Tropiciel rasizmu, czy zwyk³y przestêpca

Data: 2019-05-10 19:30:04
Autor: u2
Tropiciel rasizmu, czy zwyk³y przestêpca
https://wpolityce.pl/kryminal/443211-rafal-gawel-ukryl-sie-w-norwegii-i-poprosil-o-azyl

Tropiciel rasizmu, czy zwyk³y przestêpca? Rafa³ Gawe³ ukry³ siê w Norwegii i poprosi³ o azyl! Atakuje polityków PiS i wykorzystuje ¶mieræ Adamowicza

opublikowano: 18 kwietnia ? aktualizacja: 18 kwietnia

Kolejny przestêpca skazany prawomocnym wyrokiem, który twierdzi, ¿e re¿im w Polsce chce go zniszczyæ i pognêbiæ! Tym razem trafi³o na Rafa³a Gaw³a, by³ego szefa O¶rodka Monitorowania Zachowañ Rasistowskich i Ksenofobicznych. Skazany na wiêzienie za oszustwo i wy³udzenie nie stawi³ siê w wiêzieniu, nawet gdy wystawiono za nim list goñczy. Gdzie jest ten ,,tropiciel" rasizmu i ksenofobii w Polsce? Poinformowa³, ¿e przebywa w Szwecji, gdzie poprosi³ o azyl polityczny! Skazany za ordynarne przekrêty Gawe³ twierdzi, ¿e ¶cigaj± go neonazistowskie gangi, obwinia polityków PiS i wykorzystuje ¶mieræ prezydenta Paw³a Adamowicza.

CZYTAJ TAK¯E:Wszêdzie dopatrywa³ siê rasizmu, teraz sam ma k³opoty. Rafa³ Gawe³ trafi na dwa lata do wiêzienia za oszustwa gospodarcze

Gawe³ opisa³ na facebooku ³zaw± historyjkê rzekomych

     Chcê Pañstwa oficjalnie poinformowaæ, ¿e od kilku miesiêcy mieszkam w Norwegii, gdzie wyst±pi³em o azyl polityczny. Wyjecha³em razem z ¿on±, córeczk± i naszym kotem, bo w Polsce grozi³o nam niebezpieczeñstwo.

- histeryzuje Gawe³ na facebooku.

Gawe³ przekonuje te¿, ¿e nie ukrywa siê i nigdy siê nie ukrywa³. Twierdzi te¿, Natychmiast po przyje¼dzie do Norwegii zg³osi³ miejsce swojego pobytu, a ,,informacja ta zosta³a odnotowana i wprowadzona do miêdzynarodowych baz danych, do których dostêp maj± równie¿ polskie organy ¶cigania".

Gawe³ histeryzuje, ¿e wyjecha³ z Polski, bowiem grozi³o mi niebezpieczeñstwo ze strony ministra Adama Andruszkiewicza i Bartosza Kownackiego!

     Wielokrotnie publicznie mi grozi³; norweskiej policji przekaza³em nagranie, na którym s³ychaæ jak stwierdza ¿e wyda³ polecenie by ,,zajêli" siê mn± jego koledzy z jednej ze skrajnie prawicowych organizacji. By³em nêkany na wniosek i polecenie ministra Bartosza Kownackiego, który sk³ada³ fa³szywe zawiadomienia wobec mnie naciskaj±c na policjantów i doprowadzaj±c do nieuzasadnionych przes³uchañ.

- pisze Gawe³ w swoim li¶cie.

Gawe³ jest przekonany, ¿e sta³ siê obiektem zemsty bia³ostockich prokuratorów.

     Ujawni³em ich powi±zania ze skrajn± prawic± i doprowadzi³em do kontroli w prokuraturze, w wyniku której zwolniony zosta³ jej szef (pó¼niej minister Ziobro przywróci³ go do pracy i awansowa³ wszystkich prokuratorów zamieszanych w aferê ,,swastyki jako symbolu szczê¶cia"). By³em nêkany przez dzia³ania bia³ostockich prokuratorów prowadz±cych wobec mnie dzia³ania, których celem by³o zniszczenie mnie i instytucji, jakie za³o¿y³em i prowadzi³em, w tym przede wszystkim O¶rodka Monitorowania Zachowañ Rasistowskich i Ksenofobicznych. Na zlecenie bia³ostockiej prokuratury by³em bezprawnie pozbawiony wolno¶ci, znêcano siê nade mn±, gdy by³em zatrzymywany pozbawiano mnie dostêpu do leków i leczenia.

- wylicza Gawe³.

     Zosta³em pozbawiony sprawiedliwego procesu, ten w którym zosta³em skazany by³ prowadzony na podstawie dowodów i materia³ów dostarczonych przez prokuraturê, któr± wcze¶niej skompromitowa³em ujawniaj±c jej powi±zania ze skrajn± prawic±. (...). Zosta³em skazany za czyny, których nie pope³ni³em na podstawie sfabrykowanych dowodów. W procesie, w którym bronili mnie sami pokrzywdzeni, mówi±c przed s±dem pod przysiêg±, ¿e ich nie oszuka³em. By³em zastraszany, nêkany i traktowany w nieludzki sposób przez polskie organy ¶cigania i mam na to dowody.

- twierdzi Gawe³.

CZYTAJ RÓWNIE¯:O¶rodek monitorowania ksenofobii czy dziupla lewackiego oszusta? ¦ledczy przeszukuj± biura Paw³a Gaw³a skazanego na 4 lata wiêzienia za oszustwa!

Co ciekawe, Gawe³, który dzi¶ powinien odbywaæ karê wiêzienia, podpina siê pod tragediê ¶mierci Paw³a Adamowicza, prezydenta Gdañska, zamordowanego w trakcie gdañskiego fina³u WO¦P.

     Przed wyjazdem z Polski spotka³em siê z Paw³em Adamowiczem, opowiada³ mi czego do¶wiadcza³ i jak niszczono jego ¿ycie, rodzinê, bliskich. Postanowili¶my wspólnie dzia³aæ przeciwko takim totalitarnym dzia³aniom w³adzy. Chcieli¶my rozbudowaæ instytucjê O¶rodka Monitorowania Zachowañ Rasistowskich i Ksenofobicznych jako niezale¿nej organizacji patrz±cej na rêce w³adzy. To, co spotka³o prezydenta Adamowicza by³o efektem budowania niechêci spo³ecznej do jego osoby, stali za tym konkretni ludzie, tak jak konkretni ludzie stoj± za rozpêtan± do granic absurdu kampani± nienawi¶ci wobec mojej osoby.Wyjecha³em z Polski nie po to ¿eby uciekaæ przed odpowiedzialno¶ci±, lecz by chroniæ w³asne ¿ycie.

- twierdzi by³y szef O¶rodka Monitorowania Zachowañ Rasistowskich i Ksenofobicznych.

Opowie¶ci Rafa³a Gaw³a, to cwana próba unikniêcia odpowiedzialno¶ci za przekrêty, które udowodni³ mu s±d. Przed tym nie uchroni go ¿aden azyl.

WB

autor: Kronika k³amliwej histerii

--
George Orwell :

Tropiciel rasizmu, czy zwyk³y przestêpca