Trolling w sieci - chleb powszedni Platform y od ponad dekady. Odświeżmy pamięć

Data: 2019-08-26 16:55:09
Autor: Runt
W dniu 2019-08-25 o 16:06, sowiecki troll Lord Donald pisze:
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/farma-trolli-w-ministerstwie-sprawiedliwosci/kc7thv9

https://www.salon24.pl/u/kaczka-moralna/978291,farma-trolli-w-ministerstwie-sprawiedliwosci-czy-zmiecie-pis

https://krytykapolityczna.pl/felietony/galopujacy-major/afera-piebiak/

"Dla trzecich będzie to szok, że robiła to

trollerka @MalaEmiE - żona sędziego z neo-KRS,

która, jak twierdzi jej pełnomocniczka, najpierw miała dostawać za to pod stołem pieniądze, a potem została tak zastraszona, że wreszcie odważyła się wszystko ujawnić i teraz musi się ukrywać, bo ma otrzymywać groźby pozbawienia życia. To już nie brzmi jak państwo mafijne, to po trochu już jest państwo mafijne."

No i co gnido?  ;))))))

To wszystko PO! I Tusk! I Niemce! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-26 10:12:51
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- która, jak twierdzi jej pełnomocniczka, najpierw miała dostawać za to
pod stołem pieniądze (...)

Nikt nigdzie tak nie twierdzi.

   -- - , a potem została tak zastraszona, że wreszcie
odważyła się wszystko ujawnić i teraz musi się ukrywać, bo ma otrzymywać groźby pozbawienia życia.

No to rusz pustą banią i zastanów się, kto jej teraz może grozić i za co?

JB

Data: 2019-08-26 10:18:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 19:12:52 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Jak to kto? Koledzy z siatki za złamanie karier.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:13:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Jak to kto? Koledzy z siatki za złamanie karier. Onet im złamał kariery publikując kompromaty.  Emilka niczego tutaj nie dodaje. A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

JB

Data: 2019-08-26 11:18:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:13:31 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

   -- - Jak to kto? Koledzy z siatki za złamanie karier. Onet im złamał kariery publikując kompromaty.  Emilka niczego tutaj nie dodaje. A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

Wystarczyło być przyzwoitym i Emi nic by nie zdziałała. Nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:29:46
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Wystarczyło być przyzwoitym i Emi nic by nie zdziałała. Nieprawdaż?
-- -- -- -- --

Ależ prawdaż, lecz oni jej nic nie zrobią (od początku wiedzieli, że jest stuknięta, więc dlaczego na końcu miałaby się nie rozpłakać?). Natomiast ci, którzy oglądali siebie w tych wszystkich alarmach... Oni jej nigdy nie darują.

JB

Data: 2019-08-26 11:37:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:29:47 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Ależ prawdaż, lecz oni jej nic nie zrobią (od początku wiedzieli, że jest stuknięta, więc dlaczego na końcu miałaby się nie rozpłakać?). Natomiast ci, którzy oglądali siebie w tych wszystkich alarmach... Oni jej nigdy nie darują.

Tak czy siak g... się rozlało. Teraz trwa gorączkowe przysypywanie.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:44:22
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- - Tak czy siak g... się rozlało.

Jakby nie patrzeć - rzeczywiście g...

JB

Data: 2019-08-27 07:53:40
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 20:29, debil Jacek Bialy pisze:

Ależ prawdaż, lecz oni jej nic nie zrobią (od początku wiedzieli, że jest stuknięta,

"stuknięta" powiadasz... Jakże to typowe dla UB/SB.

--
Runt

Data: 2019-08-27 00:08:24
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- - "stuknięta" powiadasz...

Przykro mi, ale taka jest prawda.

JB

Data: 2019-08-27 12:19:26
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 09:08, debil Jacek Bialy pisze:
    -- - "stuknięta" powiadasz...

Przykro mi, ale taka jest prawda.

JB

Czyli sprawa POd dywanik pójdzie? ;-)))

A ministra wywalili przez tą "stukniętą" ;0)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 09:57:46
Autor: Jacek Bialy
[...]

POwinni, ale tego nie zrobili ;-))))

JB

Data: 2019-08-28 07:20:52
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 18:57, Jacek Bialy pisze:
[...]

Kto nastepny? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-26 11:39:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

No i Zbigniew Gorliwy, który natychmiast od nich się odciął.  Teraz ich kolej, bo jeśli ich nakłaniał, to dlaczego mają garować za niego?

JB

Data: 2019-08-27 07:55:15
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
W dniu 2019-08-26 o 20:39, debil Jacek Bialy pisze:

.  Emilka niczego tutaj nie dodaje. A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

POważnie? Nie przed karzącą ręką Nowogrodzkiej? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 00:20:32
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
.  A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

  -- - POważnie? Nie przed karzącą ręką Nowogrodzkiej?

Twój kompleks polega na tym, że instynktownie boisz się popaść w niewolę kogoś tak neurotycznego jak Jarosław Kaczyński. Natomiast mój kompleks polega na tym, że instynktownie boję się oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.   To są dwa różne punkty widzenia na państwo i władzę.

JB

Data: 2019-08-27 12:26:03
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 09:20, debil Jacek Bialy pisze:
.  A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

   -- - POważnie? Nie przed karzącą ręką Nowogrodzkiej?

Twój kompleks polega na tym,

masz kompleks małego członka, n'est-ce pas?

że instynktownie boisz się popaść w niewolę

w niewoli to jest kot ;-)))

kogoś tak neurotycznego jak Jarosław Kaczyński.

nie mi oceniac stan jego umysłu.

Natomiast mój kompleks polega na tym,

twój kompleks polega na tym, że masz małego fiutka ;-)))

że instynktownie boję się

to sie nie bój! ;-))

oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.

Tuskowi bym dał klucze ale tobie nie! Wyjadłbys cukier ;-)))

  To są dwa różne punkty widzenia na państwo i władzę.

panstwo to my, władza to wynajeci pracownicy do jego zarzadzania.
to jest własciwy punkt widzenia.

--
Runt

Data: 2019-08-27 10:06:38
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
że instynktownie boję się

       -- - to sie nie bój! ;-))

oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.

Każdy człowiek obawia się o własny dom - chyba że jest niewolnikiem, który nic nie posiada.

JB

Data: 2019-08-28 07:23:14
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
W dniu 2019-08-27 o 19:06, Jacek Bialy pisze:
że instynktownie boję się

        -- - to sie nie bój! ;-))

oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.

Każdy człowiek obawia się o własny dom - chyba że jest niewolnikiem, który nic nie posiada.

JB

Nie kombinuj. Zaufanie jest ważne w zyciu ale "ufaj i kontroluj!" POwiedział dziadzia Stalin.

Wyciąleś, że tobie nie powierzyłbym nawet drutu na wytrych ;-))

--
Runt

Data: 2019-08-29 02:24:17
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
   -- - Nie kombinuj. Zaufanie jest ważne w zyciu ale "ufaj i kontroluj!"
POwiedział dziadzia Stalin.

To chyba po mamie towarzyszu Kawecki?

JB

Data: 2019-08-29 17:40:40
Autor: Runt
W dniu 2019-08-29 o 11:24, towarzysz Kałecki Jacek Bialy pisze:
    -- - Nie kombinuj. Zaufanie jest ważne w zyciu ale "ufaj i kontroluj!"
POwiedział dziadzia Stalin.

To chyba po mamie towarzyszu Kawecki?

JB

Kto jest ten twój Kałecki czy też sie ze swoim wackiem na łby zamieniłeś?

--
Runt

Data: 2019-08-30 06:25:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

Piesek biega za własnym ogonem...

Data: 2019-08-30 19:41:05
Autor: Runt
W dniu 2019-08-30 o 15:25, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Masz na myśli tego z dwoma ch...mi czyli ciebie i zenka?

POwiesz w końcu?

--
Runt

Data: 2019-08-30 12:07:21
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS

Piesek biega za własnym ogonem...

  -- - Masz na myśli tego z dwoma ch...mi

Po co ci aż dwa Kawecki?  Nie masz za czym biegać? :-DDD

JB

Data: 2019-08-31 08:48:13
Autor: Runt
W dniu 2019-08-30 o 21:07, debil Jacek Bialy pisze:
  Piesek biega za własnym ogonem...

   -- - Masz na myśli tego z dwoma ch...mi

Po co ci aż dwa Kawecki?  Nie masz za czym biegać? :-DDD

JB

Kto to jest ten Kawecki/Kałecki? Ktoś z twojej rodziny?

Wyciąleś tekst więc uzupełnie: dwoma ch..mi czyli bialym i zenkiem! ;-)))

Tak na przyszłosc- zastanów sie zanim puścisz bąka! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-31 04:44:18
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
   -- - Kto to jest ten Kawecki/Kałecki?

Piesek biega za własnym ogonem?
Raz w jedną/ raz w drugą stronę...

To takie haiku - na twoją cześć
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-31 17:01:32
Autor: Runt
W dniu 2019-08-31 o 13:44, Jacek Bialy pisze:
    -- - Kto to jest ten Kawecki/Kałecki?

Piesek biega za własnym ogonem?
Raz w jedną/ raz w drugą stronę...

Rym częstochowski, a psa z wami jako dwoma ... ci odpuszcze ;-)))

Tez takie pseudohaiku ;-)))

To takie haiku - na twoją cześć
Buuu ha-ha!

JB

Dzięki łaskawco! ;-)))

--
Runt

Trolling w sieci - chleb powszedni Platform y od ponad dekady. Odświeżmy pamięć