Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć

Data: 2019-08-25 09:59:44
Autor: Bruno Brunowski
Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
[ciach bełkocik]

Drogi urbano-palikotyczny trollu nihilisto Lordziku, trollnia w Inowrocławiu istnieje jedynie w zeznaniach dwu pisic fałszujących faktury.
Pisice Prezydenta Brejzy nie lubią, gdyz to po jego doniesieniu pisicami zainteresowała się prokuratura. Śledztwo trwa i trwa, a pisice co raz to "przypominają" sobie jakieś nowe okoliczności mające zdyskredytować Brejzów, seniora i juniora.

To tak tytułem wyjaśnienia, gdyż u Kranowskich, czy w TVPiS tego nie usłyszysz.

--
Bruno

Data: 2019-08-25 11:32:25
Autor: Detlef Ruser
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[ciach bełkocik]

Drogi urbano-palikotyczny trollu nihilisto Lordziku

Dlaczego Urbano Palikotyczny a nie np. Urbano Hartmanowy?
Załącznik:
https://tinyurl.com/y66b7q85

Data: 2019-08-25 11:50:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 20:32:26 UTC+2 użytkownik Detlef Ruser napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [ciach bełkocik]

Dlaczego Urbano Palikotyczny a nie np. Urbano Hartmanowy?
Załącznik:
https://tinyurl.com/y66b7q85

Parafraza cytatu z BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!. Lordzik potwierdził.
Tu jest odpowiedni wątek: https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/3taQIHqgiH4/4FeHW12SAQAJ

--
Bruno

Data: 2019-08-26 10:42:19
Autor: Lord Donald
[...]

Niestety nie srajdaczku. Prawdy nie zakrzyczysz. Przestańcie POsrańcy palić głupa. Po prostu nie potraficie wyciągnąć konsekwencji, jesteście zgnili od środka. Polacy wam po prostu zasadzą kopa na jesieni. To nieuniknione stajdaczku. A ty tam do usranej śmierci  u fryca w niewoli, w podzięce za tyrę kichy będziesz nastawiał. Srajdaku i ci cię należy. Bo takie debile jak ty, którym szczają w oczy a oni nadal, że deszcz pada sobie na to zasłużyli.

Data: 2019-08-26 02:07:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 10:42:20 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Śledztwo trwa i trwa, a pisice co raz to "przypominają" sobie jakieś nowe okoliczności mające zdyskredytować Brejzów, seniora i juniora.

[Ciach bełkocik]

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dzialaczka-pis-z-inowroclawia-z-zarzutem,836173.html

"Teraz - w trwającym od ubiegłego roku śledztwie - w efekcie pracy prokuratora prowadzącego śledztwo i agentów Centralnego Biura Antykorupcyjnego zarzuty usłyszała Małgorzata S. To lokalna bizneswoman, prowadząca zajazd, i zarazem działaczka polityczna, która w 2014 roku kandydowała z list PiS do europarlamentu obok obecnego europosła Prawa i Sprawiedliwości Kosmy Złotowskiego oraz Andrzeja Zybertowicza, który doradza prezydentowi Andrzejowi Dudzie. - Pani Małgorzacie S. przedstawiono zarzuty karne dotyczące tego, że jako przedsiębiorca wystawiała faktury za niewykonane w rzeczywistości usługi - potwierdził w rozmowie z dziennikarzami tvn24.pl szef Prokuratury Rejonowej w Bydgoszczy Włodzimierz Marszałkowski.

Według śledczych, S. współpracowała z Agnieszką Ch., która była szefową pionu kultury w inowrocławskim ratuszu. Obydwie - jak wynika z zeznań złożonych przed prokuratorem - znały się ze wspólnej politycznej działalności dla kujawsko-pomorskich struktur Prawa i Sprawiedliwości. Mechanizm, jaki odkryli audytorzy działający na zlecenie prezydenta miasta i agenci CBA, polegał na akceptowaniu przez Ch. faktur za usługi, których nikt nie świadczył."
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dzialaczka-pis-z-inowroclawia-z-zarzutem,836173.html

A teraz przypomniało im się, że ponoć trollowały dla Brejzy.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 12:28:03
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni Platform y od ponad dekady. Odświeżmy pamięć
W dniu 2019-08-26 o 10:42, Lord Donald pisze:

Niestety nie srajdaczku.

ej staruszku!

jestem zazdrosny, że do Bruno piszesz tak pieszczotliwie ;-)))

Prawdy nie zakrzyczysz.

Własnie. ;-)))

Przestańcie POsrańcy

No obsrańcu, teraz to rżniesz głupa! ;-)))

palić głupa. Po prostu nie potraficie wyciągnąć konsekwencji,

Masz racje. W 2007 powinni POzamykać niedobitki PiS do pierdla!

jesteście zgnili od środka.

Jak PiS czy bardziej?

https://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://www.newsweek.pl/szef-knf-oskarzony-o-korupcje-rezygnuje-chcial-40-mln-zl-lapowki/dth6cxz

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/588393,czarnecki-syn-awantura-noz-prokuratura.html

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/byly-radny-pis-bije-zone-i-zneca-sie-nad-rodzina-pani-karolina-wrzucila-do-sieci/mgwsztp

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24622133,kornel-morawiecki-prawie-jak-kaczynski-nie-zaplacil-za-wykonany.html

http://wiez.com.pl/2019/01/29/aniolki-glapinskiego-czyli-seksizm-nasz-powszedni/

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/kaczynski-do-polityki-nie-idzie-sie-dla-pieniedzy,851768.html

Buuuhahhahahahhahahhahahahahhaaaa!

Polacy wam po prostu zasadzą kopa na jesieni.

A co będzie z toba jak "nie zasadzą"? POwiesisz się>? ;-)))

to nieuniknione stajdaczku.

Zazdrość mnie zżera obsrańcuniu!

A ty tam do usranej śmierci  u fryca w niewoli,

Na was czeka Brzeg! ;-)))

w podzięce za tyrę kichy będziesz nastawiał.

Skąd u ciebie takie ciągoty do odbytu? ;-)))

Srajdaku

Bruno też "srajdak"? Ile ci ich kłebi w łepetynie? ;-)))

i ci cię należy.

Ziobro z chęcia was POzamyka! ;-)))

Bo takie debile jak ty,

No dziadzia! Dlaczego nazywasz Bruno debilem? Przecież to ty robisz błędy ortograficzne jak pacan z podstawówki!

którym szczają

Skad u ciebie ta skłonnośc do moczu? Jakieś doświadczenia z dziecinstwa czy obecne? ;-)))

w oczy a oni nadal, że deszcz pada sobie na to zasłużyli.

Widzisz obsrańcu, twój czas sie kończy więc martw sie czy zasłuzyłeś u leninka na kupe piachu czy kamieni.

--
Runt

Data: 2019-08-26 10:58:10
Autor: Lord Donald
[...]

Tu masz tępy sradaku jakbyś chciał wiedzieć jak wyglądają dwie pisice jaki to wam srają do łba, i jak wygląda zamiatanie afer u waszych PO.

Na portalu TVP Info czytamy również, że kiedy w urzędzie w Inowrocławiu wybuchła afera fakturowa i pojawili się tam funkcjonariusze CBA poseł Brejza przekazał swemu ojcu sugestie Marcina Kowalskiego (byłego dziennikarza GW, właściciela firmy PR), jak ,,wyciszyć aferę".

,,Hej. Bardzo nam zależy żeby w tym komunikacie pojawiła się taka jednoznaczna myśl, że ona utrudnia postepowanie. Że jak to jest możliwe, że taka osoba (80 zarzutów) chodziła wolna i nieskrepowana, podczas gdy powinna być zatrzymana i doprowadzona do prokuratury. W każdej chwili może zbiec za granicę, a prokuratura pozostaje bezradna. Cos takiego. Żeby ona bała się wyjść przed kamery. Żeby się bala ze ja sprzed tych kamer zgarnie policja".

Tak że nie zesraj się bo tego nie zaklepiesz. Nie słyszałem aby dwóch Brejzów należało do PiS i byli psisicami.

Data: 2019-08-26 10:59:42
Autor: Lord Donald

https://wpolityce.pl/polityka/460876-brejza-i-grupa-hejterow-tvp-info-ujawnia-materialy?fbclid=IwAR0YSImb7sLgEonjOciSQaURQLFoBQK7zqUearHF5Mit-yAD3mjlxCHVc18

Data: 2019-08-26 12:29:25
Autor: Runt
Trolling w sieci - chleb powszedni PiS
W dniu 2019-08-26 o 10:59, Lord Donald pisze:

https://wpolityce.pl/polityka/460876-brejza-i-grupa-hejterow-tvp-info-ujawnia-materialy?fbclid=IwAR0YSImb7sLgEonjOciSQaURQLFoBQK7zqUearHF5Mit-yAD3mjlxCHVc18

TVP Info! Buuuhahhahahahhahahahhahahahhahahaaaaa!

To pralnia mózgów dla debili!

--
Runt

Data: 2019-08-26 12:39:53
Autor: Lord Donald
W dniu 26.08.2019 o 12:29, Runt pisze:
[...]

Wasz folksdojczki syf pisze prawdę, bez wątpienia.

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/69770176_158667288522947_6800368173846626304_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_eui2=AeE1F9ADPrFS73Mw3-- j52oJgztNb8CZK6BQYo_Pe5pnwx2NHr2KS8Flk-GHnXkB8EKK_nJEZ56wDptAjaCJFwbZ28J2vJ5zxSdSwOtlD6_tRQ&_nc_oc=AQmZxKqutPHrIgST2xOelClODK5HJUlwuJxhvURxvEov-sj2_iFYPqMCLN9tVTY52IU&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=53bd4082f966b1a97bd3ee98e1161c75&oe=5E1660DD

Data: 2019-08-26 16:58:02
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 12:39, debil i kretyn Lord Donald pisze:
[...]

https://oko.press/wiadomosci-tvp-57-sek-o-aferze-piebiaka-hejtuja-sedziowie-trolli-uzywa-po-a-pis-jest-honorowy/

Buhahhahahhahahahah! SMRÓD! SMRÓD!

--
Runt

Trolling w sieci - chleb powszedni Platformy od ponad dekady. Odświeżmy pamięć