Trudne odpowiedzi II

Data: 2011-01-30 16:30:18
Autor: heÂŽsk
Trudne odpowiedzi II
By bylo jasne - nie czepiam sie starszej pani i zycze jej zdrowia.
zastanawia mnie jednak rozbieznosc w tym co mowi ostatnio prezes.
wyobrazacie matke prezydenta lezaca na 6-osobowej sali? starsza,
schorowana pania? wg informacji podawanych przez prezesa miala problemy z sercem, "fakt" informuje, ze jednak to problem z plucami.
starsza pani wg informacji "faktu" prezes przybywa do szpitala 40 minut po wypadku! w tym czasie starsza pani lezaca na 6-osobowej
sali, w czasie kiedy caly kraj wstrzymuje oddech i wszyscy mowia tylko o tragedii tu-154 nie jest swiadoma tego co sie wydarzylo?!
a pozostale 5 osob? przypominam, starsza pani jest matka prezydenta,
a znajac charakter obu kaczynskich po prostu nie wierze by lezala
na 6-osobowej sali. nie miala dostepu do tv, radia, telefonu kom.
wyobrazacie sobie: do sali wpada prezes pis i nakazuje odizolowanie
wszystkich od jakichkolwiek informacji? to mi cos nie pasuje!
ktos po prostu klamie. to musialo byc inaczej! --

Data: 2011-01-30 10:23:30
Autor: DJ MC Donald Musk
Trudne odpowiedzi II
On 30 Sty, 16:30, _heŽsk_ <full.big.bred...@interia.pl> wrote:
[...]

ty po prostu nie rozumiesz, ze w takich sytuacjach lekarze zabraniaja
informowac o takich sprawach...

Data: 2011-01-30 15:48:09
Autor: obserwator
Trudne odpowiedzi II
_he?sk_ <full.big.brednie@interia.pl> napisał(a):
zastanawia mnie jednak rozbieznosc w tym co mowi ostatnio prezes.

zastanow sie lepiej nad soba i nad rozbieznosciami miedzy tym co rzekomo soba
przedstawiasz, a tym co wypisujesz.

Ja ci podpowiem troche: jestes totalne i skonczone dno.

Data: 2011-01-30 16:49:19
Autor: Grzegorz Z.
Trudne odpowiedzi II
obserwator napisał:

[...]

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

Tu masz linka z google:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

a teraz odpowiedz.

Data: 2011-01-30 17:21:36
Autor: heÂŽsk
Trudne odpowiedzi II
On Sun, 30 Jan 2011 16:49:19 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

obserwator napisał:

> [...]
> przedstawiasz, a tym co wypisujesz.

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

 obsrywator siedzi u mnie w kf. po wulgaryzmach widze, ze cios
 byl celny, czyli obsrywator zaczal watpic w nieomylnosc prezesa,
 jego socjalistyczne brednie i wciskanie kitu maluczkim. tego typu
 ludzie jak obsrywator, kiedy nie maja nic na odparcie argumentow
 znizaja sie do wyzwisk. wtedy ciesze sie, wiem, ze mam racje ;o).

 co do likwidacji religii: znow wraca do sal katechetycznych?

Data: 2011-01-30 18:36:03
Autor: Marek Czaplicki
Trudne odpowiedzi II
_he?sk_ pisze na pl.soc.polityka, w niedziela, 30 stycznia 2011 16:30 :

[...]

nie wiem czy to ważne, ale myślę że informacjami "faktu" to można sobie...
tu wpisz co pasuje.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-30 19:26:26
Autor: heÂŽsk
Trudne odpowiedzi II
On Sun, 30 Jan 2011 18:36:03 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

> ktos po prostu klamie. to musialo byc inaczej!

nie wiem czy to ważne, ale myślę że informacjami "faktu" to można sobie...

 dowicp polega na tym, ze pis "faktem" sie podpiera.  dla mnie to szmatlawiec, dla pis-u tuba propagandowa.

Data: 2011-01-30 19:34:00
Autor: Marek Czaplicki
Trudne odpowiedzi II
_he?sk_ pisze na pl.soc.polityka, w niedziela, 30 stycznia 2011 19:26 :

nie wiem czy to ważne, ale myślę że informacjami "faktu" to można
sobie... tu wpisz co pasuje.

 dowicp polega na tym, ze pis "faktem" sie podpiera.
 dla mnie to szmatlawiec, dla pis-u tuba propagandowa.

to ciekawe wyobrażenie mają o swoim tzw elektoracie docelowym. :-)