Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od p onad dekady. Odświeżmy pamięć

Data: 2019-08-25 16:06:43
Autor: Lord Donald
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od p onad dekady. Odświeżmy pamięć
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć

Jacek Karnowski na stronach wPolityce.pl zadał pytanie: ,,Farma trolli" w Inowrocławiu to także twarz polski samorządowej. Czy na pewno podobne ,,instytucje" nie działają w innych ratuszach? Zapewne działają. Nie ma się co zastanawiać, wystarczy sięgnąć do archiwów i własnej pamięci. I to wcale nie odnośnie władzy samorządowej, ale centralnej.

Jest rok 2015. Bronisław Komorowski przegrał wybory. Prezydentem elektem został Andrzej Duda. 4 czerwca, rocznica tzw. ,,wolnych wyborów". ,,Rzeczpospolita" publikuje sensacyjny materiał o kulisach spotkania klubu parlamentarnego Platformy w Jachrance, poświęconego przyczynom porażki Bronisława Komorowskiego i strategii na wybory parlamentarne.

https://wpolityce.pl/polityka/460803-trolling-w-sieci-chleb-powszedni-platformy-od-ponad-dekady?fbclid=IwAR0FBSHePHX_4Sq3EMDkKIZXNCexpHA-vAzLpKtSh2gXOGky9kqX3jHdPew

Data: 2019-08-25 09:59:44
Autor: Bruno Brunowski
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
[ciach bełkocik]

Drogi urbano-palikotyczny trollu nihilisto Lordziku, trollnia w Inowrocławiu istnieje jedynie w zeznaniach dwu pisic fałszujących faktury.
Pisice Prezydenta Brejzy nie lubią, gdyz to po jego doniesieniu pisicami zainteresowała się prokuratura. Śledztwo trwa i trwa, a pisice co raz to "przypominają" sobie jakieś nowe okoliczności mające zdyskredytować Brejzów, seniora i juniora.

To tak tytułem wyjaśnienia, gdyż u Kranowskich, czy w TVPiS tego nie usłyszysz.

--
Bruno

Data: 2019-08-25 11:32:25
Autor: Detlef Ruser
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[ciach bełkocik]

Drogi urbano-palikotyczny trollu nihilisto Lordziku

Dlaczego Urbano Palikotyczny a nie np. Urbano Hartmanowy?
Załącznik:
https://tinyurl.com/y66b7q85

Data: 2019-08-25 11:50:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 20:32:26 UTC+2 użytkownik Detlef Ruser napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [ciach bełkocik]

Dlaczego Urbano Palikotyczny a nie np. Urbano Hartmanowy?
Załącznik:
https://tinyurl.com/y66b7q85

Parafraza cytatu z BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!. Lordzik potwierdził.
Tu jest odpowiedni wątek: https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/3taQIHqgiH4/4FeHW12SAQAJ

--
Bruno

Data: 2019-08-26 10:42:19
Autor: Lord Donald
[...]

Niestety nie srajdaczku. Prawdy nie zakrzyczysz. Przestańcie POsrańcy palić głupa. Po prostu nie potraficie wyciągnąć konsekwencji, jesteście zgnili od środka. Polacy wam po prostu zasadzą kopa na jesieni. To nieuniknione stajdaczku. A ty tam do usranej śmierci  u fryca w niewoli, w podzięce za tyrę kichy będziesz nastawiał. Srajdaku i ci cię należy. Bo takie debile jak ty, którym szczają w oczy a oni nadal, że deszcz pada sobie na to zasłużyli.

Data: 2019-08-26 02:07:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 10:42:20 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Śledztwo trwa i trwa, a pisice co raz to "przypominają" sobie jakieś nowe okoliczności mające zdyskredytować Brejzów, seniora i juniora.

[Ciach bełkocik]

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dzialaczka-pis-z-inowroclawia-z-zarzutem,836173.html

"Teraz - w trwającym od ubiegłego roku śledztwie - w efekcie pracy prokuratora prowadzącego śledztwo i agentów Centralnego Biura Antykorupcyjnego zarzuty usłyszała Małgorzata S. To lokalna bizneswoman, prowadząca zajazd, i zarazem działaczka polityczna, która w 2014 roku kandydowała z list PiS do europarlamentu obok obecnego europosła Prawa i Sprawiedliwości Kosmy Złotowskiego oraz Andrzeja Zybertowicza, który doradza prezydentowi Andrzejowi Dudzie. - Pani Małgorzacie S. przedstawiono zarzuty karne dotyczące tego, że jako przedsiębiorca wystawiała faktury za niewykonane w rzeczywistości usługi - potwierdził w rozmowie z dziennikarzami tvn24.pl szef Prokuratury Rejonowej w Bydgoszczy Włodzimierz Marszałkowski.

Według śledczych, S. współpracowała z Agnieszką Ch., która była szefową pionu kultury w inowrocławskim ratuszu. Obydwie - jak wynika z zeznań złożonych przed prokuratorem - znały się ze wspólnej politycznej działalności dla kujawsko-pomorskich struktur Prawa i Sprawiedliwości. Mechanizm, jaki odkryli audytorzy działający na zlecenie prezydenta miasta i agenci CBA, polegał na akceptowaniu przez Ch. faktur za usługi, których nikt nie świadczył."
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dzialaczka-pis-z-inowroclawia-z-zarzutem,836173.html

A teraz przypomniało im się, że ponoć trollowały dla Brejzy.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 12:28:03
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni Platform y od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
W dniu 2019-08-26 o 10:42, Lord Donald pisze:

Niestety nie srajdaczku.

ej staruszku!

jestem zazdrosny, że do Bruno piszesz tak pieszczotliwie ;-)))

Prawdy nie zakrzyczysz.

Własnie. ;-)))

Przestańcie POsrańcy

No obsrańcu, teraz to rżniesz głupa! ;-)))

palić głupa. Po prostu nie potraficie wyciągnąć konsekwencji,

Masz racje. W 2007 powinni POzamykać niedobitki PiS do pierdla!

jesteście zgnili od środka.

Jak PiS czy bardziej?

https://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://www.newsweek.pl/szef-knf-oskarzony-o-korupcje-rezygnuje-chcial-40-mln-zl-lapowki/dth6cxz

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/588393,czarnecki-syn-awantura-noz-prokuratura.html

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/byly-radny-pis-bije-zone-i-zneca-sie-nad-rodzina-pani-karolina-wrzucila-do-sieci/mgwsztp

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24622133,kornel-morawiecki-prawie-jak-kaczynski-nie-zaplacil-za-wykonany.html

http://wiez.com.pl/2019/01/29/aniolki-glapinskiego-czyli-seksizm-nasz-powszedni/

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/kaczynski-do-polityki-nie-idzie-sie-dla-pieniedzy,851768.html

Buuuhahhahahahhahahhahahahahhaaaa!

Polacy wam po prostu zasadzą kopa na jesieni.

A co będzie z toba jak "nie zasadzą"? POwiesisz się>? ;-)))

to nieuniknione stajdaczku.

Zazdrość mnie zżera obsrańcuniu!

A ty tam do usranej śmierci  u fryca w niewoli,

Na was czeka Brzeg! ;-)))

w podzięce za tyrę kichy będziesz nastawiał.

Skąd u ciebie takie ciągoty do odbytu? ;-)))

Srajdaku

Bruno też "srajdak"? Ile ci ich kłebi w łepetynie? ;-)))

i ci cię należy.

Ziobro z chęcia was POzamyka! ;-)))

Bo takie debile jak ty,

No dziadzia! Dlaczego nazywasz Bruno debilem? Przecież to ty robisz błędy ortograficzne jak pacan z podstawówki!

którym szczają

Skad u ciebie ta skłonnośc do moczu? Jakieś doświadczenia z dziecinstwa czy obecne? ;-)))

w oczy a oni nadal, że deszcz pada sobie na to zasłużyli.

Widzisz obsrańcu, twój czas sie kończy więc martw sie czy zasłuzyłeś u leninka na kupe piachu czy kamieni.

--
Runt

Data: 2019-08-26 10:58:10
Autor: Lord Donald
[...]

Tu masz tępy sradaku jakbyś chciał wiedzieć jak wyglądają dwie pisice jaki to wam srają do łba, i jak wygląda zamiatanie afer u waszych PO.

Na portalu TVP Info czytamy również, że kiedy w urzędzie w Inowrocławiu wybuchła afera fakturowa i pojawili się tam funkcjonariusze CBA poseł Brejza przekazał swemu ojcu sugestie Marcina Kowalskiego (byłego dziennikarza GW, właściciela firmy PR), jak ,,wyciszyć aferę".

,,Hej. Bardzo nam zależy żeby w tym komunikacie pojawiła się taka jednoznaczna myśl, że ona utrudnia postepowanie. Że jak to jest możliwe, że taka osoba (80 zarzutów) chodziła wolna i nieskrepowana, podczas gdy powinna być zatrzymana i doprowadzona do prokuratury. W każdej chwili może zbiec za granicę, a prokuratura pozostaje bezradna. Cos takiego. Żeby ona bała się wyjść przed kamery. Żeby się bala ze ja sprzed tych kamer zgarnie policja".

Tak że nie zesraj się bo tego nie zaklepiesz. Nie słyszałem aby dwóch Brejzów należało do PiS i byli psisicami.

Data: 2019-08-26 10:59:42
Autor: Lord Donald

https://wpolityce.pl/polityka/460876-brejza-i-grupa-hejterow-tvp-info-ujawnia-materialy?fbclid=IwAR0YSImb7sLgEonjOciSQaURQLFoBQK7zqUearHF5Mit-yAD3mjlxCHVc18

Data: 2019-08-26 12:29:25
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
W dniu 2019-08-26 o 10:59, Lord Donald pisze:

https://wpolityce.pl/polityka/460876-brejza-i-grupa-hejterow-tvp-info-ujawnia-materialy?fbclid=IwAR0YSImb7sLgEonjOciSQaURQLFoBQK7zqUearHF5Mit-yAD3mjlxCHVc18

TVP Info! Buuuhahhahahahhahahahhahahahhahahaaaaa!

To pralnia mózgów dla debili!

--
Runt

Data: 2019-08-26 12:39:53
Autor: Lord Donald
W dniu 26.08.2019 o 12:29, Runt pisze:
[...]

Wasz folksdojczki syf pisze prawdę, bez wątpienia.

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/69770176_158667288522947_6800368173846626304_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_eui2=AeE1F9ADPrFS73Mw3-- j52oJgztNb8CZK6BQYo_Pe5pnwx2NHr2KS8Flk-GHnXkB8EKK_nJEZ56wDptAjaCJFwbZ28J2vJ5zxSdSwOtlD6_tRQ&_nc_oc=AQmZxKqutPHrIgST2xOelClODK5HJUlwuJxhvURxvEov-sj2_iFYPqMCLN9tVTY52IU&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=53bd4082f966b1a97bd3ee98e1161c75&oe=5E1660DD

Data: 2019-08-26 16:58:02
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 12:39, debil i kretyn Lord Donald pisze:
[...]

https://oko.press/wiadomosci-tvp-57-sek-o-aferze-piebiaka-hejtuja-sedziowie-trolli-uzywa-po-a-pis-jest-honorowy/

Buhahhahahhahahahah! SMRÓD! SMRÓD!

--
Runt

Data: 2019-08-26 11:32:33
Autor: Runt
W dniu 2019-08-25 o 16:06, Lord Donald pisze:
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady.

Buuhahhahahhahahahahahhaahaa! To ten minister od Ziobry był z PO?

--
Runt

Data: 2019-08-26 19:44:44
Autor: Cutivate
W dniu 2019-08-26 o 11:32, Runt pisze:
W dniu 2019-08-25 o 16:06, Lord Donald pisze:
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady.

Buuhahhahahhahahahahahhaahaa! To ten minister od Ziobry był z PO?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już czytałem w 2007 r.

Data: 2019-08-26 10:52:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 19:45:02 UTC+2 użytkownik Cutivate napisał:
O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już czytałem w 2007 r.

Teraz są dowody.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:20:14
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już
czytałem w 2007 r.

    -- - Teraz są dowody.

No właśnie..  A @malaEmi ile wtedy miała lat?

JB

Data: 2019-08-26 11:35:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:20:15 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już
> czytałem w 2007 r.

    -- - Teraz są dowody.

No właśnie..  A @malaEmi ile wtedy miała lat?

12 lat mniej. Matematyka siada?

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:41:58
Autor: Jacek Bialy
> [...]
> O farmach trolli działających w sieci a zorganizowanych przez PiS to już

Nu - tak dla podtrzymania razgawora..
JB

Data: 2019-08-27 07:52:06
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 20:20, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyja żoną jest teraz? ;-))

--
Runt

Data: 2019-08-27 00:04:42
Autor: Jacek Bialy
[...]

Praktycznie niczyją - kto teraz ją znajdzie, praktycznie może się żenić ;))
Szukaj Szarik!

JB

Data: 2019-08-27 12:18:23
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 09:04, debil Jacek Bialy pisze:
[...]

No to masz szanse ;-)))

Szukaj Szarik!

Szukaj! Szukaj! Dostaniesz w nagrodę karmę dla kotów!

JB

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/605702,kim-jest-emilia-afera-piebiaka-hejt-prawica-pis.html

https://twitter.com/kryztiandk/status/1163522750197174273

"Emilia Szmidt, była partnerka/żona SSR Tomasza Szmidta na pewno nie robiła tego sama z siebie. Dać jej ochronę, żeby nie było kolejnego świadka uciszonego."

Nazwisko jakieś takie ;-)))

Dlatego robicie z niej "wariatkę"

https://www.polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2357614,Afera-hejterska-Maz-Emilii-oskarza-Onet-wykorzystujecie-ja

" Emilia, kobieta, z którą miał kontaktować się wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak, jest uzależniona od alkoholu, środków psychoaktywnych i ma za sobą próby samobójcze - twierdzi jej mąż w mailu nadesłanym na portal Onet.pl. "

--
Runt

Data: 2019-08-27 09:53:38
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- - Dlatego robicie z niej "wariatkę"

Koń jaki jest, każdy widzi

JB

Data: 2019-08-28 07:19:54
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 18:53, Jacek Bialy pisze:
    -- - Dlatego robicie z niej "wariatkę"

Koń jaki jest, każdy widzi

JB

Smrodek się rozchodzi na kolejne koryta. Smutni panowie zarekwirowali komputery w ministerstwie "sprawiedliwosci" Ziobry.

--
Runt

Data: 2019-08-28 08:35:31
Autor: A. Filip
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

A ci smutni panowie są bardziej pod kontrolą PiS czy PO?
Jeśli sprawa nie będzie oczywista to wystarczy że przeciągną śledztwo
poza wybory Sejmowe 2019 według szkoły premier Tusk (PO) trzyma ministra
Klicha (PO) aż do zakończenia dochodzenia.  Standardy PO najwspanialszej
ci się śmią nie podobać?! ;-)

Spodziewasz się że w USA federalne FBI jest absolutnie poza wpływami
prezydenta i zupełnie żadne "subtelne naciski" nie są skuteczne?

W wersji cynicznej: Ty obstawiasz że Ziobro nie dość że zlecał
trolling/hejt to tego zlecał to bezpośrednio we własnym ministerstwie i
słabo sobie obił dupę blachą.  W pełni się zgadzam że za aż taki poziom
niekompetencji powinien byłby być wywalony tyle że ja nie obstawiam ze
był _aż tak_ niekompetentny :-)

Czy Ziobro nauczył się na Kuchcińskim unikać _nadgorliwych_ zaprzeczeń?
Kaczyński (PiS) nie będzie bronił Ziobry (SP/PiS+) jak niepodległości
ale spisać go szybko na straty _bez bardzo dobrego powodu_ nie dość że
mu nie wypada to mu się nie opłaca IMHO.  Ja dobrego powodu _dotąd_ nie
dostrzegłem według standardu Tusk-Klich.  Ty o wiele bardziej wierzysz w
dobrą zmianę jako wyborca PiS? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-26 16:55:09
Autor: Runt
W dniu 2019-08-25 o 16:06, sowiecki troll Lord Donald pisze:
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/farma-trolli-w-ministerstwie-sprawiedliwosci/kc7thv9

https://www.salon24.pl/u/kaczka-moralna/978291,farma-trolli-w-ministerstwie-sprawiedliwosci-czy-zmiecie-pis

https://krytykapolityczna.pl/felietony/galopujacy-major/afera-piebiak/

"Dla trzecich będzie to szok, że robiła to

trollerka @MalaEmiE - żona sędziego z neo-KRS,

która, jak twierdzi jej pełnomocniczka, najpierw miała dostawać za to pod stołem pieniądze, a potem została tak zastraszona, że wreszcie odważyła się wszystko ujawnić i teraz musi się ukrywać, bo ma otrzymywać groźby pozbawienia życia. To już nie brzmi jak państwo mafijne, to po trochu już jest państwo mafijne."

No i co gnido?  ;))))))

To wszystko PO! I Tusk! I Niemce! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-26 10:12:51
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- która, jak twierdzi jej pełnomocniczka, najpierw miała dostawać za to
pod stołem pieniądze (...)

Nikt nigdzie tak nie twierdzi.

   -- - , a potem została tak zastraszona, że wreszcie
odważyła się wszystko ujawnić i teraz musi się ukrywać, bo ma otrzymywać groźby pozbawienia życia.

No to rusz pustą banią i zastanów się, kto jej teraz może grozić i za co?

JB

Data: 2019-08-26 10:18:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 19:12:52 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Jak to kto? Koledzy z siatki za złamanie karier.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:13:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Jak to kto? Koledzy z siatki za złamanie karier. Onet im złamał kariery publikując kompromaty.  Emilka niczego tutaj nie dodaje. A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

JB

Data: 2019-08-26 11:18:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:13:31 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

   -- - Jak to kto? Koledzy z siatki za złamanie karier. Onet im złamał kariery publikując kompromaty.  Emilka niczego tutaj nie dodaje. A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

Wystarczyło być przyzwoitym i Emi nic by nie zdziałała. Nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:29:46
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Wystarczyło być przyzwoitym i Emi nic by nie zdziałała. Nieprawdaż?
-- -- -- -- --

Ależ prawdaż, lecz oni jej nic nie zrobią (od początku wiedzieli, że jest stuknięta, więc dlaczego na końcu miałaby się nie rozpłakać?). Natomiast ci, którzy oglądali siebie w tych wszystkich alarmach... Oni jej nigdy nie darują.

JB

Data: 2019-08-26 11:37:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:29:47 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Ależ prawdaż, lecz oni jej nic nie zrobią (od początku wiedzieli, że jest stuknięta, więc dlaczego na końcu miałaby się nie rozpłakać?). Natomiast ci, którzy oglądali siebie w tych wszystkich alarmach... Oni jej nigdy nie darują.

Tak czy siak g... się rozlało. Teraz trwa gorączkowe przysypywanie.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 11:44:22
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- - Tak czy siak g... się rozlało.

Jakby nie patrzeć - rzeczywiście g...

JB

Data: 2019-08-27 07:53:40
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 20:29, debil Jacek Bialy pisze:

Ależ prawdaż, lecz oni jej nic nie zrobią (od początku wiedzieli, że jest stuknięta,

"stuknięta" powiadasz... Jakże to typowe dla UB/SB.

--
Runt

Data: 2019-08-27 00:08:24
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
   -- - "stuknięta" powiadasz...

Przykro mi, ale taka jest prawda.

JB

Data: 2019-08-27 12:19:26
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 09:08, debil Jacek Bialy pisze:
    -- - "stuknięta" powiadasz...

Przykro mi, ale taka jest prawda.

JB

Czyli sprawa POd dywanik pójdzie? ;-)))

A ministra wywalili przez tą "stukniętą" ;0)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 09:57:46
Autor: Jacek Bialy
[...]

POwinni, ale tego nie zrobili ;-))))

JB

Data: 2019-08-28 07:20:52
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 18:57, Jacek Bialy pisze:
[...]

Kto nastepny? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-26 11:39:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

No i Zbigniew Gorliwy, który natychmiast od nich się odciął.  Teraz ich kolej, bo jeśli ich nakłaniał, to dlaczego mają garować za niego?

JB

Data: 2019-08-27 07:55:15
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 20:39, debil Jacek Bialy pisze:

.  Emilka niczego tutaj nie dodaje. A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

POważnie? Nie przed karzącą ręką Nowogrodzkiej? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 00:20:32
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
.  A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

  -- - POważnie? Nie przed karzącą ręką Nowogrodzkiej?

Twój kompleks polega na tym, że instynktownie boisz się popaść w niewolę kogoś tak neurotycznego jak Jarosław Kaczyński. Natomiast mój kompleks polega na tym, że instynktownie boję się oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.   To są dwa różne punkty widzenia na państwo i władzę.

JB

Data: 2019-08-27 12:26:03
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 09:20, debil Jacek Bialy pisze:
.  A rozbeczała się ze strachu przed tymi, na których hejtowała i właśnie przed nimi dzisiaj się ukrywa.

   -- - POważnie? Nie przed karzącą ręką Nowogrodzkiej?

Twój kompleks polega na tym,

masz kompleks małego członka, n'est-ce pas?

że instynktownie boisz się popaść w niewolę

w niewoli to jest kot ;-)))

kogoś tak neurotycznego jak Jarosław Kaczyński.

nie mi oceniac stan jego umysłu.

Natomiast mój kompleks polega na tym,

twój kompleks polega na tym, że masz małego fiutka ;-)))

że instynktownie boję się

to sie nie bój! ;-))

oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.

Tuskowi bym dał klucze ale tobie nie! Wyjadłbys cukier ;-)))

  To są dwa różne punkty widzenia na państwo i władzę.

panstwo to my, władza to wynajeci pracownicy do jego zarzadzania.
to jest własciwy punkt widzenia.

--
Runt

Data: 2019-08-27 10:06:38
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
że instynktownie boję się

       -- - to sie nie bój! ;-))

oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.

Każdy człowiek obawia się o własny dom - chyba że jest niewolnikiem, który nic nie posiada.

JB

Data: 2019-08-28 07:23:14
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
W dniu 2019-08-27 o 19:06, Jacek Bialy pisze:
że instynktownie boję się

        -- - to sie nie bój! ;-))

oddać klucze do mieszkania komuś takiemu jak Donald Tusk.

Każdy człowiek obawia się o własny dom - chyba że jest niewolnikiem, który nic nie posiada.

JB

Nie kombinuj. Zaufanie jest ważne w zyciu ale "ufaj i kontroluj!" POwiedział dziadzia Stalin.

Wyciąleś, że tobie nie powierzyłbym nawet drutu na wytrych ;-))

--
Runt

Data: 2019-08-29 02:24:17
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
   -- - Nie kombinuj. Zaufanie jest ważne w zyciu ale "ufaj i kontroluj!"
POwiedział dziadzia Stalin.

To chyba po mamie towarzyszu Kawecki?

JB

Data: 2019-08-29 17:40:40
Autor: Runt
W dniu 2019-08-29 o 11:24, towarzysz Kałecki Jacek Bialy pisze:
    -- - Nie kombinuj. Zaufanie jest ważne w zyciu ale "ufaj i kontroluj!"
POwiedział dziadzia Stalin.

To chyba po mamie towarzyszu Kawecki?

JB

Kto jest ten twój Kałecki czy też sie ze swoim wackiem na łby zamieniłeś?

--
Runt

Data: 2019-08-30 06:25:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

Piesek biega za własnym ogonem...

Data: 2019-08-30 19:41:05
Autor: Runt
W dniu 2019-08-30 o 15:25, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Masz na myśli tego z dwoma ch...mi czyli ciebie i zenka?

POwiesz w końcu?

--
Runt

Data: 2019-08-30 12:07:21
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS

Piesek biega za własnym ogonem...

  -- - Masz na myśli tego z dwoma ch...mi

Po co ci aż dwa Kawecki?  Nie masz za czym biegać? :-DDD

JB

Data: 2019-08-31 08:48:13
Autor: Runt
W dniu 2019-08-30 o 21:07, debil Jacek Bialy pisze:
  Piesek biega za własnym ogonem...

   -- - Masz na myśli tego z dwoma ch...mi

Po co ci aż dwa Kawecki?  Nie masz za czym biegać? :-DDD

JB

Kto to jest ten Kawecki/Kałecki? Ktoś z twojej rodziny?

Wyciąleś tekst więc uzupełnie: dwoma ch..mi czyli bialym i zenkiem! ;-)))

Tak na przyszłosc- zastanów sie zanim puścisz bąka! ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-31 04:44:18
Autor: Jacek Bialy
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
   -- - Kto to jest ten Kawecki/Kałecki?

Piesek biega za własnym ogonem?
Raz w jedną/ raz w drugą stronę...

To takie haiku - na twoją cześć
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-31 17:01:32
Autor: Runt
W dniu 2019-08-31 o 13:44, Jacek Bialy pisze:
    -- - Kto to jest ten Kawecki/Kałecki?

Piesek biega za własnym ogonem?
Raz w jedną/ raz w drugą stronę...

Rym częstochowski, a psa z wami jako dwoma ... ci odpuszcze ;-)))

Tez takie pseudohaiku ;-)))

To takie haiku - na twoją cześć
Buuu ha-ha!

JB

Dzięki łaskawco! ;-)))

--
Runt

Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od p onad dekady. Odświeżmy pamięć