystujecie-ja

" Emilia, kobieta, z którą miał kontaktować się wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak, jest uzależniona od alkoholu, środków psychoaktywnych i ma za sobą próby samobójcze - twierdzi jej mąż w mailu nadesłanym na portal Onet.pl. "

--
Runt

Data: 2019-08-27 09:53:38
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- - Dlatego robicie z niej "wariatkę"

Koń jaki jest, każdy widzi

JB

Data: 2019-08-28 07:19:54
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 18:53, Jacek Bialy pisze:
    -- - Dlatego robicie z niej "wariatkę"

Koń jaki jest, każdy widzi

JB

Smrodek się rozchodzi na kolejne koryta. Smutni panowie zarekwirowali komputery w ministerstwie "sprawiedliwosci" Ziobry.

--
Runt

Data: 2019-08-28 08:35:31
Autor: A. Filip
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

A ci smutni panowie są bardziej pod kontrolą PiS czy PO?
Jeśli sprawa nie będzie oczywista to wystarczy że przeciągną śledztwo
poza wybory Sejmowe 2019 według szkoły premier Tusk (PO) trzyma ministra
Klicha (PO) aż do zakończenia dochodzenia.  Standardy PO najwspanialszej
ci się śmią nie podobać?! ;-)

Spodziewasz się że w USA federalne FBI jest absolutnie poza wpływami
prezydenta i zupełnie żadne "subtelne naciski" nie są skuteczne?

W wersji cynicznej: Ty obstawiasz że Ziobro nie dość że zlecał
trolling/hejt to tego zlecał to bezpośrednio we własnym ministerstwie i
słabo sobie obił dupę blachą.  W pełni się zgadzam że za aż taki poziom
niekompetencji powinien byłby być wywalony tyle że ja nie obstawiam ze
był _aż tak_ niekompetentny :-)

Czy Ziobro nauczył się na Kuchcińskim unikać _nadgorliwych_ zaprzeczeń?
Kaczyński (PiS) nie będzie bronił Ziobry (SP/PiS+) jak niepodległości
ale spisać go szybko na straty _bez bardzo dobrego powodu_ nie dość że
mu nie wypada to mu się nie opłaca IMHO.  Ja dobrego powodu _dotąd_ nie
dostrzegłem według standardu Tusk-Klich.  Ty o wiele bardziej wierzysz w
dobrą zmianę jako wyborca PiS? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-27 07:51:16
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni ministerstwa "sprawiedliwosci"

no i?
--
Runt

Trolling w sieci - chleb powszedni Platform y od ponad dekady. Odświeżmy pamięć