Troska Lukasa o mnie

Data: 2010-05-21 11:44:07
Autor: xbartx
Troska Lukasa o mnie
Dnia Fri, 21 May 2010 13:29:58 +0200, MarekZ napisał(a):

Naturalnie kompletnie to zignoruję, podobnie jak zrobiłem w przypadku
ING, a gdyby posunęli się do zadzwonienia powiem, że nie jestem
zainteresowany dostarczaniem niczego, a jak majÄ… inne zdanie to niech
sobie zastrzegają karty albo obniżają ich limity. Zobaczymy co zrobią.
Będę informował gdyby był jakiś dalszy ciąg. :)

Weryfikacja wśród karciarzy nie przymierzając jak w WSI ;) To czekamy na wieści jak się sprawa zakończy, ale to pewnie jeszcze trochę potrwa. BTW mam kolegę co pracuje (chyba jeszcze tak) w Lukasie, to się podpytam a nóż coś wie więcej odnośnie tej akcji.

--
xbartx

Data: 2010-05-21 13:51:31
Autor: MarekZ
Troska Lukasa o mnie
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht5rm4$5q2$1@inews.gazeta.pl...

Weryfikacja wśród karciarzy nie przymierzając jak w WSI ;) To czekamy na
wieści jak się sprawa zakończy, ale to pewnie jeszcze trochę potrwa. BTW
mam kolegÄ™ co pracuje (chyba jeszcze tak) w Lukasie, to siÄ™ podpytam a
nóż coś wie więcej odnośnie tej akcji.

Ciekawe, nie? W analogicznych sytuacjach ING oraz Getin poddawały się. Teraz zobaczymy jak Lukas. :)

Wyboru i tak specjalnie nie mam, w BIK mam wpisane limity na około 0,8m, to nie wiem jakie bym musiał opodatkowane dochody zaprezentować aby zdolność kredytową w Lukas Banku uzyskać. Pewnie ze 40k miesięcznie. ;-)

Furorki to by mi nie było bardzo szkoda ale jakby mi zamknęli MC Tesco to bym się chyba rozpłakał. Ta karta dostarczyła mi wiele rozrywki. :)

Data: 2010-05-21 12:50:10
Autor: xbartx
Troska Lukasa o mnie
Dnia Fri, 21 May 2010 13:51:31 +0200, MarekZ napisał(a):

Furorki to by mi nie było bardzo szkoda ale jakby mi zamknęli MC Tesco
to bym się chyba rozpłakał. Ta karta dostarczyła mi wiele rozrywki. :)

Papiery na Tesco, to chyba jakoś jesteś w stanie zorganizować ;) a jeżeli to oddaj Furorkę na ścięcie. Ogólnie ciekawe co zrobią - straszą tylko dla zasady czy jednak coś więcej. Z drugiej strony pewnie coś tam im dajesz zarobić, więc ... no ciekawe.

--
xbartx

Data: 2010-05-21 14:58:00
Autor: MarekZ
Troska Lukasa o mnie
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht5vi2$5q2$2@inews.gazeta.pl...

Papiery na Tesco, to chyba jakoś jesteś w stanie zorganizować ;)

Trudno stwierdzić. ;-) Ale tak naprawdę, to chyba wydanie nowej MC Tesco jest nadal "na oświadczenie".

a jeżeli
to oddaj Furorkę na ścięcie. Ogólnie ciekawe co zrobią - straszą tylko
dla zasady czy jednak coś więcej. Z drugiej strony pewnie coś tam im
dajesz zarobić, więc ... no ciekawe.

Tak, to jest bardzo ciekawe, będę się przyglądał z zainteresowaniem. Spore obroty są na Furorce, więc jej zamknięcie to dla banku strata interchange. No zobaczymy co zrobią, czy wygra bieżący rachunek ekonomiczny czy biurokracja lub długoterminowe modele oceny ryzyka.

Data: 2010-05-21 13:19:44
Autor: xbartx
Troska Lukasa o mnie
Dnia Fri, 21 May 2010 14:58:00 +0200, MarekZ napisał(a):

Trudno stwierdzić. ;-) Ale tak naprawdę, to chyba wydanie nowej MC Tesco
jest nadal "na oświadczenie".

No właśnie oświadczenie, dodatkowe oświadczenie najlepiej od rodziców "że ta karta jest Panu naprawdę potrzebna" hłe hłe.

--
xbartx

Data: 2010-05-21 16:50:40
Autor: Darek
Troska Lukasa o mnie
Wyboru i tak specjalnie nie mam, w BIK mam wpisane limity na około 0,8m,

Wow

to nie wiem jakie bym musiał opodatkowane dochody zaprezentować aby
zdolność kredytową w Lukas Banku uzyskać. Pewnie ze 40k miesięcznie. ;-)

Standardowo banki liczą 10% wartości limitu KK więc 40k to ciut za mało

Darek

Data: 2010-05-21 07:53:22
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Troska Lukasa o mnie
On 21 Maj, 16:50, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:
> Wyboru i tak specjalnie nie mam, w BIK mam wpisane limity na oko³o 0,8m,

Wow

> to nie wiem jakie bym musia³ opodatkowane dochody zaprezentowaæ aby
> zdolno¶æ kredytow± w Lukas Banku uzyskaæ. Pewnie ze 40k miesiêcznie. ;-)

Standardowo banki licz± 10% warto¶ci limitu KK wiêc 40k to ciut za ma³o

Darek

By³em na etapie, ¿e  banki licz± 5% warto¶ci limitów. Od kiedy
zmieni³o siê na 10%?
Czy to w zwi±zku z tymi nowymi wytycznymi?

Data: 2010-05-21 17:51:46
Autor: Darek
Troska Lukasa o mnie
By³em na etapie, ¿e  banki licz± 5% warto¶ci limitów. Od kiedy
zmieni³o siê na 10%?
Czy to w zwi±zku z tymi nowymi wytycznymi?

Kurcze pomy³ka, zazwyczaj to jest w³a¶nie 5% (choæ znam i takie które stosuj± dla KK 10%)

Darek

Data: 2010-05-21 12:34:07
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Troska Lukasa o mnie
Do mnie przysz³o pisemko z Lukasa w poniedzia³ek, nadane 4 maja.
Wyznaczyli mi ternim dorêczenia za¶wiadczenia do 21 maja. Normalnie
pora¿ka. Dla banku trzeba wszystko natychmiast, a najlepiej wstecz, a
banki to maj± zawsze czas odpowiedni na rozpatrywanie
reklamacji...którego nawet nie dotrzymuj±.
Z reszt±, papier mam ju¿ przygotowany i wys³any. Mo¿e do wtorku
dojdzie list do Wroc³awia.

Data: 2010-05-21 22:14:03
Autor: MarekZ
Troska Lukasa o mnie
U¿ytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:7a4af073-31b7-485e-b873-4aa21d428592@r9g2000vbk.googlegroups.com...

A jak± masz liczbê w lewym dolnym rogu pierwszej strony tego pisemka, prostopadle do normalnego kierunku tekstu? 1243 czy jak±¶ inn±?

Data: 2010-05-22 01:11:59
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Troska Lukasa o mnie
On 21 Maj, 22:14, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U¿ytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup

A jak± masz liczbê w lewym dolnym rogu pierwszej strony tego pisemka,
prostopadle do normalnego kierunku tekstu? 1243 czy jak±¶ inn±?

Prostopadle 3 cyfrowa poni¿ej 1000.

Data: 2010-05-22 10:49:32
Autor: MarekZ
Troska Lukasa o mnie