Troska Lukasa o mnie

Data: 2010-05-22 16:43:30
Autor: DanW
Troska Lukasa o mnie
W dniu 21-05-2010 13:29, MarekZ pisze:
Lukas przysłał mi pocztą z trąbką druk, w którym zawiadamia mnie, że w
trosce o bezpieczeństwo finansowe kredytobiorców, w celu minimalizacji
ryzyka ich nadmiernego zadłużenia uruchomiona została procedura
weryfikacji zdolności kredytowej dla klientów obciążonych wg danych BIK
znacznym zadłużeniem. Działania te pozwolą Lukasowi ponownie ocenić
sytuację finansową oraz podjąć środki przeciwdziałające powstaniu
wysokiego ryzyka braku spłaty..... itd.

W związku z tym prosimy o dostarczenie oryginału dokumentu
potwierdzającego dochody. Na odwrocie wykaz jakie to mogłyby być
dokumenty, np. w przypadku dg: KRS albo wpis oraz zaświadczenia US/ZUS
lub dowody przelewĂłw oraz kserokopie PKPiR oraz roczny PIT potwierdzony
przez US. Normalnie komedia.

Naturalnie kompletnie to zignoruję, podobnie jak zrobiłem w przypadku
ING, a gdyby posunęli się do zadzwonienia powiem, że nie jestem
zainteresowany dostarczaniem niczego, a jak majÄ… inne zdanie to niech
sobie zastrzegajÄ… karty albo obniĹĽajÄ… ich limity. Zobaczymy co zrobiÄ….
Będę informował gdyby był jakiś dalszy ciąg. :)

Ciekawe czy wszystkim będą to rozsyłać, już czekam z niecierpliwością kiedy taki list znajdę w skrzynce. A propos przysyłają to listem poleconym? Dan

Data: 2010-05-22 11:21:30
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Troska Lukasa o mnie
On 22 Maj, 16:43, DanW <my...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> potwierdzaj±cego dochody. Na odwrocie wykaz jakie to mogłyby być
> dokumenty, np. w przypadku dg: KRS albo wpis oraz za¶wiadczenia US/ZUS
> lub dowody przelewów oraz kserokopie PKPiR oraz roczny PIT potwierdzony
> przez US. Normalnie komedia.

> Naturalnie kompletnie to zignoruję, podobnie jak zrobiłem w przypadku
> ING, a gdyby posunęli się do zadzwonienia powiem, że nie jestem
> zainteresowany dostarczaniem niczego, a jak maj± inne zdanie to niech
> sobie zastrzegaj± karty albo obniżaj± ich limity. Zobaczymy co zrobi±.
> Będę informował gdyby był jaki¶ dalszy ci±g. :)

Ciekawe czy wszystkim będ± to rozsyłać, już czekam z niecierpliwo¶ci±
kiedy taki list znajdę w skrzynce. A propos przysyłaj± to listem
poleconym? Dan- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

List zwykły. W czerwcu kończy ważno¶ć moja karta, tak więc pewnie to
jest przyczyn± korespondencji z banku.

Data: 2010-05-22 21:01:24
Autor: MarekZ
Troska Lukasa o mnie
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b61eef2c-6a34-4bd7-af7a-01bd47a070d0@f13g2000vbm.googlegroups.com...

List zwykły. W czerwcu kończy ważno¶ć moja karta, tak więc pewnie to
jest przyczyn± korespondencji z banku.

Żadna z moich dwóch kart Lukasa nie kończy się w tym roku, więc to chyba niezależna akcja zwi±zana z eufori± lub zaskoczeniem po rozpoczęciu przez ten bank wymiany danych z BIK.

Data: 2010-05-23 02:39:11
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Troska Lukasa o mnie
On 22 Maj, 21:01, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

> [...]

niezależna akcja zwi±zana z eufori± lub zaskoczeniem po rozpoczęciu przez

Całkiem możliwe. 30 kwietnia zamówiłem sobie raport z BIK i zobaczyłem
w nim kilka rejestrów otwartych, które powinny być zamknięte jeszcze
na jesieni ubiegłego roku. Np. DB wogóle mi nie zamkn±ł karty, Multi
nie przekazał danych do BIKu żeby zamkn±ć kartę i tak dalej. Mam
nadzieję, że zd±ż± się te dane zaktualizować, zanim Lukasek sprawdzi
dane, bo rzeczywi¶cie, ta karta z DB mi trochę fałszowała obraz.

Troska Lukasa o mnie