[OT] [NTG] Troszkę propagandy.

Data: 2010-03-01 07:31:02
Autor: pyrtek
[OT] [NTG] Troszkę propagandy.
Pozwalam sobie na ot/ntg, bo tutaj, jak rzadko gdzie - odsetek ludzi myślących wydaje mi się być szczególnie odbiegający od średniej motłochowej.

Nasz [-- -] sejm zamierza przyjąć ustawę poważnie naruszającą spójność rodziny. Jest to zamach czerwonych [-- -] eurosocjalistów na odwieczną (odtysiącletnią? ;) ) podstawową instytucję społeczną.

Tutaj wstępne omówienie tematu na blogu J.Korwin-Mikkego (wiem, nie każdy go lubi):
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Walczymy-o-nasze-dzieci-Precz-,2,ID401615999,n

A tutaj:
http://www.rzecznikrodzicow.pl/20100225_sprzeciw.php#podpis
rzetelne omówienie zmian w ustawie i formularz do podpisania protestu

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-03-01 07:47:33
Autor: karol
[OT] [NTG] Troszkę propagandy.
Nasz [-- -] sejm zamierza przyjąć ustawę poważnie naruszającą spójność

ustawa jest rozsondna i namawiam do piszania poparc (uławia też życie bankom i klinetom)

jk

[OT] [NTG] Troszkę propagandy.