Trotyl na wraku tupolewa

Data: 2012-10-30 07:52:27
Autor: zdumiony
Trotyl na wraku tupolewa
Nie chciało mi się wierzyc w zamachową teorię, a jednak...
http://www.rp.pl/artykul/459542,947282-Trotyl-na-wraku-tupolewa.html

Data: 2012-10-30 07:55:50
Autor: Lord Donald
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 30.10.2012 07:52, zdumiony pisze:
Nie chciało mi się wierzyc w zamachową teorię, a jednak...
http://www.rp.pl/artykul/459542,947282-Trotyl-na-wraku-tupolewa.html

No widzicie jak łatwo w naszym kraju zostać prezydentem, albo pozbyć się niewygodnych polityków!!! No ale zawsze możemy oddać głos na tych co przeżyją, w końcu mamy demokrację!

Data: 2012-10-30 09:47:39
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Lord Donald" <lorddonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:k6ntlp$e76$1news.icm.edu.pl...
[...]

Poszukaj swoich poprzednich postów. Przeprosiłeś już ofiary katastrofy? Ich rodziny? Złożyłeś samokrytykę? A może po prostu oficer prowadzący dał Ci już inne zadanie?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-30 11:15:51
Autor: Lord Donald
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 30.10.2012 09:47, Chiron pisze:
[...]

To że ofiary były takimi samymi mętami jak ich oprawcy, nie usprawiedliwia mafijnej władzy w naszym państwie!

Data: 2012-10-30 11:51:13
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Lord Donald" <lorddonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:k6o9cn$6ns$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jacy by nie byli- zginąłczłowiek uosabiający majestat Rzeczypospolitej- a jego nagie zwłoki wystawiono na pośmiewisko. Zginęły z nim najważniejsze osoby w państwie, co by o nich nie myśleć. Rosjanie stawiają cały czas na baczność Tuska i jego ferajnę- drwiąc sobie z nas. A-Ty_ich_popierałeś. ROSJAN. Popatrz w archiwum- przypomnisz sobie, coś wtedy pisał. Jakbyśmiał odrobinę rozsądku- to byś czegośtakiego nie pomyślał. Jakbyś miałodrobinę honoru- to teraz najpóźniej byś przeprosił.

--

Chiron

Data: 2012-10-30 14:28:18
Autor: Lord Donald
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 30.10.2012 11:51, Chiron pisze:

[...]

A co majÄ… do tego Rosjanie, w locie bomby nie podĹ‚oĹĽyli, po za tym w maja w d... jak siÄ™ u nas mÄ™ty wyĹĽynajÄ…. Po za tym byĹ‚y sugestie aby prokuratura zbadaĹ‚a wypadek pod kontem zamachu na samolot, to u nas  z uprawnionych do tego nikt za bardzo nie chciaĹ‚ wiedzieć, na ale wiemy dlaczego skoro sami zamachowcy prowadzili Ĺ›ledztwo w swojej sprawie! A twierdzenie ĹĽe siepacze Tuska podĹ‚oĹĽyli bombÄ™ na ĹĽyczenie Rosjan jest Ĺ›mieszne i godne jedynie debila rusofoba, Tusk miaĹ‚ duĹĽo swoich powodĂłw aby zlecić podminowanie samolotu!

Data: 2012-10-30 19:04:24
Autor: the_foe
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 14:28, Lord Donald pisze:
Tusk miał dużo swoich powodów aby zlecić podminowanie samolotu!

chcial by Pis przetrwal? bez tej tragedii panowie Kaczynscy byliby juz na niezasłuzonej emeryturze

--
the_foe

Data: 2012-10-30 07:59:21
Autor: Lord Donald
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 30.10.2012 07:52, zdumiony pisze:
Nie chciało mi się wierzyc w zamachową teorię, a jednak...
http://www.rp.pl/artykul/459542,947282-Trotyl-na-wraku-tupolewa.html

Do dobre: "Prokurator generalny osobiście przekazał informacje premierowi Donaldowi Tuskowi." - jakby ten nie wiedział!!! W normalnym kraju już by przesłuchano podejrzanych a nie informowano ich o znalezionych dowodach.

Data: 2012-10-30 08:03:56
Autor: Trybun
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 07:52, zdumiony pisze:
Nie chciało mi się wierzyc w zamachową teorię, a jednak...
http://www.rp.pl/artykul/459542,947282-Trotyl-na-wraku-tupolewa.html

No, ciekawe. Tak siÄ™ tylko zastanawiam czy ci eksperci to nie ludzi Macierewicza.? Bo tacy  to podadzÄ… zawsze to czego po nich oczekuje mentor.

A swoją drogą przykro by było gdyby moja teoria zamachu po dwu latach została obalona.

Data: 2012-10-30 09:10:59
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Trybun napisał:

W dniu 2012-10-30 07:52, zdumiony pisze:
Nie chciało mi się wierzyc w zamachow± teorię, a jednak...
http://www.rp.pl/artykul/459542,947282-Trotyl-na-wraku-tupolewa.html

No, ciekawe. Tak się tylko zastanawiam czy ci eksperci to nie ludzi Macierewicza.? Bo tacy  to podadz± zawsze to czego po nich oczekuje mentor.

"Urz±dzenia wykazały m.in., że aż na 30 fotelach lotniczych znajduj± się
¶lady trotylu oraz nitrogliceryny."

Czarnego prochu nie znaleĽli?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo¶ci oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-30 10:06:15
Autor: T.
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 09:10, Grzegorz Z. pisze:
Trybun napisał:

[...]

No wła¶nie, w 1611 Polacy zdobyli Smoleńsk... Powinien być, w końcu na tym polu toczyła się bitwa... Armaty też były w użyciu...
T.

Data: 2012-10-30 10:17:44
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:508f988e$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Trybun napisał:

[...]

Nawet pewno nie przypuszczasz, ilu lemingów i Idzikowskich w to uwierzy...

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-30 10:37:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k6o5vr$q7n$1node1.news.atman.pl...
Trybun napisał:

[...]

Wierzę na sto procent, że w 1611 roku Polacy zdobyli Smoleńsk. Wierzę także, że wtedy w użyciu był czarny proch. Wierzę także, że w użyciu były armaty.
A ty nie wierzysz w potęgę polskiego oręża? Je¶li tak, to nie jeste¶ prawdziwym Polakiem polskim genetycznym patriot±. Wstyd!
Dynamit został wynaleziony nieco póĽniej!

Z harcerskim pozwrowieniem! Czuwaj!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-10-30 10:46:35
Autor: mkarwan
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o22i$nb1$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale weĽ nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak ¶winia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa ¶mieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mać"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A żeby¶ kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-10-30 09:26:51
Autor: leszek niewiadomski
Trotyl na wraku tupolewa

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,12764612,__Rzeczpospolita____Na_wraku_Tupolewa_znaleziono_slady.html#ixzz2AljULPE8

>- Na razie mamy do czynienia z informacją gazetową. Jeśli prokuratura powie jasno: tak, rozpatrujemy taką hipotezę, to taka możliwość istnieje - powiedział w programie "Polityka przy kawie" w TVP1 rzecznik rządu Paweł Graś. Dodał, że dopiero po oficjalnej decyzji prokuratury rząd i premier podejmą decyzję co do dalszych działań ''zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej''. - Wstrzymałbym się z interpretacją. Eksperci będą mogli powiedzieć skąd te substancje się tam wzięły, co było w czasach sowieckich na tym terenie - mówił. - Oczekujemy na oficjalne stanowisko prokuratury w tej sprawie jeszcze we wtorek. Nie wyobrażam sobie, żeby dziś nie było konferencji prokuratury - dodał. Zapowiedział, że być może we wtorek głos w tej sprawie zabierze także premier Donald Tusk.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,12764612,__Rzeczpospolita____Na_wraku_Tupolewa_znaleziono_slady.html#ixzz2Aljm4zLG

ln.

Data: 2012-10-30 09:44:58
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k6o30b$mkc$1online.de...
> [...]

powie jasno: tak, rozpatrujemy taką hipotezę, to taka możliwość istnieje - powiedział w programie "Polityka przy kawie" w TVP1 rzecznik rządu Paweł Graś. Dodał, że dopiero po oficjalnej decyzji prokuratury rząd i premier podejmą decyzję co do dalszych działań ''zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej''. - Wstrzymałbym się z interpretacją. Eksperci będą mogli powiedzieć skąd te substancje się tam wzięły, co było w czasach sowieckich na tym terenie - mówił. - Oczekujemy na oficjalne stanowisko prokuratury w tej sprawie jeszcze we wtorek. Nie wyobrażam sobie, żeby dziś nie było konferencji prokuratury - dodał. Zapowiedział, że być może we wtorek głos w tej sprawie zabierze także premier Donald Tusk.

Uwaga! Ruskie hel puĹ›ciĹ‚y!! !HĹ‚e, hĹ‚e, hĹ‚e!!!  I informacja ta jest o wiele bardziej wiarygodna od tej, ĹĽe trotyl i nitrogliceryna zostaĹ‚a znaleziona we wraku dlatego, ĹĽe tam 65 lat temu byĹ‚y walki! Ludzie! Jakim trzeba być idiotÄ…, ĹĽeby uwierzyć, ĹĽe Ĺ›lady trotylu po tylu latach bÄ™dÄ… jeszcze wykrywalne. No i co tam miaĹ‚a by robić nitrogliceryna? W jakiej bitwie i do czego jej tam uĹĽyto? Lemingi i Ty, Bogusiu Idzikowski- naprawdÄ™ nie zauwaĹĽacie nadal, ĹĽe jesteĹ›cie dymani?!

Data: 2012-10-30 09:55:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6o42d$j6o$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Uwaga! Ruskie hel puĹ›ciĹ‚y!! !HĹ‚e, hĹ‚e, hĹ‚e!!!  I informacja ta jest o wiele bardziej wiarygodna od tej, ĹĽe trotyl i nitrogliceryna zostaĹ‚a znaleziona we wraku dlatego, ĹĽe tam 65 lat temu byĹ‚y walki! Ludzie! Jakim trzeba być idiotÄ…, ĹĽeby uwierzyć, ĹĽe Ĺ›lady trotylu po tylu latach bÄ™dÄ… jeszcze wykrywalne. No i co tam miaĹ‚a by robić nitrogliceryna? W jakiej bitwie i do czego jej tam uĹĽyto? Lemingi i Ty, Bogusiu Idzikowski- naprawdÄ™ nie zauwaĹĽacie nadal, ĹĽe jesteĹ›cie dymani?!

Nie bÄ…dĹş taki trumfalistyczny.
Nitrogliceryna - składnik dynamitu wynalezionego przez Nobla, o ile się nie mylę?
Do  kompletu brakuje Ĺ›ladĂłw czarnego prochu.

Data: 2012-10-30 09:56:58
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Bogdan Idzikowski napisał:

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k6o42d$j6o$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:k6o30b$mkc$1online.de...
[...]

A swoj± drog± przykro by było gdyby moja teoria zamachu po dwu latach
została obalona.
>Naczelny ''Rz'' Tomasz Wróblewski w komentarzu od redakcji pisze o
kolejnych hipotezach: ''Chcemy wierzyć, że istnieje wytłumaczenie, które ostudzi emocje i odsunie od nas kolejne spiskowe teorie. To mog± być nowe wyniki testów, które pokaż±, że to jednak wojenne skażenia, że ¶ladów, które znalazły się wewn±trz samolotu, w tym na fotelach, nie znajdziemy na szcz±tkach ofiar. A może to tylko prowokacja rosyjskich służb, które podrzuciły ¶ledczym osad po materiałach wybuchowych. Nie byłby to pierwszy raz, kiedy Moskwa próbuje nas wszystkich ze sob± skłócić.''

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,12764612,__Rzeczpospolita____Na_wraku_Tupolewa_znaleziono_slady.html#ixzz2AljULPE8

>- Na razie mamy do czynienia z informacj± gazetow±. Je¶li prokuratura
powie jasno: tak, rozpatrujemy tak± hipotezę, to taka możliwo¶ć istnieje - powiedział w programie "Polityka przy kawie" w TVP1 rzecznik rz±du Paweł Gra¶. Dodał, że dopiero po oficjalnej decyzji prokuratury rz±d i premier podejm± decyzję co do dalszych działań ''zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej''. - Wstrzymałbym się z interpretacj±. Eksperci będ± mogli powiedzieć sk±d te substancje się tam wzięły, co było w czasach sowieckich na tym terenie - mówił. - Oczekujemy na oficjalne stanowisko prokuratury w tej sprawie jeszcze we wtorek. Nie wyobrażam sobie, żeby dzi¶ nie było konferencji prokuratury - dodał. Zapowiedział, że być może we wtorek głos w tej sprawie zabierze także premier Donald Tusk.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,12764612,__Rzeczpospolita____Na_wraku_Tupolewa_znaleziono_slady.html#ixzz2Aljm4zLG

ln.

Uwaga! Ruskie hel pu¶ciły!! !Hłe, hłe, hłe!!!  I informacja ta jest o wiele bardziej wiarygodna od tej, że trotyl i nitrogliceryna została znaleziona we wraku dlatego, że tam 65 lat temu były walki! Ludzie! Jakim trzeba być idiot±, żeby uwierzyć, że ¶lady trotylu po tylu latach będ± jeszcze wykrywalne. No i co tam miała by robić nitrogliceryna? W jakiej bitwie i do czego jej tam użyto? Lemingi i Ty, Bogusiu Idzikowski- naprawdę nie zauważacie nadal, że jeste¶cie dymani?!

Nie b±dĽ taki trumfalistyczny.
Nitrogliceryna - składnik dynamitu wynalezionego przez Nobla, o ile się nie mylę?
Do  kompletu brakuje ¶ladów czarnego prochu.

"Eksperci nie s± w stanie stwierdzić, w jaki sposób na wraku maszyny
znalazły się ¶lady trotylu i nitrogliceryny. Wci±ż bior± pod uwagę
hipotezy, według których osad  z materiałów wybuchowych mógłby pochodzić z
niewybuchów z okresu II wojny ¶wiatowej. Wówczas w rejonie Smoleńska
toczyły się bardzo ciężkie walki."

Data: 2012-10-30 10:06:51
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o4op$598$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski napisał:

> [...]

hipotezy, według których osad  z materiałów wybuchowych mógłby pochodzić z
niewybuchów z okresu II wojny ¶wiatowej. Wówczas w rejonie Smoleńska
Mnie to też roz¶mieszyło. Pisałem o tym. Hitler zaopatrywał swoj± armię w nitroglicerynę- całe oddziały wylatywały w powietrze! Kupa ¶miechu! A trotyl po wybuchu pozostawia ¶lady w ziemi przez 65 lat- i to bardzo wyraĽne. Ot- usi±dziesz sobie dup± w lesie koło Kutna- i już masz trotyl na dupie.

Data: 2012-10-30 10:15:34
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Chiron napisał:

po wybuchu pozostawia ¶lady w ziemi przez 65 lat- i to bardzo wyraĽne.

To i wybuch 65 lat temu widziałe¶ i słyszałe¶?

usi±dziesz sobie dup± w lesie koło Kutna- i już masz trotyl na dupie.

Mkarwan, zanotuj to sobie!

Data: 2012-10-30 10:49:42
Autor: mkarwan
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o5rl$a8c$1dont-email.me...

Data: 2012-10-30 11:14:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trotyl na wraku tupolewa
wtorek, 30 paĹşdziernika 2012 10:15. carbon entity 'Grzegorz Z.' <spaggia@mare.org>

Chiron napisał:

po wybuchu pozostawia ślady w ziemi przez 65 lat- i to bardzo wyraźne.

To i wybuch 65 lat temu widziałeś i słyszałeś?

usiądziesz sobie dupą w lesie koło Kutna- i już masz trotyl na dupie.

Mkarwan, zanotuj to sobie!

Wężykiem...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-30 10:09:06
Autor: T.
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 09:56, Grzegorz Z. pisze:
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

W 1611 Polacy zdobyli Smoleńsk... Powinien być też czarny proch, w końcu na tym polu toczyła się bitwa... Armaty też były w użyciu...
Z pewno¶ci± rosyjscy ¶ledczy znajd± ¶lady...
T.

Data: 2012-10-30 10:14:44
Autor: leszek niewiadomski
Trotyl na wraku tupolewa
Am 30.10.2012 09:56, schrieb Grzegorz Z.:
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Cos mi sie zdaje, ze po wybuchu powinny pozostac nie slady, ale dosc sporo materialow wybuchowych i pozostalosci po nich. Az dziw bierze, ze nie znalezli tam materialow promieniotworczych. To chyba przeciez lotnisko wojskowe? Pisano gdzies ze na bylych poligonach sowieckich w ziemi znajdziesz cala tablice Mendelejewa.
Ale g* mnie to obchodzi. Wschodnie Wybrzeze nawiedzila "Sandy". Gina ludzie, gasnie swiatlo, woda zalewa Manhattan i metro, zagrozone sa elektrownie atomowe, setki lotow odwolanych, "Spiegel" informuje o roznicach miedzy orkanem, huraganem, cyklonem i tajfunem oraz prawie lotniczym. Cale szczescie ze nie mam juz urlopu i nie wybieralem sie w tamtym kierunku. Pewnie za rok, ale na zachod, znowu nad Pacyfik.
http://www.spiegel.de/
ln.

Data: 2012-10-30 10:02:18
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508f95f5$0$1295$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Nitrogliceryna - składnik dynamitu wynalezionego przez Nobla, o ile się nie mylę?
Do  kompletu brakuje Ĺ›ladĂłw czarnego prochu.

Raczej poczekaj na revelsteina, już on coś wymyśli. A jak sam próbujesz- to wychodzi jak zwykle:-)))))

Durniu sakramencki- prawda jest taka, jaka jest. Żeby nie widzieć, że to był zamach- to trzeba bardzo nie chcieć tego zobaczyć. Jeśli chodzi o mnie- dawałem 50% na partaninę podczas remontu w Rosji i 50% na zamach. To oczywiste- tylko leming albo Ty tego nie zauważali. Jeśli chodzi o nitroglicerynę- to jest to tani, a jednocześnie praktycznie niezastąpiony materiał wybuchowy np w górnictwie, albo wysoko w górach- używany do dziś. Silniejszy od trotylu. To, że dynamit (czyli bezpieczne posługiwanie się nitrogliceryną) wynalazł Nobel nie oznacza, że nikt już nie produkuje nitrogliceryny! Poczekaj może na revelacje Twojego idola- który sra Ci prosto w czerep, a Ty myślisz, że jesteś taki inteligentny.

Data: 2012-10-30 10:04:54
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Chiron napisał:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:508f95f5$0$1295$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Nitrogliceryna - składnik dynamitu wynalezionego przez Nobla, o ile się nie mylę?
Do  kompletu brakuje ¶ladów czarnego prochu.

Raczej poczekaj na revelsteina, już on co¶ wymy¶li. A jak sam próbujesz- to wychodzi jak zwykle:-)))))

Durniu sakramencki- prawda jest taka, jaka jest.

Widać przekopywanie lotniska dwa metry wgł±b to za mało. Powinni kopać trzy
metry wgł±b. Może wtedy znaleĽli by przedziurawion± wieżę czołgu T-34 z
napisem "ZA STA_INU" i łuskę po pancerfau¶cie.

Data: 2012-10-30 10:16:48
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o57l$7b2$1dont-email.me...
Chiron napisał:

> [...]

metry wgł±b. Może wtedy znaleĽli by przedziurawion± wieżę czołgu T-34 z
napisem "ZA STA_INU" i łuskę po pancerfau¶cie.

Tak Cię teraz zadaniowali? Masz wekslować to na 2 Wojnę? Nosz kur..a jego mać! Tyle płacę podatków, a Wy nie możecie żadnej sensownej wersji wymy¶lić! Ruszże sam mózgownic±- nie jeste¶ Idzik. Wierzę, że co¶ wymy¶lisz- tylko się nie leń!

Data: 2012-10-30 10:19:08
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

> [...]

hipotezy, według których osad  z materiałów wybuchowych mógłby pochodzić z
niewybuchów z okresu II wojny ¶wiatowej. Wówczas w rejonie Smoleńska

"Słowo 'bóg' jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej
słabo¶ci, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend
które s± ponadto do¶ć dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego
jak subtelna, nie może dla mnie tego zmienić" A.Einstein

Data: 2012-10-30 10:26:15
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

> [...]

hipotezy, według których osad  z materiałów wybuchowych mógłby pochodzić z
niewybuchów z okresu II wojny ¶wiatowej. Wówczas w rejonie Smoleńska

Czyli:

1. poniewierał się pod ziemi±- płytko razem z nitrogliceryn±. Wykluczone- bo uległ by rozkładowi (nitrogliceryna tym bardziej)

2. był w skrzyniach, a nitrogliceryna w butlach- zakopanych w ziemi. Akurat TU potrzebował (trzeba trafu!) waln±ć w te skrzynie, nie spowodowało to zapalenia się trotylu ani wybuchu (czy też chociaż zapalenia) nitrogliceryny.

3. wokół lotniska wojskowego walaj± się skrzynie z trotylem i nitrogliceryn±- to naprawdę dziki kraj, ta Rosja

Kto_w_to_wierzy? No ok- Idzik. A Ty- za ile w to wierzysz?

Data: 2012-10-30 10:28:50
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

> [...]

hipotezy, według których osad  z materiałów wybuchowych mógłby pochodzić z
niewybuchów z okresu II wojny ¶wiatowej. Wówczas w rejonie Smoleńska

Ani ja ani Idzik nie wymy¶lili¶my sobie tego.

Data: 2012-10-30 10:47:01
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

> [...]

Czyli:

Ani ja ani Idzik nie wymy¶lili¶my sobie tego.

Wiem. Jednak_to_kolportujecie. Pytam Ciebie: chociaż dobrze płac±?

Data: 2012-10-30 10:54:48
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

> [...]

Czyli:

Ani ja ani Idzik nie wymy¶lili¶my sobie tego.

To już nie wymy¶lamy?

Data: 2012-10-30 10:58:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k6o7mm$1vt$1node1.news.atman.pl...

Chiron napisał:

> [...]

Ani ja ani Idzik nie wymy¶lili¶my sobie tego.

Wiem. Jednak_to_kolportujecie. Pytam Ciebie: chociaż dobrze płac±?

Bardzo dobrze! Wprost doskonale! Wiesz ile zarabia prezes PZPN? To s± te klimaty!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-10-30 11:56:41
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:508fa4c9$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież to nie do Ciebie. Ty jeste¶ tylko bezmy¶lnym pudłem rezonansowym

--

Chiron

Data: 2012-10-30 12:17:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k6obp6$mpc$1node2.news.atman.pl...

[...]

Obrażasz mnie! Jak zwykle zreszt±, ponieważ nie potrafisz inaczej.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-10-30 13:25:14
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:508fb73d$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No dobrze- ale je¶li się mylę- to napisz mi proszę, czy jest co¶ w Twoim życiu, co sam wymy¶liłe¶. Coklwiek.

--

Chiron

Data: 2012-10-30 13:38:55
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Chiron napisał:

[...]

"Że praktycznie natychmiast rozkłada się w morzu".

Data: 2012-10-30 18:01:39
Autor: mkarwan
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6ohou$g5j$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadz±cy również tak uważa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

Data: 2012-10-30 22:51:17
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Chiron napisał:

[...]

Dokładnie. Został zatopiony przez Rosjan w pojemnikach, z których czę¶ć się rozszczelniła. Jednak nie jest to takie proste, z tym rozkładem: iperyt nie rozpuszcza się praktycznie wcale w zimnej wodzie pod wysokim ci¶nieniem. Rozpuszcza się w gor±cej wodzie, a także w takiej o temp. ok.20 stopni- pod normalnym ci¶nieniem (choć słabo). Po rozpuszczeniu praktycznie natychmiast rozkłada się- w skutek hydrolizy. Przestaje więc być groĽny. To kwestia godzin.Jednak jak zostanie wyci±gnięty sieci± z dna (zimno, wysokie ci¶nienie- więc się nie rozkłada), na dodatek jak znajduje się wewn±trz ¶ledzia- to może zrobić krzywdę. Były już wypadki poparzeń rybaków- o innych nie słyszałem.
Nie chce mi się w tej chwili tego sprawdzać- pamiętam to, czego się nauczyłem. Na www nie ma tego za dużo. Wiki podaje sk±p± notatkę. Jednak mogę się założyc, że jest tak, jak napisałem.

Data: 2012-10-30 15:07:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k6ogv7$vu4$1node2.news.atman.pl...

[...]

No tak! PrzejdĽmy do meritum czyli trotylu! Ogl±dałe¶ konferencję prasow±? To chyba łkasz z rozpaczy? Wszystko jebło? A paznokcie obgryzłe¶ do krwi?
Jako rozs±dny, do¶wiadczony i my¶l±cy człowiek sceptycznie traktowałem dzisiejsze rewelacje. Ni nie pomyliłem się.
Z pionierskim pozdrowieniem. Czuwaj!

ps. W wykopkach Rosja prowadzi siedem do zera. Intuicja mówi mi, że po następnych wykopkach wynik ulegnie nieznacznej zmianie i wyniesie siedem do dwóch Na korzy¶ć Rosji!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-10-30 18:29:09
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/525691_287310821380600_719621854_n.jpg

:)

Data: 2012-10-30 22:52:54
Autor: mkarwan
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6p2p2$8rm$1dont-email.me...

Data: 2012-10-30 23:22:48
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Mógłby¶ swój talent do rysowania inaczej wykorzystać.

Data: 2012-10-30 23:25:58
Autor: u2
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 23:22, Chiron pisze:
[...]

"Talent" do przywlaszczania sobie cudzych rysunkow, co charakteryzuje
zwykla ubecka qrwe ;-)

Data: 2012-10-30 23:11:24
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:508fdf2b$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy mi co¶ umknęło, czy może revelstein nie napisał Ci jeszcze, co masz my¶leć?

Data: 2012-10-30 10:44:06
Autor: Jusuf
Trotyl na wraku tupolewa

A jaka jest twoja sensowna wersja? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-30 10:53:10
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k6o7h7$228g$1adenine.netfront.net...

Chiron napisał:

> [...]

Tak Cię teraz zadaniowali? Masz wekslować to na 2 Wojnę? Nosz kur..a jego mać! Tyle płacę podatków, a Wy nie możecie żadnej sensownej wersji wymy¶lić! Ruszże sam mózgownic±- nie jeste¶ Idzik. Wierzę, że co¶ wymy¶lisz- tylko się nie leń!

Za wcze¶nie. To, co z cał± pewno¶ci± można orzec: od pocz±tku było wiele mataczeń. S± 2 możliwo¶ci:

1. rzeczywi¶cie znaleziono na fotelach ¶lady TNT i nitrogliceryny. Bezdyskusyjnie- te materiały użyto do zamachu

2.nie znaleziono niczego- a informacja ta (raczej dezinformacja) wplata się w cały szereg smoleńskich dezinformacji- żeby jak w końcu zostanie ujawniona prawda (a jestem przekonany, że znaj± j± np w USA- i kiedy¶ pewno nam objawi±)- wielu powiedziało: znów ten Smoleńsk! Mam do¶ć tych plotek!

Inna sprawa- dlaczego kto¶ to ujawnił teraz (je¶li to prawda). Dla mnie to po prostu jeden z elementów dawno już szykowanej podmianki Tuska i jego towarzyszy na takich samych pionków

Data: 2012-10-30 10:55:53
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Chiron napisał:

Inna sprawa- dlaczego kto¶ to ujawnił teraz (je¶li to prawda). Dla mnie to po prostu jeden z elementów dawno już szykowanej podmianki Tuska i jego towarzyszy na takich samych pionków

"podmianka" - i znowu słowotwórstwo Michalkiewicza.

Data: 2012-10-30 11:58:54
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o878$nf5$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

No i już- jak Michalkiewicza, to ha, ha. Wiem, że staćCięna więcej. OK- rozumiem- nerwówka. Jednak to przecież dla Ciebie drobiazg. Jeste¶inteligentny, masz spor± wiedzę, zero empatii- w sam raz, żeby zostać tym, kim jeste¶.

--

Chiron

Data: 2012-10-30 12:29:32
Autor: mkarwan
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6ocv4$ib5$1dont-email.me...

Data: 2012-10-30 11:04:14
Autor: Jusuf
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

> [...]

Inna sprawa- dlaczego kto¶ to ujawnił teraz (je¶li to prawda). Dla mnie to po prostu jeden z elementów dawno już szykowanej podmianki Tuska i jego towarzyszy na takich samych pionków

Jaja niesamowite, największe lemingi to s± ci, co wymy¶laj± coraz to nowsze teorie spiskowe i zamachy, gdy każdy Polak doskonale wie, że Lech Kaczyński doprowadził do tej katastrofy w 99%. Leciał na wariata i pierdut. Tam nie ma nawet za kim płakać. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-30 11:55:41
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k6o8n8$23s0$1adenine.netfront.net...

[...]

Ano tak. Masz rację:-))))))))))))

--

Chiron

p.s.
Czy razem z Idzikowskim nadajecie z tego samego psychiatryka?

Data: 2012-10-30 13:00:54
Autor: Jusuf
Trotyl na wraku tupolewa

Psychopata tak ma, że mierzy wszystkich swoj± miark±. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-30 10:32:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Trotyl na wraku tupolewa

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6o52t$nns$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Durniu sakramencki- prawda jest taka, jaka jest. Żeby nie widzieć, że to był zamach- to trzeba bardzo nie chcieć tego zobaczyć. Jeśli chodzi o mnie- dawałem 50% na partaninę podczas remontu w Rosji i 50% na zamach. To oczywiste- tylko leming albo Ty tego nie zauważali. Jeśli chodzi o nitroglicerynę- to jest to tani, a jednocześnie praktycznie niezastąpiony materiał wybuchowy np w górnictwie, albo wysoko w górach- używany do dziś. Silniejszy od trotylu. To, że dynamit (czyli bezpieczne posługiwanie się nitrogliceryną) wynalazł Nobel nie oznacza, że nikt już nie produkuje nitrogliceryny! Poczekaj może na revelacje Twojego idola- który sra Ci prosto w czerep, a Ty myślisz, że jesteś taki inteligentny.

Jednak nerwy ci puszczają! Jednak niebyt jesteś pewny swego i podpierasz się inwektywami. Współczuję ci!

Z pionierskim pozdrowieniem! Pa!

Data: 2012-10-30 10:07:41
Autor: T.
Trotyl na wraku tupolewa

> [...]

>Naczelny ''Rz'' Tomasz WrĂłblewski w komentarzu od redakcji pisze o
kolejnych hipotezach: ''Chcemy wierzyć, że istnieje wytłumaczenie,
ktĂłre ostudzi emocje i odsunie od nas kolejne spiskowe teorie. To
mogą być nowe wyniki testów, które pokażą, że to jednak wojenne
skażenia, że śladów, które znalazły się wewnątrz samolotu, w tym na
fotelach, nie znajdziemy na szczÄ…tkach ofiar. A moĹĽe to tylko
> [...]

substancje się tam wzięły, co było w czasach sowieckich na tym
terenie - mówił. - Oczekujemy na oficjalne stanowisko prokuratury w
tej sprawie jeszcze we wtorek. Nie wyobraĹĽam sobie, ĹĽeby dziĹ› nie
[...]

Jakim trzeba być idiotą, żeby uwierzyć, że ślady trotylu po tylu
latach będą jeszcze wykrywalne. No i co tam miała by robić
nitrogliceryna? W jakiej bitwie i do czego jej tam uĹĽyto? Lemingi i
Ty, Bogusiu Idzikowski- naprawdę nie zauważacie nadal, że jesteście
dymani?!

Nie bÄ…dĹş taki trumfalistyczny.
Nitrogliceryna - składnik dynamitu wynalezionego przez Nobla, o ile się
nie mylÄ™?
Do  kompletu brakuje Ĺ›ladĂłw czarnego prochu.

No właśnie, w 1611 Polacy zdobyli Smoleńsk... Powinien być, w końcu na tym polu toczyła się bitwa... Armaty też były w użyciu... Na pewno rosyjscy śledczy znajdą ślady czarnego prochu...
T.

Data: 2012-10-30 10:00:13
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa
Chiron napisał:

[...]

Z tego samego powodu dla którego wyrzucane przez Ruskich do Bałtyku w
latach 40 hitlerowskie zasoby iperytu s± "nadal wykrywalne" gdy je morze na
brzeg czasem wyrzuca.

Data: 2012-10-30 10:14:39
Autor: Chiron
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o4ut$5h1$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Japierdziu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iperyt jest w pojemnikach, które ulegaj± uszkodzeniu. Wydostaje się- i praktycznie natychmiast rozkłada w morzu (choć wypadki zatrucia- NIE OTRUCIA) ¶ledziami z tego powodu się zdarzały. Przecież do ku..wy nędzy Tupolew nie rozpierd...ł żadnej bomby ani pojemnika z nitrogliceryn±! popro¶ oficera prowadz±cego o inn± wersję. Na co płacę podatki- nawet nie potraficie zatuszować skutecznie takiej sprawy?! Ruskie z angolami zatuszowali Gibraltar- teraz (po raż±cych zaniedbaniach Wałęsy dotycz±cych ¶wietnie zachowanych zwłok Sikorskiego) możemy się już raczej wypałować. A wiele wskazuje na to, że brytyjczycy chcieli nam co¶ powiedzieć. A wy nie potraficie maj±c praktycznie wszystkie media głównego nurtu, Ciebie i innych trolli internetowych- nawet tego nie potraficie??!! Gdyby Hitler miał wasze możliwo¶ci propagandowe, to do dzi¶ by¶my nie wiedzieli, że przegrał wojnę- a wy nie potraficie skutecznie ukryć sprawy Smoleńska? Po to, żeby do końca udupić jednych figurantów i zast±pić ich innymi musieli¶cie aż tak się wygłupiać? Rozmawiasz w ogóle ze swoim oficerem- czy tylko ¶le Ci rozkazy e-mail? Kogo macie na miejsce Tuska? Rokitę, Olechowskiego? Kogo tam jeszcze? No tak, przepraszam- generał nie mówi żołnierzowi w okopie, jaki ma plan bitwy...

Data: 2012-10-30 10:21:33
Autor: Grzegorz Z.
Trotyl na wraku tupolewa

Chiron napisał:

[...]

Mkarwan, zanotuj to sobie.

Wydostaje się- i praktycznie natychmiast rozkłada w morzu

Również praktycznie natychmiast spod Bornholmu teleportuje się na plażę do
¦winouj¶cia i Dziwnowa.

Data: 2012-10-30 10:50:08
Autor: mkarwan
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomo¶ci news:k6o66s$ce0$1dont-email.me...

Data: 2012-10-30 14:41:50
Autor: Trybun
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 09:26, leszek niewiadomski pisze:
> [...]

>- Na razie mamy do czynienia z informacją gazetową. Jeśli prokuratura powie jasno: tak, rozpatrujemy taką hipotezę, to taka możliwość istnieje - powiedział w programie "Polityka przy kawie" w TVP1 rzecznik rządu Paweł Graś. Dodał, że dopiero po oficjalnej decyzji prokuratury rząd i premier podejmą decyzję co do dalszych działań ''zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej''. - Wstrzymałbym się z interpretacją. Eksperci będą mogli powiedzieć skąd te substancje się tam wzięły, co było w czasach sowieckich na tym terenie - mówił. - Oczekujemy na oficjalne stanowisko prokuratury w tej sprawie jeszcze we wtorek. Nie wyobrażam sobie, żeby dziś nie było konferencji prokuratury - dodał. Zapowiedział, że być może we wtorek głos w tej sprawie zabierze także premier Donald Tusk.

Póki co moja teoria w niczym nie została wykluczona.

Data: 2012-10-30 09:33:12
Autor: Przemysław W
Trotyl na wraku tupolewa
Użytkownik Trybun napisał:

Póki co moja teoria w niczym nie została wykluczona.

Musisz zaczekać, aż jakiś pułkownik z WSI wpadnie na pomysł i każe przekopać na metr ziemie obok lotniska, w celu stwierdzenia obecności trotylu w lesie ;)

Data: 2012-10-30 12:22:41
Autor: Klin
Trotyl na wraku tupolewa
W dniu 2012-10-30 07:52, zdumiony pisze:
Nie chciało mi się wierzyc w zamachową teorię, a jednak...
http://www.rp.pl/artykul/459542,947282-Trotyl-na-wraku-tupolewa.html

   A tu nieco starsze artykuĹ‚y potwierdzajÄ…ce wersjÄ™ o zamachu.

    http://smolensk-2010.pl/category/headline

Trotyl na wraku tupolewa