Trudne odpowiedzi

Data: 2011-01-30 14:06:38
Autor: he®sk
Trudne odpowiedzi

http://miniurl.pl/6osobowa

"Przez dwa miesiące nie powiedział pan mamie, że jej syn zginął. Jak
udało się to tak długo ukrywać?
– W szpitalu u mamy byłem już 40 minut po tym, jak dowiedziałem się o
śmierci brata. Lekarze doradzili mi, żeby ze względu na jej stan
zdrowia chronić mamę przed tą wstrząsającą informacją. Mama leżała w
sześcioosobowej sali, ale całe szczęście, udało się ją uchronić od tej
wiadomości."

I przez te 40 minut w 6-osobowej wszyscy byli niemi, slepi i glusi...

Czy wierzycie w to, ze matka prezydenta lezala na wspolnej sali? 17.06.2010 http://miniurl.pl/jkzdrowa

"Mama Jarosława Kaczyńskiego powoli wraca do zdrowia. - Obecnie stan zdrowia pani Kaczyńskiej jest coraz lepszy - powiedział rzecznik szpitala. Pani Jadwiga od niedawna może oglądać telewizję i czytać prasę. Mama Jarosława śledzi kampanię i trzyma za niego kciuki."

05.07.2010 http://miniurl.pl/kochajacysyn

"Kaczyński w środku nocy z niedzieli na poniedziałek wsiadł do samochodu i wraz ze swoim kierowcą pojechał odwiedzić mamę w szpitalu. Jadwiga Kaczyńska od marca przebywa w szpitalu wojskowym przy ulicy Szaserów w Warszawie. Miejmy nadzieję, że odwiedziny o takiej porze nie były związane ze stanem zdrowia seniorki rodu."

16.08.2010, 22:00 http://miniurl.pl/szpitalout

19.08.2010, 14:00 http://miniurl.pl/zakonnice

"Jadwiga Kaczyńska cierpiała na ciężkie zapalenie płuc, a kiedy trafiła do szpitala, zaatakowała ją sepsa. Jej stan się pogorszył, kiedy dowiedziała się o śmierci jej syna, Lecha Kaczyńskiego (†61 l.)."

co w tej zgrabnej ukladance nie pasuje?

Data: 2011-01-30 06:48:32
Autor: HaMMeR
Trudne odpowiedzi

--

W tej ukladance pasuje wszystko.., nawet ty jako odwazny zza wegla
padlinozerca..

Data: 2011-01-30 14:12:20
Autor: D. J. MC Donald Musk
Trudne odpowiedzi

U¿ytkownik "_heRsk_" <full.big.brednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0enak6520d7i1sldm59i9dcd6b3vta4er84ax.com...

http://miniurl.pl/6osobowa

"Przez dwa miesi±ce nie powiedzia³ pan mamie, ¿e jej syn zgin±³. Jak
uda³o siê to tak d³ugo ukrywaæ?
- W szpitalu u mamy by³em ju¿ 40 minut po tym, jak dowiedzia³em siê o
¶mierci brata. Lekarze doradzili mi, ¿eby ze wzglêdu na jej stan
zdrowia chroniæ mamê przed t± wstrz±saj±c± informacj±. Mama le¿a³a w
sze¶cioosobowej sali, ale ca³e szczê¶cie, uda³o siê j± uchroniæ od tej
wiadomo¶ci."

I przez te 40 minut w 6-osobowej wszyscy byli niemi, slepi i glusi...

Czy wierzycie w to, ze matka prezydenta lezala na wspolnej sali?

17.06.2010 http://miniurl.pl/jkzdrowa

"Mama Jaros³awa Kaczyñskiego powoli wraca do zdrowia.
- Obecnie stan zdrowia pani Kaczyñskiej jest coraz
lepszy - powiedzia³ rzecznik szpitala. Pani Jadwiga
od niedawna mo¿e ogl±daæ telewizjê i czytaæ prasê.
Mama Jaros³awa ¶ledzi kampaniê i trzyma za niego kciuki."

05.07.2010 http://miniurl.pl/kochajacysyn

"Kaczyñski w ¶rodku nocy z niedzieli na poniedzia³ek
wsiad³ do samochodu i wraz ze swoim kierowc± pojecha³
odwiedziæ mamê w szpitalu. Jadwiga Kaczyñska od marca
przebywa w szpitalu wojskowym przy ulicy Szaserów
w Warszawie. Miejmy nadziejê, ¿e odwiedziny o takiej
porze nie by³y zwi±zane ze stanem zdrowia seniorki rodu."

16.08.2010, 22:00 http://miniurl.pl/szpitalout

19.08.2010, 14:00 http://miniurl.pl/zakonnice

"Jadwiga Kaczyñska cierpia³a na ciê¿kie zapalenie p³uc,
a kiedy trafi³a do szpitala, zaatakowa³a j± sepsa. Jej
stan siê pogorszy³, kiedy dowiedzia³a siê o ¶mierci
jej syna, Lecha Kaczyñskiego (?61 l.)."

co w tej zgrabnej ukladance nie pasuje?

twoje wyjatkowe platfonskie zbydlecenie zupelnie tu nie pasuje.
To juz sie czepiacie starej schorowanej kobiety?

Data: 2011-01-30 14:49:15
Autor: bolek
Trudne odpowiedzi

U¿ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisa³ w wiadomo¶ci news:ii3o3j$279s$1news.ett.com.ua...

U¿ytkownik "_heRsk_" <full.big.brednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

To juz sie czepiacie starej schorowanej kobiety?

Raczej ¶miecia który j± wykorzystuje.

bolek

Data: 2011-01-30 14:53:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
Trudne odpowiedzi

U¿ytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d456c5c$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

bez przesady- ja sie Heska czepiam standardowo

Data: 2011-01-30 16:12:13
Autor: jadrys
Trudne odpowiedzi
W dniu 2011-01-30 14:06, _he®sk_ pisze:
[...]

A czemu maja służyć takie pytania?

Data: 2011-01-30 16:31:38
Autor: he®sk
Trudne odpowiedzi
On Sun, 30 Jan 2011 16:12:13 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>

> I przez te 40 minut w 6-osobowej wszyscy byli niemi, slepi i glusi...
>
> Czy wierzycie w to, ze matka prezydenta lezala na wspolnej sali?

 [...]

> co w tej zgrabnej ukladance nie pasuje?

A czemu maja służyć takie pytania?

 tego czego chcemy wszyscy: dotarcia do prawdy!

Data: 2011-01-30 21:56:16
Autor: jadrys
Trudne odpowiedzi
W dniu 2011-01-30 16:31, _he®sk_ pisze:

co w tej zgrabnej ukladance nie pasuje?

A czemu maja służyć takie pytania?

  tego czego chcemy wszyscy: dotarcia do prawdy!

Ale ta prawda jest nikomu do niczego niepotrzebna, ingeruje tylko w wewnętrzne życie "prywatnej" kobiety.

Data: 2011-01-31 18:55:52
Autor: he®sk
Trudne odpowiedzi
On Sun, 30 Jan 2011 21:56:16 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   tego czego chcemy wszyscy: dotarcia do prawdy!

Ale ta prawda jest nikomu do niczego niepotrzebna, ingeruje tylko w wewnętrzne życie "prywatnej" kobiety.

 alez mnie jej zycie prywatne nie interesuje, a wylacznie sprawa  klamstw jej syna, ktory lze na kazdym kroku. nie zauwazyles, ze
 chronologia i fakty sa sprzeczne z tym co wyglasza prezes.

Data: 2011-02-01 09:56:27
Autor: jadrys
Trudne odpowiedzi
W dniu 2011-01-31 18:55, _he®sk_ pisze:
[...]

Dajmy lepiej spokój temu tematowi .

Data: 2011-02-01 18:28:22
Autor: ..he®sk..
Trudne odpowiedzi
On Tue, 01 Feb 2011 09:56:27 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   klamstw jej syna, ktory lze na kazdym kroku. nie zauwazyles, ze
>   chronologia i fakty sa sprzeczne z tym co wyglasza prezes.

 niby dlaczego? nie widzisz, ze cos tu nie gra? sala 6-osobowa,
 prezes w szpitalu w 40 minut po katastrofie, od 08:40 do 09:20
 w calym szpitalu wylaczone tv, radia i telefony? wierzysz w to?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-02-02 14:56:37
Autor: jadrys
Trudne odpowiedzi
W dniu 2011-02-01 18:28, ..he®sk.. pisze:
[...]

Nie mogę faktów opierać na swojej wierze.

Trudne odpowiedzi