Trudne odpowiedzi II

Data: 2011-01-30 15:48:09
Autor: obserwator
Trudne odpowiedzi II
_he?sk_ <full.big.brednie@interia.pl> napisał(a):
zastanawia mnie jednak rozbieznosc w tym co mowi ostatnio prezes.

zastanow sie lepiej nad soba i nad rozbieznosciami miedzy tym co rzekomo soba
przedstawiasz, a tym co wypisujesz.

Ja ci podpowiem troche: jestes totalne i skonczone dno.

Data: 2011-01-30 16:49:19
Autor: Grzegorz Z.
Trudne odpowiedzi II
obserwator napisał:

[...]

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

Tu masz linka z google:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

a teraz odpowiedz.

Data: 2011-01-30 17:21:36
Autor: heÂŽsk
Trudne odpowiedzi II
On Sun, 30 Jan 2011 16:49:19 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

obserwator napisał:

> [...]
> przedstawiasz, a tym co wypisujesz.

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

 obsrywator siedzi u mnie w kf. po wulgaryzmach widze, ze cios
 byl celny, czyli obsrywator zaczal watpic w nieomylnosc prezesa,
 jego socjalistyczne brednie i wciskanie kitu maluczkim. tego typu
 ludzie jak obsrywator, kiedy nie maja nic na odparcie argumentow
 znizaja sie do wyzwisk. wtedy ciesze sie, wiem, ze mam racje ;o).

 co do likwidacji religii: znow wraca do sal katechetycznych?

Trudne odpowiedzi II